پیام ها اس ام اس ها و استاتوس های والنتاین 2017

  • ۱۲:۱۳

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

تبریک ولنتاین

اس ام اس های جدید تبریک ولنتاین ۹۵ و عکس نوشته های عاشقانه مخصوص روز عشاق و روز عشق ۲۰۱۷ که در ادامه به همراه متن ها عاشقانه و زیبا برای شما آورده ایم.

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

دوستم داری ؟ را از من بسیار بپرس !

دوستت دارم را با من بسیار بگو

ولنتاین مبارک دوستت دارم

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

اگر تمام راه های دنیا را اشتباه رفته باشم

آغوشت را درست آمده ام

ولنتاین مبارک

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

همسر سهمن من از زندگی دستان پر مهر تو بود

می ستانم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو بشی من چه غم دار ز دنیا همسرم

ولنتاینت روز من و تو مبارک

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت

دوستت خواهم داشت

هیچ میدانی چیست ؟

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست

ولنتاین عشقمان مبارک

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

دوست دارم از ته دل٬ دلی که پر پر میزنه

دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای

عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای

(روز ولنتاین مبارک)

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

نه طبقِ مُد دوستت دارم

نه به حکم سنت !

همه چیز بنا بر فطرت است

” خوب ها “

دوست‌ داشتنی‌ اند

مثل تــــــــــو

روز عشق مبارک عشق من

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق ۲۰۱۷

::

من اگر عاشق شوم بی پرده شیدا میشوم

در میان مردمان شهر رسوا میشوم

کل عالم گر تو را بد نام سازند نزد من

یک تنه در بینشان دیوار حاشا میشوم

::

اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین 95 روز عشق 2017اس ام اس و عکس نوشته تبریک ولنتاین ۹۵ روز عشق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan