توهین وحشتناک امیر تتلو به کوروش کبیر و تاریخ ایران + عکس

  • ۱۰:۱۲
توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

توهین امیر تتلو

توهین امیر تتلو ( امیرحسین مقصودلو ) به کوروش کبیر در اینستاگرام که متاسفانه تتلو در پیج شخصی اش با کلماتی توهین آمیز به کوروش کبیر موجب واکنش کاربران شده است.

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

عکس پست های امیر تتلو درباره کوروش

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

توهین امیر تتلو به کوروش کبیر در اینستاگرام + عکس

محمد
من عاشق تتلو بودم ولی با این توهین ..... چطور یه خواننده به خودش جرات میده در مورد تاریخ یک کشور که اصلا در تخصصش نیس حرف بزنه. یاد حرف اردشیر افتادم که اینستاگرام باعث شده خیلی از طرفدارای امیر ازش دور شن
سارا
من از طرفداری تتلو بودم حرفای جدید با تیپی جدید . واقعا متاسفم به این طرز تفکر . من فرزند شهید 8 سال جنگ ایران و عراق هستم و بزرگترین افتخار من سربازی پدرم برای کوروش بزرگ بوده و هست ایشون از نظر شخصی من پر قدرت ترین مرد دنیا یا حداقل ایران بودند . چطور میشه یه خواننده که هیچ تخصصی درباره فرهنگ و تمدن نداره این طور صحبت کنه و هیچ کس برخوردی هم با این آدما نداشته باشه کوروش بزرگ نمونه بارز لا اکراه فی الدین بودند اون هم در زمانی که دنیا به بت پرستی و .. مشغول بوده . درود خدا به شرفت کوروش . در مملکت خودت غریبه ایی . وای به این بی فرهنگی ها . ما چه شدیم .....
مهدی
اینها رو ول کنید دم اونایی گرم که کوروش را میفهمن
من طرف داررتبه زیر 1000 کنکور هستم که همه اونا دارین میرن درست مثل کوروش {البته این رفتن کجا و اون رفتن کجا}کوآقا محمد خان و کو رضا میر پنج یادشون بخیر
لطفا طرفدار آدم های دهن ول هم نباشید که کوروش انها را دوست نداشت
آزاده
کروش بزرگترین مرد تاریخ بوده اگه بشری بفهم که کوروش حقوق بشر گذاشت وگر نه الان ما این نبودیم به جای اینکه به همچین مردی افتخار کنی
داری در موردش اظهار نظر مزخرف و بیفکرانه میکنی با اون کسی هسنم که خودشو جلو چشم ملت کوچیکتر کرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan