معرفی کامل فیلم دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی | معرفی کامل فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۵:۰۱

دریاچه ماهی

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» در مرحله پیش تولید قرار دارد.
به گزارش بانی فیلم، پیش تولید فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به نویسندگی و کارگردانی مریم دوستی با صدور پروانه ساخت به تازگی آغاز شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته ۲۰ فروردین سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت. فیلم ۱۱ بازیگر اصلی دارد و ۳۰ بازیگر دیگر نیز نقش های فرعی را عهده دار خواهند بود. سازندگان این روزها مشغول رایزنی با بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و تاکنون از میان بازیگران حضور پژمان بازغی در فیلم قطعی شده است. به گفته دوستی سایر بازیگران نیز از چهره های مطرح سینما انتخاب خواهند شد.
بازغی در حال حاضر فیلم سینمایی «بارکد» را آماده اکران دارد و فیلم های سینمایی «به دنبال بهاران»، «فصل نرگس» و «من و شارمین» آخرین فعالیت های سینمایی این بازیگر محسوب می شود.
فیلمنامه «دریاچه ماهی» با نگاهی کاملاً متفاوت به سینمای دفاع مقدس به نگارش درآمده است. فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود… .
پروژه همچنین دارای لوکیشن های بسیاری است و گروه از هم اکنون در تهران، راه آهن اهواز، آبادان، شهریار و چند منطقه مرزی مشغول بازبینی لوکیشن هستند. «دریاچه ماهی» اولین تجربه بلند سینمایی مریم دوستی محسوب می شود که پیش از این ساخت ۱۲ فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود داشته است. بسیاری از این فیلم ها نیز در جشنواره های جهانی حضور داشته و جوایزی را نیز کسب کرده اند. تحصیلات دوستی در زمینه کارگردانی و چهره پردازی بوده و وی پیش از این در سینما سابقه چهره پردازی داشته است. حسن برزیده و دکتر مصطفی رستگاری به ترتیب در این پروژه به عنوان مشاور کارگردان و مشاور فیلمنامه حضور دارند. عباس بلوندی نیز طراحی صحنه و لباس فیلم را برعهده گرفته است.
ناهید دل آگاه تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد و سایر عوامل اصلی که تاکنون حضورشان قطعی شده عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، صداگذار: محمدرضا دلپاک، فیلمبردار: مرتضی خان محمد، دستیار یک کارگردان: حامد میرباقری.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan