معرفی کامل مستند سینمایی بزم رزم سیدوحید حسینی | معرفی فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۳:۵۶
موسیقی دهه 60 با مستند «بزم رزم» در سینماحقیقت
 
سیدوحید حسینی درباره‌ی مستند «بزم رزم» و نحوه شکل‌گیری ایده و تولید آن به خبرنگار مهر گفت: از تابستان سال ۹۴ بحث پژوهش کار را شروع کردم و از مهرماه سال گذشته تولید «بزم رزم» شروع و در نهایت تدوین این اثر نیز در فروردین ماه سال جاری انجام شد. این مستند پیش از این در هجدهمین جشن خانه سینمای ایران نیز شرکت کرد و در بخش‌های بهترین پژوهش، کارگردانی، فیلم و تدوین نامزد دریافت جایزه شد.
وی درباره موضوع مستند «بزم رزم»، افزود: این مستند یک بررسی تحلیلی درباره موسیقی دهه ۶۰ ایران از سال ۵۷ تا ۶۷ است.
این کارگردان سینمای مستند درباره‌ی چرایی انتخاب موضوع بررسی موسیقی دهه ۶۰ اظهار کرد: به شخصه به موسیقی دهه ۶۰ علاقه‌مند هستم؛ همچنین بررسی‌هایی که انجام دادیم حاکی از این بود که تا به امروز به این موضوع نگاه تحلیلی نشده و فعالیتی جدی در این زمینه وجود نداشته است. البته در تلویزیون به صورت جسته و گریخته به موضوع موسیقی دهه ۶۰ پرداخته شده، اما به صورت کامل نبوده است.
حسینی درباره‌ی نام هنرمندانی که در این مستند با آنها گفتگو شده است، گفت: در مستند «بزم رزم» با حدود ۲۰ چهره موسیقی همچون حسین علیزاده، مجید درخشانی، بیژن کامکار، کامبیز روشن‌روان، حسام‌الدین سراج، علی‌اکبر شکارچی و... گفتگو شده است.
کارگردان مستند «بزم رزم» در پایان با اشاره به مدت زمان ۱۲۵ دقیقه‌ای این مستند، یادآور شد: «بزم رزم» یکی از طولانی‌ترین مستندهای دهمین جشنواره «سینماحقیقت» است. در ابتدا خودم هم از طولانی بودن این مستند و اینکه چه اتفاقی برای آن می‌افتد، می‌ترسیدم ولی حالا در انتظار بازخورد مخاطبان هستم.
گفتنی است که عوامل فیلم مستند «بزم رزم» عبارتند از: پژوهشگر و کارگردان: سیدوحید حسینی، تدوین: محدثه گلچین‌عارفی، مدیر تصویربرداری: سید‌وحید حسینی، تصویربردار: امیر مهریزدان، نویسنده: سید‌وحید حسینی و محدثه گلچین‌عارفی، صداگذار: آرش قاسمی، گوینده: صابر ابر، مدیر تولید: مینا مدرسی، مشاور کارگردان: سیدعلی مصطفوی، مشاور پژوهش و آرشیو: اسماعیل جعفری‌جمنانی و مجید جعفری‌لاهیجانی، دستیار کارگردان: محمد‌صادق گلچین‌عارفی، گرافیک: مهدی دوایی، اصلاح رنگ: جمشید وفایی، عکس: نغمه تهرانی، مجری طرح: سیدوحید حسینی، تهیه کننده: مهدی همایونفر و سیدوحید حسینی، تهیه شده در: موسسه روایت فتح.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan