معرفی کامل فیلم ترسناک حلقه ها (Rings 2017)

  • ۱۰:۴۶

انتشار پوستر فیلم Rings


وب سایت سینما گیمفا: برای طرفداران ژانر ترسناک، سری فیلم‌های The Ring «حلقه» از معدود فیلم های جذاب و پر‌هیجانی بوده که توانسته حداقل برای یک بار ترس را به بیننده القا کند. به تازگی نیز پوستر جدیدی از سومین قسمت از سری فیلم های حلقه منتشر شده است.
 
انتشار پوستر فیلم Rings

استودیو پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) پوستر جدیدی از فیلم Rings «حلقه‌ها» منتشر کرد و احتمالا در اواخر هفته نیز تریلری جدید از آن منتشر می‌شود. داستان فیلم درباره خانم جوانی است که متوجه می‌‌شود نامزدش نوار ویدئویی مرموزی را تماشا کرده و تنها ۷ روز دیگر برای زندگی کردن فرصت دارد. پس از ۷ روز روح خبیثی به سراغ شخصی که آن نوار نفرین شده را دیده‌است می‌رود و جانش را می‌گیرد. این خانم جوان برای اینکه جان نامزدش را نجات دهد، خود را قربانی می‌کند اما به یک کشف هولناک درباره نوار ویدئویی می‌رسد که پیش‌تر هیچ یک از کسانی که نوار را دیده‌بودند، به آن توجه نکرده‌بودند.

بازیگرانی همچون ماتیلدا لوتز (Matilda Lutz)، الکس رو (Alex Roe)، جانی گالکی (Johnny Galecki)، ایمی تیگاردن (Aimee Teegarden) و وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) در فیلم حلقه‌ها هنرنمایی می‌کنند. همچنین فرانسیسکو خاویر گوتیرز (F. Javier Gutierrez) فیلم حلقه‌ها را بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید لاکا (David Loucka)، جیکوب استس (Jacob Estes) و آکیوا گلدسمن” ( Akiva Goldsman) کارگردانی می‌کند.

فیلم حلقه‌ها کمتر از چهار هفته دیگر در سوم فوریه سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan