جزئیات حادثه قتل عام 5نفر در کرمان

  • ۱۰:۲۵
خبرگزاری میزان: معاون اجتماعی پلیس مرکزی گفت: صبح امروز قاتل تحت تعقیب در دو حادثه جداگانه 5 نفر را با تیراندازی کشت و چهار نفر را مجروح کرد.
 
سرهنگ خلج معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی علت این حادثه را تسویه حساب شخصی دانست و گفت : چهار نفر براثر این تیراندازیهای مصدوم شدند که یکی از مصدومان کودک است.

سرهنگ خلج افزود:  قاتل از متهمان سابقه دار است و این حادثه در 2 مرحله ساعت 5 و 45 دقیقه و 6 و 46 دقیقه در خیابان انقلاب و خیابان 30 متری کوی علی ابن ابیطالب اتفاق افتاد.

وی گفت: در تیراندازی خیابان انقلاب 2 خانم و یک مرد و در تیراندازی 30 متری نیز یک زن و یک مرد جان باختند که یکی از آنان از ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان افزود : قاتل دارای هویت مشخص و متواری است و پارسال نیز یک نفر را کشته بود. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این قاتل خطرناک ادامه دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan