همه چیز درباره فیلم آن سوی ابرها مجید مجیدی محصول مشترک ایران و هند

  • ۱۹:۴۲

کافه سینما-سرویس سینمای جهان: امروز صبح مجید مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی درباره فیلم جدیدش در هند شرکت کرد و درباره فیلم جدیدش توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما دیپیکا پادوکن در فیلم جدید مجید مجیدی نقشی نخواهد داشت علی‌رغم آنکه برای بازی در فیلم تست داده بود. نام فیلم مجید مجیدی چنان که سایت‌های هندی اعلام کردند، آن سوی ابرها نام دارد. مجید مجیدی که با کمک مترجم ایرانی خود به سوالات پاسخ می‌داد اعلام کرد: «من می‌خواهم با دییپکا همکاری کنم اما برای این فیلم فکر کردیم که به سراغ چهره‌های کاملا جدید برویم. ما چنین تصمیمی گرفتیم چون نمی‌خواستم آمیزه‌ای از بازیگران تازه‌کار و باتجربه کنار هم داشته باشیم. یا باید همه تازه‌کار باشند یا باتجربه. پس همه را از چهره‌های جدید انتخاب کردیم.»

مجیدی که برای فیلمبرداری فیلم جدیدش به هند بازگشته ایشان کاتار را به عنوان چهره جدید فیلم خود معرفی کرد. به نظر می‌آید که او تحت تاثیر ایشان قرار گرفته چنانچه او را سوپراستار آینده نامید. مجید مجیدی خاطرنشان کرد که بقیه بازیگران فیلم نیز همگی چهره‌های جدید خواهند بود و خبرهایی مبتنی بر بازی کانگنا رانوت را هم بی‌اساس خواند.

(از چپ به راست: نیلام، ایشان و شاهد کاپور)
 
ایشان خاتار برادر ناتنی شاهد کاپور بازیگر مشهور سینمای هند است.

موسیقی فیلم را ای.آر. رحمان می‌سازد. رحمان که در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشت اشاره کرد که به توانایی‌های مجید مجیدی بسیار ایمان دارد و لحظه‌ای که مجیدی به او پیشنهاد داد پذیرفت. مجیدی ابراز خوشحالی کرد که بالاخره توانست فیلمی را در هند بسازد. او گفت که همیشه آرزو داشت فیلمی در هند بسازد. والدین ایشان، نیلام عظیم و راجش کاتار و برادر ناتنی او شاهد کاپور نیز در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند.

آن سوی ابرها اولین فیلم هندی زبان مجید مجیدی است. تهیه‌کنندگان فیلم کمپانی مشهور زی استودیوز و آی کندیز فیلمز هستند. قرار است اواخر امسال آن سوی ابرها آماده نمایش بشود.

ارغوان اشتری/ سرویس سینمای جهان کافه سینما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan