معرفی کامل مستند سینمایی آوانتاژ محمد کارت | معرفی فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۳:۵۳

تدوین مستند سینمایی «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت که از  بهمن ماه سال گذشته توسط اسماعیل علیزاده آغاز شده بود، به تازگی به اتمام رسیده است و آرش قاسمی صداگذاری این فیلم را انجام می‌دهد. همچنین به زودی مرحله تصحیح رنگ و نور نیز توسط حمیدرضا فتوره‌چیان و سیندخت رحیمیان آغاز خواهد شد و صبا ندایی ساخت موسیقی و احسان رضازاده طراحی گرافیک «آوانتاژ» را بر عهده دارند.

این فیلم مستند روایتگر شرایط کنونی تعدادی کارتن‌خواب است که روند بهبودی خود را در یک مرکز درمانی طی می‌کنند. آنها یک تیم فوتبال نیز تشکیل داده‌اند و برای اثبات تیم خود باید در مسابقه با تیم پیشکسوتان استقلال تهران برنده بازی شوند.

از دیگرعوامل اصلی این فیلم می‌توان به فیلمبردار: جواد رزاقی‌زاده، صدابردار: مهدی‌ کارت، دستیاران کارگردان: امین مختاری و مهرداد خانی، عکاس: سجاد عسکری، تهیه‌کننده: محمد کارت و آبان عسکری، محصول شبکه مستند سیما اشاره کرد.

محمد کارت پیش از این ساخت فیلم‌های مستندی چون «جایی که آدمها درخت می‌شوند»،«خونمردگی»، «بختک»،«ذره بین» و «معلق» را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan