معرغی کامل فیلم اشنوگل هادی حاجتمند و علی سلیمانی | معرفی فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، فیلم سینمایی «چهل مروارید» اولین ساخته مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی محسوب میشود که تهیه کنندگی آن را ابراهیم اصغری بر عهده دارد و این فیلم این روزها مراحل صداگذاری خود را پشت سز میگذراند

هادی حاجتمند نویسنده و کارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار سینمایی دیباچه درباره آخرین وضعیت فنی فیلم گفت: به تازگی عنوان فیلم را از «چهل مروارید» به «اشنوگل» تغییر نام داده ایم و در حال حاضر مراحل صداگذاری و اصلاح رنگ فیلم در حال انجام است.

وی با اشاره به عنوان «اشنوگل» برای این فیلم تاکید کرد: «اشنوگل» به لوله های تنفسی که غواصان از آن استفاده میکنند گفته میشود که در میان بچه های جنگ رواج دارد. 


«اشنوگل» و روایت غواصان شهید روی میز جشنواره فجر/ ساخت فیلمی دفاع مقدسی با بودجه تله فیلم!

حاجتمند خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم و نسخه اولیه فیلم نیز به دبیرخانه جشنواره ارائه شده است و امیدوار هستیم که ما را در بخش سودای سیمرغ بپذیرند.

این کارگردان جوان سینما که در اولین تچربه خود سوژه دفاع مقدسی را به شکل کلاسیک روایت کرده درباره ویژگی های «اشنوگل» گفت:  این فیلم قصه گو است و پایه آن سینمای کلاسیک است و فیلم گرفتار این است که با کشف آدم های مختلف بخش های قصه به تصویر کشیده شود.

حاجتمند درباره بودجه مصرف شده در «اشنوگل» تاکید کرد: این فیلم دفاع مقدسی که تماما صحنه های جنگی و ادوات در آن استفاده شده با بودجه کمتر از نیم میلیارد ساخته شده است که این بودجه از هزینه تولید یک تله فیلم کمتر است! این فیلم با حمایت معاونت فرهنگی هنری شهرداری مشهد و صدا و سیمای استان خراسان تولید شده است.

برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلشگا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان و… بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
«اشنوگل» به موضوع شهدای غواص مفقودالاثر می پردازد و در خلاصه داستانش آمده: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسندگان: ابراهیم اصغری، مهدی محمدی، بازنویسی فیلمنامه: هادی حاجتمند، علی سلیمانی، مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، صدابردار: مهران ملکوتی، تدوین: حسین حشمت نیا، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیران تولید: مریم صفایی، ابوالفضل حاجتمند، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: جواد اصغری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: جواد علیزاده، منشی صحنه: محبوبه نظری، گروه کارگردانی: سالومه میرسعید، هاشم مسعودی، گروه صحنه و لباس: مهدی آفتابی، مرتضی مربی، علیرضا نوروزی، علی مرادی، مجریان چهره پردازی: سینا خان کلانی، نیلوفر گوهردوست، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی، گروه فیلمبرداری: رضا کارآگاه، کاظم شریفی، مهدی گلچین، شهرام دانشگریان، مهدی شاه بیگی، دستیار صدا: اشکان فتاحی، گروه تدارکات: حامد شاکری، عزت ا… پورمحمدی، فرهاد شعاع غرب، ناظر نظامی: میثم فلاح، علی توسلی، علی سیافی، حمل و نقل: حسن نیکویی، محمدحسن رفعتی، داود جعفری.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan