پاسخ سینا ولی الله به ادعای حسام نواب صفوی در مورد بستن شبکه فارسی وان

  • ۱۴:۰۲


فیلم توضیحات سینا ولی الله درباره ادعای حسام نواب صفوی


فیلم توضیحات سینا ولی الله درباره ادعای حسام نواب صفوی

سینا ولی الله و حسام نواب صفوی

دانلود فیلم توضیحات سینا ولی الله مدیر شبکه فارسی وان درباره ادعای حسام نواب صفوی که دیروز گفته بودند من فارسی وان را بستم را در ادامه در کلیپ زیر مشاهده می کنید.

حسام نواب صفوی : فارسی ۱ را من بستم. حسام نواب صفوی با انتشاری پستی در صفحه اینستاگرامش ادعا کرد این شبکه به خاطر پیگیری های او و طوماری که از مردم علیه این شبکه گرفت بسته.






بازیگر سریال معمای شاه گفت: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای مالی احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.

حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در پی انتشار اخبار ضد و نقیضی در خصوص بسته شدن شبکه "فارسی 1" گفت: در خصوص اینکه می گویند من شبکه فارسی 1 را بسته ام، شاید این تصویر تداعی شود که من با دو مامور به آنجا رفته و درب شبکه را بسته ام که اصلاً اینطور نیست. صحبت من به هیچ وجه به این منظور نبوده و نیست.

وی ادامه داد: وقتی که یک وکیل از حق مردم ایران دفاع می کند، در واقع این امر بیانگر اعلام وکالت آن وکیل از جانب مردم  است.

بازیگر سریال "معمای شاه" تاکید کرد: وکالت من از سوی مردم و پیگیری های قوه قضائیه باعث شد، اهرم های اقتصادی اعم از اسپانسرهای فارسی1 احساس خطر کرده و این شبکه را طرد کنند.

نواب صفوی با تشکر از مردم ایران بابت پیگیری های خود نسبت به این توهین صورت گرفته توسط مجری شبکه ماهواره ای تصریح کرد: باید بگویم این خود مردم بودند که بسته شدن شبکه فارسی 1 را رقم زدند. تصریح می کنم واژه "من" به عنوان "وکیل مردم ایران" است.

بازیگر فیلم آس و پاس خاطرنشان کرد: باید بگویم که این پرونده هنوز بسته نشده و در جریان و در تعقیب عوامل شبکه فارسی1 است و به دلیل اینکه زیر دست بازپرس است بنده از تشریح جزئیات پرونده معذورم.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan