معرفی کامل فیلم دعوتنامه مهرداد فرید | معرفی کامل فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۵:۰۵
مهرداد فرید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دعوتنامه» بزودی در شهر مشهد به پایان می رسد.

به گزارش بانی فیلم، فیلم سینمایی «دعوتنامه» به کارگردانی مهرداد فرید در سکوت کامل خبری در تهران و مشهد مقابل دوربین رفته و در حال حاضر روزهای پایانی تولید را پشت سر می گذراند.

فرید پروانه ساخت این فیلم را سال گذشته دریافت کرد و موفق به تولید آن نشد. پس از گذشت یک سال وی با تمدید مجدد پروانه ساخت فیلمبرداری را از اوایل ماه گذشته آغاز کرده و در روزهای آتی نیز آن را به پایان می رساند.

براساس شنیده های خبرنگار ما، میترا حجار، شقایق فراهانی و حمیدرضا آذرنگ بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند.

«دعوتنامه» یک درام اجتماعی است و فیلمنامه آن نیز توسط خود فرید و حمید چمنی به نگارش درآمده است. این فیلم داستان زندگی یک جیب بر را روایت می کند که از روش جیب بری از زائران حرم امام رضا(ع) امورات خود را می گذراند. بعد از گذشت چندی با رخ دادن اتفاقی وی از کار خود پشیمان شده و مسیر زندگی اش به طور کامل تغییر می کند و… .

فرید اوایل اردیبهشت سال جاری در گفت وگو با بانی فیلم خبر از آغاز ساخت «دعوتنامه» از خرداد ماه داده بود که با توجه به عدم تأمین بودجه اولیه آن و هماهنگی های لازم گویا مقداری به تأخیر افتاده است.

این کارگردان خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده گرفته که براساس برنامه ریزی ها اولین نمایش آن نیز در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بایرام فضلی مدیر فیلمبرداری این پروژه است و آبتین برقی طراحی صحنه و لباس آن را برعهده دارد.

فرید در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «بی تابی بیتا»، «زن ها شگفت انگیزند»، «از ما بهتران»، «همخانه» و «آرامش در میان مردگان» را دارد.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan