سیر تا پیاز فصل دوم برنامه استیج شبکه من و تو

  • ۱۱:۲۹

اسامی داوران سری دوم برنامه استیج آذر ۹۵ اعلام شد

نتیجه تصویری برای داوران سری دوم استیج



سری دوم برنامه استیج نام داوران این سری :

برنامه استیج ( STAGE ) برنامه‌ای زنده از شبکه صهونیستی منوتو که برای کشف استعداد خوانندگی شرکت کنندگان در این مسابقه در قالب چهار گروه برای کسب جایزه ۵۰ هزار دلاری آن به رقابت خواهند پرداخت. هر هفته پس از اجرای زنده هر شرکت کننده خطوط رای‌ گیری باز فعال میشود و شرکت کنندگانی که کمترین رای را از طرف بینندگان دریافت کنند از دور مسابقه حذف خواهند شد.

برنامه استیج علاوه بر مسابقه استعدادهای خوانندگی هدف دیگری نیز دنبال میکند تخریب فرهنگ ایرانی که این خود نیر هدف اصلی شبکه منوتو است

بیاییم چشمانمان را باز کنیم و کمی واقع بین باشیم پخش سریال های بی محتوا و نشان دادن روابط نامشروع که حتی این موضوعات توسط شهروندان خارجی قابل پذیرش نیست که این سریال ها همگی از شبکه منوتو پخش میشود.

اسامی داوران سری دوم برنامه استیج

هدف شبکه منوتو چیست؟

هدف شبکه منوتو در کنار برنامه های مفیدی که دارد به دنبال تحت تاثیر قرار دادن جوانان ایرانی است ،از بین بردن عفت و پاکدامنی دختران،گسترش روابط نامشروع مردان و زنان متاهل با پخش برنامه هایی نظیر بفرمایید شام، برنامه ماجراهای مرداک که سخنی جز جا انداختن تجاوز هدف دیگری ندارد پخش برنامه استیج با هدف ایجاد نارضایتی مردم از کشور خود و ….

پشت صحنه سری دوم اس






داوران استیج

داوران برنامه پر سر و صدا چگونه سر از لندن در آوردند؟

تا همین دیروز ایران بودید که!

برنامه «استیج» این روزها باز هم روی آنتن [شبکه من و تو] رفته و مخالفان و موافقان زیادی را در نقدهای منتشر شده به خود می‌بیند.

به‌هر‌حال یک برنامه موسیقی‌محور، آن هم با اجرای قطعات پرطرفدار و کیفیتی که بارها و بارها توانسته عطش مخاطب موسیقی داخلی را برطرف کند و کلی سر و صدا به پا کند، جذابیت‌هایی دارد که اگر رسانه ها محدودیت نداشتند بحث و نقد بیش از این را می‌طلبد. نگاه این گزارش اما قرار نیست رصد و نقد اتفاقات و اخبار این برنامه باشد، بلکه قرار است از رزومه داوران این برنامه پرده‌‌برداری کند. داورانی که عمدتاً فعالیت‌های موسیقی خود را از ایران آغاز کرده‌اند و حالا در قلب لندن، مشغول جهت‌دهی به ذائقه مخاطب موسیقی داخلی هستند. اگر شما هم مثل ما از سیم ماهواره همسایه‌‌تان استفاده می‌کنید و برنامه «استیج» را می‌بینید، بعد از خواندن این گزارش، شناخت بهتر و دقیق‌تری از داوران حاضر در این برنامه خواهید داشت.

رضا روحانی

[advert] شاید کمتر کسی فکر می‌کرد فرزند «انوشیروان روحانی» قید فعالیت در ایران را بزند و همچون دیگر اعضای این خانواده موفق، در خارج از کشور فعالیت‌هایش را پی بگیرد. رضا روحانی پیش از این آلبوم‌هایی در ایران منتشر کرده است که یکی از کارهای او آلبومی به نام «بذر ماه» است که در آلمان ضبط شده بود و پس از آن آلبومی به نام «کولی‌ها» منتشر کرد که در تهران هم آن را روی صحنه برده است. او برادرزاده شهداد روحانی از دیگر آهنگ‌سازان بزرگ ایرانی است. بزرگ‌شده آلمان است و از مدرسه موسیقی در هانوفر فارغ‌التحصیل شده. «هیاهوی سکوت» نام آلبوم دیگری از اوست.

جست‌وجویی در اینترنت اما ما را به انبوهی از همکاری‌هایش با سارا نائینی می‌رساند. رضا روحانی، خرداد ماه سال گذشته در تالار سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، میزبان علاقه‌مندان موسیقی بی‌کلام بود. آخرین گفت‌وگوی رضا روحانی در ایران با خبرگزاری مهر بود که در این مصاحبه گفته: «من وقتی صفحات آخر روزنامه همشهری را مطالعه می‌کنم خوشحال می‌شوم که می‌بینم خیل زیادی از دوست‌داران موسیقی پاپ از کنسرت‌های متعدد خوانندگان پاپ حمایت کرده و برای خرید بلیت این کنسرت‌ها استقبال زیادی می‌کنند. ضمن اینکه بر این عقیده‌ام که هر نوع موسیقی، مخاطب خاص خود را دارد که به طور طبیعی موسیقی بی‌کلام نیز در این حوزه جای خود را دارد. موسیقی به معنا و مفهوم واقعی کلمه پیشرفت داشته است و نسلی روی کار آمده که در واقع راهی را که ما رفته‌ایم ادامه داده‌اند و تبدیل به موزیسین‌های خوبی شده‌اند و کار را به جایی رسانده‌اند که من در بسیاری از موارد با شنیدن آثارشان شگفت‌زده شده‌ام و این برای من واقعاً جالب توجه بود که تعداد نوازندگان و آهنگ‌سازان این حوزه نسبت به اوایل انقلاب بیش از چهار برابر شده است.»

شهرام آذر

[advert] شهرام آذر از آبادانی‌های قدیمی است که از همان ابتدا مثل ابراهیم تهامی و سایر همشهری‌هایش، خواندن درخونش بوده. او در سال‌های قبل از انقلاب در ایران با هنرمندان زیادی همکاری کرده و در سال‌های جنگ ایران و عراق در اندیمشک اقامت داشته. آذر در سال ۱۹۸۴ میلادی به آلمان مهاجرت کرد. او در آنجا کار موسیقی خود را ادامه داد و گروهش را در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی و چند سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد. شهرام آذر ازدواج کرده و سه فرزند دارد. پسرش خشایار یکی از اعضای گروه هفت نفره او است. از دیگر اعضای گروه او می‌توان از باباخانی، بهزاد پیشرو، سام سهرابی، اولیور واروژیان و رأس رایت نام برد. سبک موسیقی گروه تلفیقی از سبک رپ در زمینه شعر ترانه و تکنو و بندری در آهنگ‌ها است. گروه شهرام آذر یکی از اولین گروه‌هایی بود که مسائل و مشکلات اجتماعی جوانان ایران (مانند ازدواج، اعتیاد و مهاجرت به خارج) را موضوع بسیاری از آهنگ‌های خود قرار داد. آذر تاکنون بیش از پنج آلبوم و تعداد زیادی تک‌آهنگ به بازار عرضه کرده است که آخرین آلبوم این گروه «سبک سنگین» نام دارد. او حالا از داوران برنامه استیج است که البته هوای همشهری‌های خودش را هم دارد و نمی‌تواند تعصبش به جنوبی جماعت را در این مسابقه مخفی نگه دارد. گفته می‌شود یکی از دلایلی که هومن خلعتبری حاضر نشده در سری جدید این برنامه حاضر شود، حضور شهرام آذر بوده. ظاهرا خلعتبری به شدت نسبت به این حضور معترض بوده و همین باعث شده قید برنامه را بزند.

حامد نیک‌پی

شاید باور کردن‌‌اش سخت باشد خواننده آلبوم «رومی ۱» بعد از آن استقبال کم‌نظیر از این اثر و پدرام درخشانی، از کشور خارج شود و تنها به آموزش آواز بپردازد.

او در سال‌های ملتهب بعد از انتخابات ۸۸ قطعه «مالک این خاک منم» را در انتقاد از سیاست‌های احمدی‌نژاد منتشر کرد و مدتی بعد از انتشار این اثر از ایران خارج شد. نیک‌پی کنسرت‌های زیادی را در آمریکا و اروپا روی صحنه برده است و پس از معرفی او به عنوان داور سری جدید این برنامه، حرف و حدیث‌های فراوانی در فضای مجازی به‌وجود آمد.

او در حال حاضر درگیر تور کنسرت‌هایش است و در یکی از آخرین گفت‌وگوهای خود با یکی از رسانه‌های ایرانی خارج از کشور درباره دغدغه‌های این روزهایش گفته: «بعضی وقت‌ها در آهنگ‌هایی که به صورت تصنیف نوشته می‌شود تکنیک‌هایی بوده که فی‌البداهه اتفاق افتاده. من بعداً روی آنها فکر کرده‌ام و سر و سامانی به‌شان داده‌ام. سعی کرده‌ام منسجم‌تر در آن آهنگ استفاده کنم… یک‌بار با شعر زنده‌یاد مشیری، یک‌بار با صدای پای آب سهراب سپهری… بوده که مثلاً با دو تحریر مختلف اجرا کرده‌ام.»

بابک سعیدی

برادر کوچکترش جدیدا رهبر ارکستر بنیامین بهادری شده است. بزرگ‌شده تهران است و در دوره‌های قبلی این برنامه حضور داشته است. مدت‌ها بود در شبکه‌ای که این برنامه را پخش می‌کند، فعالیتی نداشت و نسبت به بعضی تصمیمات مسوولان این شبکه معترض بود. خدا می‌داند که چطور قبول کرده دوباره پشت میز داوری این برنامه بنشیند.

[advert] بابک سعیدی، هم با خواننده‌های داخلی (به صورت چراغ خاموش) همکاری دارد و هم با خواننده‌های خارج‌نشین. با تجربه‌تر شده است. پارسا دمیرچی و وحید حاجی‌تبار از جمله خواننده‌هایی بوده‌اند که در سال‌های گذشته با این موزیسین همکاری کرده‌اند. در گروه «ناصریا» مدت‌ها همراه با ناصر عبداللهی فعال بود. تحصیل‌کرده رشته موسیقی در بریتانیا است و با ایرج جنتی عطایی همکاری داشت. تنظیم و خلق چند ترانه را برای بیژن مرتضوی و «د. الف» انجام داده است.

جای تاسف است که می‌بینیم هنرمندان ایرانی، در مویقی هم مثل سینما آرام آرام راهی آن سوی آب‌ها می‌شوند و برنامه‌هایی را روی آنتن می‌فرستند که می‌توان با رعایت کردن قواعد و به شکلی بهداشتی‌تر در ایران تولید کرد و مانع از چرخیدن سرها به سوی ماهواره‌ها شد.

تیج


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan