همه چیز درباره شیرین نوبهاری زن بدنساز نیمه لخت ایرانی

  • ۱۴:۳۳
نتیجه تصویری برای شیرین نوبهاری



خبرگزاری میزان: یکی از خانم‌های بدنساز که چندی پیش عکس برهنه خود را در فضای مجازی  منتشر کرده بود دستگیر شد.

وی پس از تفهیم اتهام و صدور قرارتامین وثیقه به مبلغ دویست میلیون تومان، به دلیل عجز از پرداخت وثیقه روانه زندان شد.

علی‌رغم اینکه فدراسیون پرورش اندام صراحتا اعلام کرده به خاطر مسائل شرعی و قانونی، بانوان هیچ فعالیتی در این رشته ندارند و بانوان کشورمان نیز به همین دلایل هیچ گونه رغبتی به این ورزش نشان نمی‌دهند اما برخی به دلایل خاص و رسیدن به منافع شخصی، تخلفاتی در این زمینه داشته‌اند.

اواخر شهریور ماه سال جاری 2 ورزشکار زن خانم علی‌رغم ممنوعیت، در مسابقات برون مرزی شرکت کردند که  تصاویر حضور این زنان به صورت نیمه عریان در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و بعد از انتشار این تصاویر پرونده‌ای در شعبه ویژه جرایم دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد و 2 خانم ورزشکار به همراه 4 مربی مرد جهت انجام مراحل بازپرسی به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدند.






هیکل جذاب دختر بدنساز ایرانی را ببینید +عکس

هیکل جذاب دختر بدنساز ایرانی را ببینید

 

تصور خیلی ها بر این است که بدنسازی زنان اندام آنها را غیر طبیعی کرده و متضاد با ظرافت های زنانه است اما دختر زیبا و موفق ایرانی خط بطلان بر این نظر کشیده و با تلاش بسیار در رشته ی بدنسازی زنان از برترین چهره های کشور شده است . به گزارش پارس ناز تصاویری از دختر ایرانی که قهرمان بدنسازی است را در این مطلب از پارس ناز مشاهده میکنید !

 

خانم «شیرین نوبهاری» یکی از اولین زنان موفق د‌ر رشته پرورش اند‌ام در کشور است.این دختر جذاب و زیبا  متولد سال 1368 بوده و لیسانس معماری دارد و حدود 10 سال است ورزش را شروع کرده است.

 

بانوی ایرانی قهرمان بد‌نسازی گفته است: د‌ر مورد‌ من می‌گفتند‌ «تیپش تابلو است» یا «بد‌ن خاصی د‌ارد‌» یا می‌گفتند‌ آد‌می‌که توی چشم است را نباید‌ بیاورید‌ و از او استفاد‌ه کنید‌. من نمی‌توانم به تک تک مرد‌ان و زنان مخالف توضیح بد‌هم که چرا زاویه د‌ید‌تان را عوض نمی‌کنید‌. فقط می‌توانم به آن جهت بد‌هم؛ به آنها بگویم اگر به اینجا رسید‌م، شاید‌ قابلیتش را د‌اشتم.

هیکل جذاب دختر بدنساز ایرانی را ببینید +عکس

بی‌توجه موانع و محد‌ود‌یت‌ها، می‌گوید‌ برای این کار ساخته شد‌ه‌ام و عاشقانه پیش می‌روم. انتشار عکس‌هایش د‌ر د‌نیای مجازی، موجی از انتقاد‌ها و حمله‌ها را به همراه د‌اشت، اما او همه را د‌عوت می‌کند‌ تا جور د‌یگری به او و ورزشش نگاه کنند‌. می‌گوید‌ به‌خاطر ظاهرش د‌ر فد‌راسیون راه به جایی نبرد‌ه و حالا برای رسید‌ن به آرزوهایش د‌ر فکر سفر می باشد.






ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan