رامسین کبریتی دلال شبکه جم شده است

  • ۱۲:۱۰

مشکلات مالی رامسین کبریتی دلیل پیوستن او به جم بود

رامسین کبریتی که با انتشار عکسی از خودش در کنار سارا باهر خبر خروج از ایران و پیوستن به گروه جم را رسما اعلام کرده بود بعد از فعالیت کوتاهی در نمایش های این شبکه به شغل دیگری مشغول شده است.

شبکه جم واسطه هایی دارد که مذاکره با هنرپیشگان را در داخل کشور انجام می دهند تا آنان بلافاصله پس از خروج، در تولیدات نمایشی به بازی گرفته شوند.

 

"رامسین کبریتی" سال 1348 در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در زمینه بازیگری به انجام رساند.

او که چندی است به شبکه ماهواره ای جم پیوسته، تصاویری از خود در کنار "سارا باهنر" هنرپیشه ای که اخیرا از کشور خارج شده و برای پیوستن به شبکه مذکور کشف حجاب نموده، منتشر کرده است.

رامسین کبریتی

رامسین کبریتی دلال شبکه جم شده است

شبکه جم واسطه هایی دارد که مذاکره با هنرپیشگان را در داخل کشور انجام می دهند تا آنان بلافاصله پس از خروج، در تولیدات نمایشی به بازی گرفته شوند.
به نظر می رسد رامسین کبریتی که در عرصه هنری و حرفه ای استعدادی از خود بروز نداد و به دلیل همین ناکامی از وطن کوچید، در گروه تلویزیونی «جم» به شغل "دلالی" گمارده شده است تا لااقل در این زمینه از خود قابلیتی نشان دهد!
یکی از همکاران سابق وی با اشاره به اینکه او در ایران حسابی بدهکاری بالا آورده، علت اصلی خروج کبریتی از کشور را "شرایط وخیم مالی" دانسته است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan