معرفی کامل فیلم پشت دیوار سکوت مسعود جعفری جوزانی | معرفی فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۶:۱۳
مسعود جعفری جوزانی

فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» با صدور پروانه ساخت مقابل دوربین خواهد رفت.
به گزارش بانی فیلم، «پشت دیوار سکوت» عنوان جدیدترین فیلم مسعود جعفری جوزانی محسوب می شود که نگارش فیلمنامه آن به پایان رسیده و برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد تحویل داده شده است. مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه فیلم جدیدش را به دلیل زن محور بودن آن همراه با دخترش سحر جعفری جوزانی بر اساس پژوهشی از فاطمه صالحی شهرابی و علی بدیعی به نگارش درآورده است. سحر جعفری جوزانی جدا از مشارکت در نگارش فیلمنامه در فیلم نیز در نقش یک مددکار بیماران ایدز حضور خواهد داشت. تاکنون از میان عوامل این پروژه حضور تورج منصوری به عنوان مدیر فیلمبرداری و مهین نویدی به عنوان طراح چهره پردازی قطعی شده است. سایر عوامل پشت دوربین و بازیگران نیز بعد از صدور پروانه ساخت انتخاب خواهند شد. «پشت دیوار سکوت» مضمونی اجتماعی دارد و به مسئله ایدز و پیشرفت آن در جامعه با نگاهی شاعرانه می پردازد.
مهندس علی رفیعی یکی از سرمایه گذاران این پروژه اعلام کرده که 75 درصد از فروش فیلم از طریق موسسه مردمی احیا و انجمن حمایت از مادران و کودکان مبتلا، به بیماران «اچ، آى، وى» پرداخت خواهد شد.
گروه هاى داوطلب مردمی با مددرسانی به مبتلایان این بیماری در این فیلم به یاری جعفری جوزانی می آیند.
فتح ا… جعفرى جوزانى تهیه کنندگی «پشت دیوار سکوت» را برعهده گرفته است.
آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی فیلم سینمایی «ایران برگر» است که در سال 93 روی پرده رفت و موفقیت اقتصادی خوبی در گیشه سینماها به دست آورد.
«بلوغ»، «دل و دشنه»، «یک مرد یک خرس»، «در مسیر تندباد»، «شیر سنگی» و «جاده های سرد» دیگر فیلم های این کارگردان در سینما محسوب می شوند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan