بنر جنجالی هواداران پرسپولیس برای حمایت از رامین رضائیان

  • ۱۳:۳۸

بنر هواداران پرسپولیس برای حمایت از رضاییان

هواداران پرسپولیس با حضور در تمرینات پرسپولیس از بهترین دفاع راست ایران حمایت کردند. در روزهایی که رامین رضاییان جایی در ترکیب اصلی ندارد و پرسپولیس موفق شده صدر جدول را از آن خود کند، اتفاقی عجیب در محل تمرین این تیم رخ داد.

رامین رضاییان بعد از دیپورت از اردوی امارات به همراه دیگر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس، در اولین بازی تدارکاتی این تیم بنا به آنچه که کمر درد عنوان شده از تمرینات چند روز اخیر دور بوده و با صلاحدید برانکو ایوانکوویچ جایی در لیست بازی با سایپا نیز به دست نیاورد.


رضاییان که شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود با تاکید بر مصدومیتش عنوان کرد بنا به تشخیص پزشکش از حضور در استادیوم آزادی منع شده است، امروز در حالی در تمرین این تیم حضور یافت که برخی هواداران به صورت "خودجوش" بنری حمایتی از او در استادیوم آوردند و به حمایت از بهترین دفاع راست ایران پرداختند!

 

هواداران پرسپولیس

بهترین دفاع راست ایران رامین رضاییان


این اتفاق در حالی به صورت کاملا خودجوش رخ داده که این بازیکن در این فصل و بعد از گذشت 16 بازی در لیگ برتر و یک بازی حذفی تنها در دو بازی در پست دفاع راست برای سرخپوشان به میدان رفته و دوری از تمرینات، مصدومیت و ... مانع از این شد تا برانکو ایوانکوویچ به او فرصت بیشتری بدهد.


رضاییان که علیرغم توانایی های فنی غیرقابل چشم پوشی در چند وقت اخیر خود را وارد مسائلی کرده که مانع از درخشش کامل و اعتماد کادرفنی و هواداران به او شده، اکنون پس از تهدید برانکو ایوانکوویچ تنها یک راه پیش روی خود می بیند؛ دوری از حواشی و بازی های فضای مجازی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan