ترکیب نهایی تیم استقلال در بازی دربی 84 پایتخت | حاشیه های دربی 84 سرخابی های پایتخت

  • ۲۲:۵۲

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی 84

دربی 83-استقلال-پرسپولیس

طرفداری- تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. ترکیب احتمالی تو تیم را بررسی کرده ایم.

استقلال

دروازبان: (سید مهدی رحمتی)
رحمتی سنگربان استقلال در دربی خواهد بود، دروازه بان آبی پوشان هفته خوبی را پشت سر گذاشت و با مهار پنالتی بازیکن السد نقش زیادی در صعود استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت. شاید اگر رحمتی فردا نیز روز درخشانی داشته باشد استقلالی ها می توانند به کسب نتیجه خوبی امیدوارن باشند.

مدافعین:
به احتمال فراوان مانند بازی با السد دو مدافع آخر تیم استقلال پادوانی و رابسون جانواریو باشند این دو بازیکن در دو بازی اخیر استقلال مقابل ماشین سازی و السد قطر در قلب خط دفاع این تیم حضور داشتند و استقلال در هر دو بازی گلی دریافت نکرد. با توجه به مصدومیت وریا غفوری و همچنین هرایر مگویان، خسرو حیدری مدافع سمت راست استقلال خواهد بود. در سمت چپ دفاعی نیز با توجه به عملکرد خوب این روز های میلاد زکی پور محتمل ترین گزینه برای این پست در دیدار فردا بدون شک این بازیکن خواهد بود.

هافبک ها:
منصوریان در بازی های اخیر خود از دو هافبک دفاعی استفاده کرده و از امید نورافکن در کنار امید ابراهیمی استفاده می کند،نورافکن علارغم سن و سال کمش توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و در دیدار فردا مقابل پرسپولیس دو هافبک دفاعی این تیم را تشکیل خواهند داد. هافبک راست استقلال به احتمال فراوان مانند سایر بازی های اخیر بهنام برزای خواهد بود و هافبک سمت چپ استقلال از بین مجتبی حق دوست و یا فرشید اسماعیلی انتخاب خواهند شد.

مهاجمین:
علی قربانی و کاوه رضایی محتمل ترین گزینه های ترکیب استقلال در خط حمله خواهند بود، دو بازیکنی که در هفته های اخیر نیز نمایش خوبی داشتند و بازی های خوبی برای استقلال انجام دادند.

کاوه رضایی

پرسپولیس

دروازه بان: (علیرضا بیرانوند)
علیرضا بیرانوند مانند سایر بازی های اخیر پرسپولیس گلر اول پرسپولیس خواهد بود، او بیشترین کلین شیت را در طول فصل داشته و نقش زیادی در جایگاه فعلی پرسپولیس ایفا کرده است.

مدافعین:
دو مدافع وسط پرسپولیس سید جلال حسینی و محمد انصاری خواهند بود، دو بازیکنی که فوق العاده در طول فصل کار کردند و خط دفاع پرسپولیس را تبدیل به یکی از قویترین خطوط این تیم کرده اند. در سمت راست خط دفاعی شاید علامت سوال باشد، با توجه به غیبت کامیابی نیا گفته می شود که حسین ماهینی به پست هافبک دفاعی خواهد رفت اگر این اتفاق رخ دهد ممکن است برانکو رامین رضاییان را از پست هافبک راست به دفاع بیاورد و یا اینکه صادق محرمی را جایگزین ماهینی کند و رامین رضاییان در همان پست هافبک دفاعی باقی بماند که فرض دوم محتمل تر است. در پست دفاع چپ هم با توجه به نمایش خوب فرشاد احمد زاده در بازی مقابل تراکتورسازی ممکن است این بازیکن در این بازی نیز در آن پست بازی کند.

هافبک ها:
همان طور که گفتیم با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی احتمالا در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد، محسن مسلمان، سروش رفیعی و رامین رضاییان دیگر هافبک های پرسپولیس را تشکیل خواهند داد که نقش سروش رفیعی و محسن مسلمان می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

مهاجمین:
دو بازیکن هجومی پرسپولیس را هم مانند چند بازی اخیر وحید امیری و مهدی طارمی ایفا خواهند کرد این دو بازیکن نیز در آمادگی کامل به سر می برند و باید دید در دیدار فردا نیز می توانند آمادگی خود را به رخ حریف بکشند یا خیر.

مهدی طارمی

مجله ویترینو
سلام دوست عزیز ، میخوام در سایت شما تبلیغات کنم ،
یک بنر 600/200 ارسال میکنم و 15000هزارتومان رو شماره کارت بدین پولو واریز کنم ...
موفق و موید باشید ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan