تصاویر و بیوگرافی کامل بازیگران سریال معمای شاه محمد رضا ورزی

  • ۱۲:۳۸

بازیگران سریال معمای شاه

سریال معمای شاه که این شب ها از شبکه اول سیما در حال پخش می باشد به کارگردانی محمدرضا ورزی تولید شده است و یکی از پربازیگرترین آثار تلویزیونی می باشد که  در ساخت این مجموعه 80 بازیگر اصلی و 540 بازیگر فرعی به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی برخی از بازیگران این سریال به همراه معرفی و اسامی کامل بازیگران به همراه نقش هایشان در  این سریال را برای شما تهیه نموده ایم که می توانید در ادامه مشاهده نمایید

بازیگران معمای شاه

بیوگرافی بازیگران معمای شاه

بیوگرافی جعفر دهقان بازیگر نقش رضا شاه در معمای شاه

جعفر دهقان (متولد سال  1339 در تهران می باشد. مدرک تحصیلی او دیپلم هنرستان فنی است.

گفتنی است جعفر دهقان ستاره سینمایی دفاع مقدس و بازیگر بود، تا جایی که او فنون رزمی را در فیلم‌هایی از جمله یاس‌های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت.
او به مدت ۱۶ سال به صورت حرفه‌ای رشته‌های رزمی را انجام می‌داد. رشته ورزشی او رزمیران که نوعی کُشتی کج است، می‌باشد و دان 2کمربند مشکی است.

نقش بازیگران معمای شاه

بیوگرافی حسین نورعلی بازیگر نقش محمدرضا پهلوی

حسین نورعلی  متولد سال 1353 در تهران می باشد.
وی در سال 75 در رشته تئاتر وارد دانشکده هنر ومعماری تهران شد و تا زمانیکه موفق به اخذ لیسانس بازیگری بشود با اجرای نمایشنامه های دانشجویی از خود همت نشان داد. در سال 80 نمایش گفتگوی دو نفره فردریش دورنمات را با دو نفر از همکلاسیهایش در سالن جهاد خشکبیجار روی صحنه برد. تحصیل در مقطع فوق لیسانس کارگردانی وهمکاری با اساتیدی همچون قطب الدین صادقی وامیردژاکام بر تجربه های او افزود.

نقش زن محمدرضا پهلوی

بازیگران زن معمای شاه

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا بازیگر نقش ثریا همسر دوم محمدرضا شاه پهلوی

مهراوه شریفی‌نیا (۲۹ فروردین 1360 ، تهران) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می‌باشد. او فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است. شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو می‌باشد او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است.

بازیگران زن معمای شاه

بیوگرافی حدیث فولادوند بازیگر نقش فوزیه از همسران شاه

حدیث فولادوند (متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

بازیگران معمای شاه

بیوگرافی ساغر عزیزی بازیگر نقش فرح دیبا از همسران شاه

ساغر عزیزی در ۹ فروردین ماه ۱۳۵۶ در شیراز متولد شد. وی در رشته تحصیلی کارگردانی سینما و با اولین فیلم خود در سال ۱۳۷۸ به طور حرفه‌ای پا به عرصه سینما گذاشت؛ و فعالیت تلویزیونی خود را با مجموعهٔ تلویزیونی معصومیت از دست رفته شروع کرد. وی هم اکنون در مجموعهٔ تلویزیونی معمای شاه در نقش فرح دیبا بازی می‌کند.

بازیگران معمای شاه

بیوگرافی داریوش کاردان بازیگر نقش امیرعباس هویدا

داریوش کاردان (زاده ۱۳۳۵ در شهر ابهر) مجری، گوینده، دوبلر، کارگردان، بازیگر و طنزپرداز در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر داشتن صراحت لهجه و لحن انتقادی در اجرای برنامه‌های رادیو و تلویزیونی است

داریوش کاردان دیپلم ریاضی و لیسانس کامپیوتر دارد و کار در رادیو تلویزیون را درست پس از پیروزی انقلاب با گویندگی شروع کرد و تا سال ۱۳۵۹ به صورت پراکنده و از طریق نوشتن با رادیو تلویزیون همکاری داشت.

بیوگرافی بازیگران معمای شاه

بیوگرافی مژگان ربانی بازیگر نقش اشرف پهلوی در معمای شاه

مژگان ربانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان فرانسه است و سال ۱۳۷۶ در مدرسه عالی حوزه هنری، با گذراندن کلاس‌های تئاتر و بازیگری به دنیای هنر راه یافت. اولین تجربه‌های تئاتری او به همکاری با کارگردانانی چون میکائیل شهرستانی، آزیتا حاجیان و جلال‌الدین دری برمی‌گردد. ناف، شکلات، تب، ستاره، عاشق، کلاه پهلوی و… از جمله فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی این بازیگر هستند. مژگان ربانی با فیلم «زیر پوست شهر» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد جلوی دوربین سینما رفت.

بیوگرافی بازیگران معمای شاه

بیوگرافی آرام جعفری بازیگر نقش پروین غفاری به عنوان اولین معشوقه محمدرضا پهلوی

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ درگذشت برادرش آرمان نیز سال هاست که ازدواج کرده، آرام متاهل است. لیسانس گرافیک دارد وی دانش‌آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است. اولین کارش به عنوان بازیگر در ۱۶ سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های حمید سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود، از فعالیت‌های هنری وی عبارتند از: میگی نه نگاه کن، زیر آسمان شهر، دختران، خانه‌ای در تاریکی، رسم شیدائی و لبه تاریکی

اسامی بازیگران معمای شاه

بیوگرافی امیریل ارجمند بازیگر نقش دکتر محمد وزیری در معمای شاه

امیریل ارجمند فرزند داریوش ارجمند متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر می‌باشد و در چند فیلم سینمایی حضور داشته است. او در سریال معمای شاه در نقش محمود وزیری حضور دارد. ارجمند در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و تاکنون آهنگ سازی فیلم های بدون اجازه و جرم مسعود کیمیایی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. وی خوانندگی چند تیتراژ سریال را هم برعهده داشته است.

بازیگران سریال معمای شاه

بیوگرافی نرگس محمدی بازیگر نقش گلنار در معمای شاه

نرگس محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است
نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

بازیگران معمای شاه

بیوگرافی رامبد شکرآبی بازیگر نقش ارنست پرون از منسوبان دربار

متولد سال ۱۳۵۱ در تهران. او بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با فیلم ترانزیت ساختهٔ مرحوم علی سجادی حسینی آغاز کرد. شکرآبی در این سال‌ها در تلویزیون هم فعالیت داشته‌است. او بازیگری در تلویزیون را از سال ۱۳۷۵ با مجموعهٔ تلویزیونی تنگنا شروع کرد. وی در سال ۱۳۸۹ با حدیث فولادوند ازدواج کرد.

بازیگران معمای شاه

بیوگرافی عبدالرضا اکبری بازیگر نقش فضل الله زاهدی

عبدالرضا اکبری در چهاردهم فروردین ماه سال ۱۳۳۲ در کرمان متولد شد و تحصیلات مقدماتی خود را در تهران سپری کرد. از سن ۱۶ سالگی جذب کانون پرورش فکری شد و به اتفاق دوستانش در سال ۱۳۴۷ گروه تئاتر موسوم به گروه تئاتر نجف آباد را تأسیس کردند. اولین مربی آنها داریوش مؤدبیان بود و بعدها بهزاد فراهانی این سمت را بعهده گرفت. فعالیت آنها تا سال ۱۳۶۰ ادامه پیدا کرد و با منحل شدن گروه به تلویزیون آمد. او در چندین تله تئاتر شرکت کرد و از این طریق به سینما راه یافت و توانست در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش بپردازد.

بازیگران زن معمای شاه

بیوگرافی رز رضوی بازیگر نقش آذر اعتمادی در معمای شاه

رز رضوی (متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ تهران) بازیگر زن اهل ایران است. عمده کارهای شناخته شده وی سریال‌های مختارنامه، کلاه پهلوی، ملکوت، تبریز در مه و فیلم‌های بیداری رؤیاها، ملودی و دعوت است.

بازیگران معمای شاه

بیوگرافی گوهر خیراندیش بازیگر نقش طوبی

گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است. او با همسرش در شیراز به فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران در کنار درس خواندن به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد. او با فیلم روزهای انتظار فعالیتش را در سینما آغاز کرد و با فیلم بانو خوش درخشید. گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌های متفاوت ظاهر شده است. وی همچنین چندین سال در برنامه صدای عبرت شبکه سراسری رادیو به فعالیت مشغول است

همچنین دخترش آزاده اسماعیل خانی در نقش نور آفاق برای اولین بار به عنوان بازیگر حضور دارد

اسامی بازیگران معمای شاه

بیوگرافی سعید نیک پور بازیگر نقش دکتر احمد وزیری

سعید نیک‌پور بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۱۳۲۴ در شهر ری متولد شد. اولین کار حرفه‌ای او در زمینهٔ تئاتر بازی در نمایشنامهٔ «آنتیگون» در سال ۱۳۴۳ بود. وی در فیلم سینمایی سوته‌دلان، سریال در چشم باد و فیلم‌های دیگر بازی کرده‌است. در زمستان سال ۱۳۴۳ به همراه علی حاتمی وارد دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک شد و با افرادی از جمله محمد علی کشاورز و هوشنگ بهشتی آشنا شدند. وی اولین کار خود را در از طریق شبکه ۳ در نمایشنامه‌ای به نام «در راه کاردیف» به کارگردانی ابراهیم آملی و تهیه کندگی حسین ترابی بازی کرد

اسامی همه بازیگران معمای شاه به همراه نقش

حسین نورعلی در نقش محمدرضا پهلوی
امیریل ارجمند در نقش دکتر محمد وزیری
خانواده دکتر وزیری
سعید نیک پور: دکتر احمد وزیری
گوهر خیراندیش:طوبی
نرگس محمدی:گلنار
یوسف صیادی: امیرمسعود
محسن صادقی نسب: مش رمضون
رز رضوی: آذر اعتمادی
با معرفی: آزاده اسماعیل خانی در نقش نورآفاق
با حضور: محمدرضا شریفی نیا در نقش جعفر مهرداد

درباری‌ها
جعفر دهقان: رضا شاه
گیتی ساعتچی: تاج الملوک
مژگان ربانی: اشرف پهلوی
علی شجره: علیرضا پهلوی
شیرین ایزدی:شمس پهلوی
علی فرجام فر: شاهپور غلامرضا
باران زمانی:شهناز
امیرحسین کافتری: ولیعهد (کودک)
محمد جمال رحمتی:ولیعهد (نوجوان)

همسران شاه

حدیث فولادوند:فوزیه
مهراوه شریفی نیا: ثریا
ساغر عزیزی:فرح دیبا

نخست وزیران عصر پهلوی به تریتب تاریخ

محمد ابهری:محمود جم
سیاوش مفیدی:احمد متین دفتری
رضا میرمعنوی: محمدعلی فروغی
قاسم طاهر احمدی:علی سهیلی
جمشید جهانزاده:هژیر
سعید بحرالعلومی: ساعد مراغه ای
احمد نجفی:سپهبد رزم آرا
محمدعلی نجفی:قوام السلطنه
اصغر معینی: دکتر محمد مصدق
عبدالرضا اکبری:فضل الله زاهدی
انوش نصر:حسین علاء
سپند امیرسلیمانی:اسدالله علم (جوانی)
محمدرضا خسرویان:منوچهر اقبال
اکبر معززی:علی امینی
داریوش کاردان:امیرعباس هویدا
فرامرز روشنایی:جمشید آموزگار
فخرالدین صدیق شریف:جعفر شریف امامی
حبیب ثامنیه:ارتشبد غلامرضا ازهاری
سیامک اطلسی:شاپور بختیار

روحانیت و مبارزین
حمید منوچهری:آیت الله کاشانی
علی دهکردی:آیت الله طالقانی
رسول توکلی:آیت الله مطهری
داود رسولیان:آیت الله بهشتی
محمود مقامی:مهدی عراقی
سعید داخ: دکتر علی شریعتی
اسکندر کوتی:آیت الله مفتح
حسین بلند مرتبه: فضل اله محلاتی

فدائیان اسلام

حسام نواب صفوی:سیدمجتبی نواب صفوی
حسن کریم خان زند:خلیل طهماسبی
محمدرضا ژاله: عبدالحسین واحدی
بهنام حسن پور:مظفر ذوالقدر
محمدرضا میرحسینی:عبدالله کرباسچیان
مسعود رحیم پور:سید هاشم حسینی
محمد علمی زاده:محمد واحدی
حسین اعتماد: مهدی عبدخدائی
منسوبان دربار
حسین محب اهری:عبدالکریم ایادی
قطب الدین صادقی:شاپور ریپورتر
رامبد شکرآبی:ارنست پرون
بهرنگ علوی:حسین فردوست
رضا فیاضی:حسین فردوست (میانسالی)
نادر سلیمانی:شعبان جعفری
رامین راستاد:مهرداد پهلبد
سعید امیرسلیمانی: اسداله علم (میانسالی) وزیر دربار
اکبر سنگی:حبیب ثابت پاسال
سیروس اسنقی:کریم پاشا بهادری
عباس شوقی:اردشیر زاهدی
نقی سیف جمالی:سلیمان بهبودی
افسانه ناصری:فریده دیبا
علی رامز:خلیل جواهری
فرزانه نشاط خواه:ملکه نازلی
سامان دارابی:سیروس خان
حسین توکلی:علی قوام
نیلوفر خرم نیک:لیلی امیرارجمند
محمد اطهری: محمدعلی قطبی
برزو تقی نژاد: آجودان شاه
بابک میرزا آقایی:رضا قطبی
مهران مطیع:اردشیر ریپورتر
کیمیا موسوی:فروغ ظفر
فرشید سلطانی:فریدون جم
روسای ساواک به تریتب تاریخ
میکائیل شهرستانی:تیمور بختیار
حسن کاخی:تیمسار حسن پاکروان
رهام مخدومی: تیمسار نعمت الله نصیری
محمد الهی: تیمسار ناصر مقدم

ساواک

بهزاد خداویسی:پرویز ثابتی
محمد ربانی پور:علوی کیا
غلامحسین لطفی:بازجو
فرشید صمدی پور: منوچهری
بهراد خرازی:تهرانی
کرامت رودساز:بازجو
حسین توشه: عضدی
رضا خیری پور: دکتر حسینی

نظامی‌ها
صدرالدین شجره:تیمسار عباس قره باغی
اصغر محبی:تیمسار صنیعی
حمیدرضا نعیمی:تیمسار غلامرضا اویسی
محمد حمزه زاده:تیمسار رحیمی
کاظم افرندنیا:تیمسار طوفانیان
محمد یگانه:تیمسار عبدالعلی بدره ای
حسین اعتماد:تیمسار ربیعی
حامد محمدیان:تیمسار افشارطوس
حسین خدادادبیگی:سرلشگر قطبی
بیژن علی محمدی:تیمسار آزموده
مرتضی آقا حسینی:سرتیپ دفتری

بخش‌های داستانی

سیاوش طهمورث:علیشاه
ثریا قاسمی:ملکه
رحیم نوروزی:امیر خسرو
کاظم هژیرآزاد: سرهنگ اعتمادی
شهرام عبدلی: منوچهر
رسول نجفیان:عمو خسرو
سیدجواد هاشمی:حاج رسول عجمی
ولی اله مؤمنی: آژان
محمدرضا حق گو:ناپدری گلنار
زویا امامی: نیر
طوفان مهردادیان:دکتر کومار
تورج فرامرزیان:عتیقه فروش
بهمن روزبهانی:پدرامیر خسرو
فرهاد بشارتی:دکتر یادگار
تورج نصر:مخدومی
فرهاد شریفی:قندی
وحید نفر:مظفری
ارسلان قاسمی:رضا وزیری
سامان میرحسینی:رضا وزیری (کودکی)
زهرا عاملی:ماهگل
مهدی صبایی:گروهبان منفرد
احمدرضا اسعدی:سازفروش
علی ابوالحسنی:ابوالحسن ورزی
علی موسویان:داریوش رفیعی
محمد نادری:غلامحسین بنان

خارجی‌ها

چنگیر جلیلوند:ژنرال رابرت هایزر
زنده یاد خسرو فرخ زادی:ویلیام سولیوان
زنده یاد مصطفی عبداللهی:مأمورMI6
فخرالدین صدیق شریف: بولارد
امیرحسین صدیق:گاست
رامین ناصر نصیر:کرمیت روزولت
علی زرینی:وودهاس
رضا فیاض:چرچیل
شهرام عبدلی: استالین
ولی اله مؤمنی:گئورگ وارطانیان
رسول عبادی:برژینسکی
حسن شاهرخی:جیمی کارتر
پرویز دهناد:ریچارد نیکسون
منوچهر زنده دل:ترومن
حسین پرستار:استاکیل
سیاوش چراغی پور:روچیلد
عطا مرادیان: کندی
اصغر ضرابی:اسمیرنف
محسن یگانه:فرانسیس شفرد
مرتضی راد:شوارتسکوف
اردشیر منظم:فرانس مایر
سپیده علوی:اوریانا فالاچی
باشرکت
امیر مهدی کیا:میانسالی شاه

با حضور

استاد جمشید مشایخی:استاد کمال دواتگر
استاد جعفر والی:روح اله خالقی
آتیلا پسیانی:طیب حاج رضائی

شکرخدا گودرزی

با یادی از: زنده یاد ابراهیم بحرالعلومی
 سایر بازیگران

حسن تسعیری- خسرو بامداد- علی طالبلو – تورج فرامرزیان- جلیل فرجاد
حسن علیمحمدی – مهدی فرجامی – فتح الله طاهری- ناصر عاشوری- حسن خوانساری
پژمان کاشفی – علی عطائی حور- حامد شیخی- بهروز مرادیان – هاشم ویسی
علیرضا مدنی – محمود جمیعی- اکبر مددی مهر- مهدی طهماسبی – احمد شمس آصف
علیرضا زارعی – محمود سالاروند- حمیدرضا عرب سرخی- هاشم آذرهوا- پرویز سیرتی
هادی ولیلو- قدرت الله صالحی- آزیتا خرمی – منوچهر علیپور – فرج گلسفیدی
محمد یگانه – سیروس تقی نژاد- داریوش پیرو- علی خاذنی- شهرام نجاتی
مرتضی آقا حسینی- آریاز ذوالفقاری – محمد آقامحمدی – علی اصغر نجات- سعید نوراللهی
وحیده قوهستانی – محمد مهنانی- علی خلج- پروین ملکی- پیام علوی
امیرمسعود آرزومند- عزیز نقدی- مسعود منصوری- علی یعقوبی- ابوالفتح آل آقا
حسین توکلی- سیامک گلسرخ- مهدی بیاتی- ساغر بیدمشکی – مجتبی دربندی
سیدرضا علوی – علی اصلانی – داود بنی اسد – فرهاد مهدوی – محمد اسدی
منصور میرزابابایی- ابوذر ساعدی – علی یعقوب زاده- حمیدرضا طوبایی- مهرداد جوکار
منصور نوری- اسدالله ناظمی – علیرضا درویش نژاد – حسن علیمحمدی- حمیدبیدگل
پگاه حسنی – محبوبه یکتا- محمدرضا خسرویان- شهریار فخاری- عباس قاصدی
لیلا عزیزی- کامران صفائی- مانی آزادپور- امیرکیوان معصومی- حسین رحمتی
محمدصادق رجائی- امیرشهدوست- محمد حیدری- حسین قمیشی- اصغر رضایی
رضا حقیقی- سلمان خطی- پرویز سنگ سهیل- عباس علیرضا- مهرانه به نهاد
ابراهیم شجاعی- پرستو کرمی- علی عطائی حور- اعظم عرفانی – امیر سلیم خانی
مصطفی کلاته – قدرت الله صالحی- مسعود چوبین- خسرو عباسی- غلامرضا عارف نژاد
فاطمه سرلک- علیرضا صالحی- مهدی نوری- عادل ذکاوت- بهروز پیروزیان
زهرا جعفری- شهاب کرمی- رضا ثاقب رأی- مجید کوهی- امیرارسلان صابرطوسی
نورالله افشانی – محدثه صادق زاده- محمدرضا حسنی – داود رحیمی – محسن داداش زاده
ابوالفضل امامی- فهیمه پرتو- کامبیز فروتن- علیرضا علی مددی- فرانک شیخ الاسلامی
سید وحید قاسمی – سید فضل الله محمدی- رضا مرشدی- حمید نیری- سوزان قربانی
امیر نخجوان راد – رامین شیروانی- حسین پیشرفت- سعید بی غم- مهدی زندیه
الناز خسروانی- مجید سلامت زاده – علیرضا نادرنیا- نیلوفر صلاحی- فردین زمانی
پارسا چگینی- پرویز حاجی زاده- پژمان پژوهش – عبدالرضا کشمیری- مهدی علی نژاد
جواد مدانلو- حمید گودرزی- محمدرضا شادمان- سحر محمدی- زهرا باقری
مجتبی احمد- داریوش درویش – مهرزاد خلیقی- امید آرامی فر- هستی توکلی
الهام ضرابی- بهاره ترکاشوند – فرزین پورمحبی- عمران قربانی- علی قلی پور
محمد سیفی- سیدعلی حکیمی- علیرضا صفری- صابر حسین نژاد – اکبر هنرمند
الهه جعفری- علی تاتلاری- افسانه خداپناه – مهران میرزایی- اکبر لطیفی
نازنین زهرا عارف نژاد- احسان شریف لو- متین انصافی – امین خانی- امید موسوی
امیر توکلیان پور- علی شیدرنگ- سید علی حکیمی- محمد آماده- جواد سلیمی نژاد
مجید زارع زاده- علی فخار- لیلا مرادی – علیرضا قنبری- مهدی یونسی- مهیا قاسمی
فاضل محمدی – سمیرا شکرانه – یاور رحمان زاده- محمد فضل اللهی – مهرداد جعفری
هادی دهقانی- پدرام آذرشیب- فرزین فرزانه – فرید اسحاقی- اسفندیار ابراهیمی
سیامک زین الدینی- امیر خاکی- محسن صداقت – مصطفی سرایی- محمد بهمنیار
پارسا مومیوند- رضا مزیکی- عباس پیرزاده- کوروش نصیری- رضا مرادیان
مجید یاراحمدی- فیروزی- سعید کاظمی- احمد قربانی- حاجیه رازگردانی
علی تقی نژاد- فرخنده فرمانی زاده- ناصر شایسته- علی آرامش- محمدعلی بخشنده
مهران فتحی- بهروز باقری- حمیدرضا زندی- ناصر شیرمحمدی- آوا دارویت
علی شاه مرادی- محمد خدارحمی- مهدی غلامی- مهدی خاوری- شکیلا نقی نژاد
جلال درشتاد- غلامرضا لطفی- منصور کاظمی- سونیا شفائی- امین خسروی
دانشور صابری- معین زندی- محمد مهناج- بابک حبیبی فر- عباس اصانلو
محمد نظری- محمدرضا راد- نیما انصافیان- محمد فردوسی- مسعود دهقان
حسن زیوری- رامین ابوالفتحی- حمید تیموریان- داود محمدی- سلیمان سالمی
فرامرز نصیبی- داود رحیمی- عبدالمجید خلفی- امیر کرمی- تقی شیرازی
طاها شعبانی- رضا حافظی- یعقوب قزل سفلی- نورانگیز مفخم – فریدون مستوفی
مصطفی هادی نژاد – محمدپاشایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan