تصاویر و معرفی بازیگران سریال ترکی جزر مد شبکه جم

  • ۲۱:۴۷

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

قسمت آخر سریال جزر و مد

خلاصه داستان سریال ترکی جزر و مد به همراه خلاصه داستان قسمت آخر سریال جزر و مد که در سایت تفریحی دز فان به همراه عکس آمده است.

یامان پسری از خانواده ای ساکن پایین شهر طی شرارت برادرش یک شب رو در بازداشتگاه میگذرونه . با حکم دادگاه برادرش به حبس محکوم میشه و یامان آزاد میشه.

وکیلی به اسم سلیم که زیر سایه همسرش ثروت زیادی داره همیشه پرونده هایی که مربوط به مشکلات اجتماعی حوونا میشه رو برمیداره و این بار هم شانس با یامان یار میشه و سلیم از یامان خوشش میاد و وقتی میفهمه یامان مشکل خانوادگی داره و از خونه طرد شده هرطوری هست اونو به خونه خودش میبره . تو همسایگی خونه سلیم در بالای شهر دختری خوشگل به اسم میرا با خونوادش زندگی می کنه و دوستی شیطنت باز به اسم ایلول داره . عشقی که بین یامان و میرا به وجود میاد همه چیز رو تغییر میده و دیگه هیچ چیز برای یامان و میرا و حتی اطرافیانشون مثل سابق نخواهد بود ….

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

خلاصه داستان قسمت آخر سریال جزر و مد:

ارکون دیوونه میشه و میرا از عمل جراحی اش زنده بیرون میاد و یامان هم اون ضربه چاقو که بهش خورده بود هم تونست زنده بمونه و مرت و ایلول هم با هم آشتی میکنند و قراره عروسی بگیرند و صدف و سلیم در کنار هم زندگی میکنند ولی اینکه ازدواج کردن معلوم نبود و کنان به زندان میفته و بعد از رفتن اورکون به زندان همه به زندگی عادی شون برمیگردن و عاصم شکیب کایا هم میمیره و همه چیز واگذار میشه به صدف ولی صدف وقتی دید نمیتونه کارای باباش رو (عاصم شکیب کایا)رو به عهده بگیره همه چیز رو به سوده واگذار میکنه و سوده و فاروک هم دوباره با هم زندگی میکنند و فاروک هم مسئولیت بچه ی کنان و سوده رو به عهده میگیره،سلیم هم در دانشگاه عاصم شکیب کایا استاد رشته حقوق میشه و اونجا کار میکنه ولی هنوز وکیل هم هست.

هاله هم با کاعان ماوی دنیز شریک عاصم شکیب کایا ازدواج میکنه.

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

خلاصه داستان و قسمت آخر سریال جزر و مد + عکس

عروسی دوروک و ادا هم قراره با مرت و ایلول گرفته بشه و توچه و اراس هم با هم نامزد هستند و میرا هم بعد از عمل جراحی که انجام داد رفت و آزمایش گرفت و جوابشون هم این بود که تونست بچه دار بشه.

میراویامان بعداز نامزدیشون قرار ازدواجشونم میزارن در قسمت آخر ارکون با یامان درگیر میشه بخاطر عشقش به میرا از خودش بی خود میشه وبه یامان چاقو میزنه همون موقهام سلیم سر میرسه وبهش خبر میده که میرا بخاطره بیماریش حالش بد شده وبیمارستان وباید عمل شه یامان با اینکه خونریزی داره خودشو به بیمارستان میرسونه وپلیسهام ارکونو دستیگیر میکنن درآخر ارکون به تیمارستان فرستاده میشه وقتی یامان به بیمارستان میرسه میرارو به اتاق عمل میبرن ویامان پشت در اتاق عمل روی زمین میوفته بعد چند مدت بعد رو نشون میده که مرت وایلول ومیراویامان توی خونه ای که قبلا به اونجا سفر کردن رفتن و فکر میکنم میرا اونجا خبر بارداریشو به یامان وهمینجا فیلم به خوبیو خوش تموم میشه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan