دلیل محرومیت 1 جلسه ای سعید معروف بازیکن تیم ملی والیبال

  • ۱۰:۳۹

محرومیت سعید معروف بازیکن تیم والیبال

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان از حضور در بازی لیگ برتر محروم شده است. سعید معروف به دلیل رفتار غیر اخلاقی تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور محروم شد. امیدواریم هیچگاه شاهد رفتار غیر اخلاقی از بازیکنان تیم های کشورمان نباشیم و این مسائل دیگر تکرار نشوند.

سایت WP لهستان به موضوع محرومیت سعید معروف پرداخته است، این سایت نوشته، "میرسعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از حضور در یک بازی محروم شد. فدراسیون والیبال ایران هیچ تخفیفی به معروف نداد و او را از حضور در یک بازی لیگ برتر محروم کرد. 

سعید معروف

محرومیت بازیکن محبوب والیبال

دلیل این اتفاق هم صحبت های او بعد از بازی پیکان و شهرداری تبریز بود. تیم او با نتیجه سه بر دو شکست خورد و او در پایان بازی به سمت حسن پورکاشیان ناظر مسابقه رفت و از الفاظ نامناسب استفاده کرد.

مجازات بازیکن پیشین زنیت کازان و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران چرا دردناک است؟ او برای اولین بار نیست که رفتاری خارج از عرف و نامناسب انجام می دهد. 

سعید معروف

محرومیت بازیکن محبوب والیبال

البته لیبروی تیم والیبال پارسه تهران نیز در بازی برابر سایپا با داور درگیر شد و باعث حاشیه در بازی این دو تیم شد و این مسئله در لیگ ایران وجود دارد".

علت محرومیت سعید معروف چه بود؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan