پیش بینی جنجالی برد استقلال در دربی 84 توسط علی قربانی | حاشیه های بازی دربی 84 سرخ آبی ها

  • ۱۹:۵۱

علی قربانی:پرسپولیس را با نتیجه 2 بر صفر شکست می دهیم

علی قربانی در مورد بازی دربی گفت:شک نکنید با تمام قدرت روز یک شنبه پا به دربی خواهیم گذاشت.البته بازی مقابل السد که 120 دقیقه طول کشید با حضور هواداران به نتیجه خوبی به پایان رسید و روحیه ما دو چندان شد.4 ، 5 بازی است که به فاصله 4 روز بازی می کنیم و فشار بالایی رو ما بود اما خدا را شکر توانستیم چندبازی گذشته را با برد پشت سر بگذاریم.

وی درباره انتقادات به برگزاری ضیافت مشترک استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی 84 اظهار داشت:این دور هم جمع شدنها خیلی تاثیرگذار است. با هم رفیق هستیم و به نظرم خیلی خوب است که بازیکنان دو تیم قبل از دربی در کنار هم جمع شدند.
وی درباره بازی با السد بیان داشت:سه شنبه مقابل السد یک گل زدم که آفساید شد. حتما قسمت این بود که در یک بازی دیگر گل بزنم. اما خدا را شکر بازی را بردیم.
مهاجم استقلال درباره دربی و میزان آمادگی خود برای این مسابقه گفت:به طور حتم بازی سختی است. خدا را شکر که به شرایط خوب بازگشتیم. دربی شرایط خاص خود را دارد و کری بین هواداران را دارد اما امیدوارم بازی با برد ما تمام شود.

علی قربانی

علی قربانی

وی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی بیان داشت:فکر می کنم ما 2 بر صفر یا 3 بر صفرمی بریم.

مهاجم استقلال درباره اینکه آیا شرایط حضور در میدان را پیدا می کند یا نه گفت:دستم پس از بازی السد 4-3 بخیه خورد اما امیدوارم به بازی برسم.

قربانی درباره اینکه آیا به حضور در تیم ملی امیدوار است یا نه اظهار داشت:تمام تلاشم را می کنم که نظر کی روش را جلب کنم و به تیم ملی برسم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan