توهین بیشرمانه گوگوش به امام زمان (ع) در کنسرت

  • ۲۰:۴۲


فیلم توهین گوگوش خواننده لس آنجلسی به امام زمان (عج)


فیلم توهین گوگوش خواننده لس آنجلسی به امام زمان (عج)


دانلود فیلم توهین گوگوش خواننده ایرانی لس آنجلسی به امام زمان (عج) که در این کلیپ گوگوش در کنسرتش امام زمان را مورد تمسخر می گیرد و مسخره می کند.

فائقه آتشین معروف به گوگوش خواننده زن ایرانی لوس آنجلسی که مدت هاست طبل رسواییش زده شده حال به تمسخر امام زمان ( عج ) پرداخته است.

گوگوش آنقدر یونجه مخالفان دین و عقاید هموطنانش را خورده است که هار شده و حرمت اعتقادات مردم کشوری که ادعا میکند اهل آنجاست را نیز نگه نمیدارد.

گوگوش در کنسرت خود با عشوه گری ها و دلبری هایی که همیشه برای جلب توجه صاحبان خود انجام میدهد به بیان به قول خود جوکی پرداخت که خشم مردم ایران را در پی داشته است.

توهین به امام زمان ( عج ) همانند توهین به سایر امامان و معصومین شیعیان خط قرمز مردم ایران است و انگار این خواننده زن متوجه نیست که به چه کسی بی احترامی کرده است.

فیلم توهین گوگوش خواننده لس آنجلسی به امام زمان (عج)

فیلم توهین گوگوش خواننده لس آنجلسی به امام زمان (عج)

گوگوش در کنسرت خود در حالی که هیچکس کاری به کارش نداشته به توهین به امام مهدی ( عج ) پرداخت. در این توهین بی شرمانه گوگوش به مقایسه امام زمان ( عج ) و محمدرضا شاه پهلوی پرداخت.

حامد عبدالهی
کسی از اینا توقع نداره. میخوای بیاد واسه امام زمان شعر بخونه؟ حرکت بی شرمانه ای بوده ولی خب عجیب نبوده
در انتظار ظهور پیشوا
این لوس‌آنجلسی های ایرانی همشون کثیف و خائن به میهن بودن بگونه‌ای که از اولین فراری‌ های بعد انقلاب بودن اینقدر کریه و فاسد هستند که هنوز توی چشم ملت ایران نگاه می‌کنن و خودشون رو از مردم معرفی می‌کنن..
ساسان
اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan