تبلیغ ماری جوانا با عکس بهداد سلیمی در یک سایت آلمانی

  • ۱۸:۰۲

رسانه آلمانی از عکس بهداد سلیمی سوءاستفاده کرد

پس از انتشار عکس بهداد سلیمی در یک رسانه آلمانی و ارتباط دادن او با ماری‎جوانا (یک ماده مخدر)، مسئولان فدراسیون وزنه‎برداری ایران در نامه‎ای رسمی به کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ایران خواستار پیگیری جدی این موضوع شدند. مسئولان فدراسیون وزنه‎برداری در نامه خود خواستار این شدند که کمیته ملی المپیک ایران به وظیفه ذاتی خود یعنی حمایت و صیانت از ورزشکاران قهرمان المپیک عمل کرده و با مرجع بالادستی خود یعنی کمیته بین‎المللی المپیک در این خصوص مکاتباتی را داشته باشد.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری گفت:کمیته ملی المپیک را برای رسیدگی به موضوع سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی توسط یکی از رسانه های آلمانی ارجح دانستیم و منتظر پاسخی از کمیته هستیم. 

بهداد سلیمی

سوءاستفاده از وزنه بردار کشورمان

 داود باقری در گفت وگویی درباره پیگیری سوء استفاده از نام بهداد سلیمی توسط یکی از سایت های آلمانی، بیان کرد:ما به کمیته ملی المپیک نامه ای ارسال کرده ایم که موضوع پیگیری شود، چرا که آن عکس مربوط به المپیک لندن بود و بهداد هم یکی از قهرمانان المپیکی است. بنابراین به این نتیجه رسیدیم که کمیته ملی المپیک ارجح است و ابتدا کمیته ملی المپیک این موضوع را پیگیری کند.

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که فکر می کند کمیته ملی المپیک بتواند به این مساله ورود پیدا کند؟ تصریح کرد:باید ببینیم کمیته ملی المپیک چه جوابی به ما می دهد. اگر پاسخ شان مبنی بر این بود که باید از ارگان های دیگر موضوع را پیگیری کنیم این کار را انجام خواهیم داد، اما تشخیص مان بر این بود که ابتدا کمیته ملی المپیک می تواند سریع تر به نتیجه برسد. 

بهداد سلیمی

سوءاستفاده از وزنه بردار کشورمان

 او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که بهداد سلیمی خودش قصد شکایت از آن سایت آلمانی را ندارد؟ گفت :بهداد از ما خواست که موضوع را پیگیری کنیم و ما قبل از این که خودش صحبت کند طبق وظیفه ذاتی که داریم این کار را انجام دادیم.

اخیرا یکی از رونامه های آلمانی با سوء استفاده از عکس بهداد سلیمی به تبلیغ ماده مخدر ماری جوانا پرداخته بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan