تصاویر خلاصه داستان و معرفی بازیگران سریال پرستاران شهرام شاه حسینی و علیرضا افخمی

  • ۲۲:۳۱

معرفی سریال ایرانی پرستاران + خلاصه داستان,عکسها و اسامی بازیگران سریال پرستاران

+ زمان پخش مجموعه

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

مجموعه پرستاران به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی داود هاشمی در حال تولید می باشد.

زمان پخش : قرار است این سریال در 52 قسمت 40 دقیقه ای در زمستان 95 از یکی از شبکه های سراسری ( احتمالا شبکه یک سیما ) پخش گردد.

لوکیشن اصلی گروه بیمارستان نورافشار واقع در خیابان نیاوران است و اغلب اتفاق‌های قصه در همانجا به وقوع می‌پیوندد.

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

داستان و موضوع سریال پرستاران

این مجموعه یک ملودرام اجتماعی روز است و داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است و محور اصلی آن پرستاران و پزشکان هستند؛ ضمن این‌که در هر قسمت داستانی فرعی با کاراکترهای ویژه اتفاق می‌افتد و بعد پایان می‌گیرد.

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

بازیگران سریال پرستاران

فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، عاطفه رضوی ، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، فریبا نادری، مهدی صبایی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، حسین سلیمانی، ایمان باقری، مریم یوسف,شیول بلوچی,شهرام قائدی,محمد عمرانی,رضا توکلی و…

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

فاطمه گودرزی در نمایی از سریال ایرانی پرستاران

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

لیندا کیانی بازیگر زن پرستاران

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

پشت صحنه سریال پرستاران

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

عوامل سریال پرستاران

نویسنده: علیرضا افخمی، کارگردانان: علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید، ناظر کیفی: سیدمجید میرمیران، تهیه کننده: داود هاشمی، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، منشی صحنه:پریسا افخمی، دستیار تهیه کننده: سید حسن جعفری، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، چهره پرداز: مجید اسکندری، تدوین: افسانه افخمی، صداگذاری: امیرحسین صادقی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: رایان جعفری، پوریا هنرمند، مدیر روابط عمومی: الهام رضایی.

سریال پرستاران, بازیگران سریال پرستاران

بازیگران سریال پرستاران

الناز حبیبی در پرستاران

الناز حبیبی در نمایی از سریال ایرانی پرستاران

سریال ایرانی پرستاران

بازیگر زن سریال پرستاران

لیندا کیانی

سریال پرستاران علیرضا افخمی

مهوش صبر کن

پرستاران ایرانی

بازیگران زن پرستاران

فریبا نادری بازیگر زن سریال پرستاران علیرضا افخمی

اخبار سریال پرستاران

15 قسمت از مجموعه ضبط گردید و آماده شد

داود هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر گروه در حال تصویربرداری قسمت‌های بعدی سریال هستند و کار در اورژانس بیمارستان نورافشار تهران با حضور تمام بازیگران ادامه دارد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: کار همزمان تدوین توسط افسانه افخمی و صداگذاری توسط امیرحسین صادقی در حال انجام است و علیرضا افخمی هم درحال نگارش قسمت‌های بعدی مجموعه تلویزیونی پرستاران است.

هاشمی همچنین از اضافه شدن شهران قائدی و محمد عمرانی به عنوان بازیگران جدید این سریال خبر داد و گفت: شهرام قائدی به عنوان بازیگر مهمان و مقابل دوربین رفته و با انجام تست گریم محمد عمرانی بعنوان بازیگر اصلی، بازی او نیز فردا آغاز خواهد شد.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: در ادامه تصویربرداری، بازیگران دیگری نیز به مجموعه افزوده می‌شوند.

کارگردان پرستاران تغییر کرد / شهرام شاه‏ حسینی جایگزین علیرضا افخمی شد ( 23 آذر 95)

تصویربرداری سریال «پرستاران» این روزها تقریبا نیمه‏ متوقف است. دلیل اصلی این اتفاق هم این است که علیرضا افخمی به‏ عنوان نویسنده و یکی از کارگردانان این کار، تمام تمرکزش را روی رساندن فیلمنامه به کار، گذاشته و روند کند این اتفاق درنهایت آن‏ها را مجاب کرده تا کارگردان جدیدی را برای این پروژه انتخاب کنند.

آن‏طور که منابع آگاه به «صبا» خبر دادند شهرام شاه‏ حسینی گزینه جدیدی است که به‏ جای افخمی آمده و از آن‏جایی که محمودرضا تخشید پیش از این با افخمی کارگردانی این کار را برعهده داشتند باید دید او که دوستی نزدیکی با کارگردان قبلی داشته، حاضر است همکاری‏اش با این پروژه را با حضور شاه ‏حسینی ادامه دهد یا از ادامه دادن انصراف می‏دهد؟ آن‏طورکه از اخبار درگوشی فهمیدیم افخمی فیلمنامه‏ نویسی این کار را با فراغت بیشتر ادامه می‌دهد و کار را به شهرام شاه‏ حسینی می‌سپارد. این تصمیم شاه ‏حسینی درصورت تحقق، کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که تجربیات او و کارنامه‏ اش نشان می‏دهد از به‏ سرانجام ‏رساندن کارهای دیگران اجتناب می‌کند و بیشتر از هرچیزی به استقلال نظر خود در کار اهمیت می‌دهد. باید دید درصورت عملی شدن این اتفاق این روند پاره‏ پاره شدن کارگردانی چقدر به کار ضربه زده است و آیا «پرستاران» می‏تواند یک مجموعه استاندارد و قابل دفاع برای محمد هاشمی، تهیه‌کننده این سریال باشد یا نه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan