افشاگری آرش سرطان از پشت پرده کثیف برنامه استیج شبکه من وتو

  • ۱۷:۱۸

فیلم افشاگری آرش سرطان از پشت پرده برنامه استیج من و تو

فیلم افشاگری آرش سرطان از پشت پرده برنامه استیج من و تو

فیلم افشاگری آرش سرطان از پشت پرده برنامه استیج من و تو

افشاگری آرش سرطان

فیلم افشاگری آرش سرطان از پشت پرده برنامه استیج من و تو و کیوان عباسی مدیر شبکه ماهواره ای من و تو که بعد از حذف نابه هنگام آرش استیج و غیبت وی رخ داد.

فیلم کامل صحبت های جنجالی آرش سرطان را درباره برنامه استیج می توانید در لینک زیر دانلود کنید.





دلیل غیبت و نبودن آرش استیج معروف به آرش سرطان و حذف آرش هم گروه نیکیتا در برنامه دیشب استیج ۳۰ دی ۹۵ شبکه من و تو که نیکیتا به تنهایی برای خوانندگی حاضر شد.

آرش سرطان دلیل نبودن و غبیتش در برنامه دیشب را موکول به بعد کرده است و گفته است دلایلی دارد که از بازگو کردن آنها خودداری کرده است ولی در فضای مجازی شایعه تجاوز منتشر شده است که هنوز تایید نشده است.

دلیل نبودن و حذف آرش استیج هم گروه نیکیتا در برنامه استیج

دلیل نبودن و حذف آرش استیج هم گروه نیکیتا در برنامه استیج

دلیل نخوندن آرش سرطان

من سولماز نیستم که لال بمون اگه الان حرف نمیزنم دلیلش نیکیتاست نمیخوام براش مشکل درست بشه ولی به وقتش میگم و خدا به داد بعضیا برسه.

دلیل نبودن و حذف آرش استیج هم گروه نیکیتا در برنامه استیج

دلیل نبودن و حذف آرش استیج هم گروه نیکیتا در برنامه استیج

همچنین آرش سرطان در شبکه مجازی خودش در اینستاگرامش نوشت که بزودی تمام مشکلات و مسائل زشت این شبکه ماهواره ای را بر ملاء خواهد کرد وی همچنین ادامه داد که بزودی اهنگ و ویدئو کلیپی خواهد ساخت که به مسائل فساد و پشت پرده شبکه منو تو و برنامه استیج مربوط است/

آرش سرطان تنها شرکت کننده سبک رپ بود که در بین ۱۲ نفر شرکت کننده حضور داشت ارش را اقای سعیدی برای گروهش انتخاب کرده بود و ارش را با نیکیتا همگروه کرده بود تا با هم همخوانی داشته باشن



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan