احتمال طلاق دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترامپ بعد از رئیس جمهور شدن ترامپ

  • ۱۰:۰۴

احتمال زیاد طلاق ترامپ از همسرش

مجله مراحم؛ پایگاه دیلی میرور انگلیس در مطلبی به نقل از یک کارشناس زبان بدن از احتمال برهم خوردن زندگی زناشویی ملانیا و دونالد ترامپ، پس از صحنه های متعددی که پس از به قدرت رسیدن ترامپ در برابر دوربین ها به ثبت رسیده است، خبر داد.

 

طلاق ترامپ و ملانیا,طلاق ترامپ از همسرش,عکس ترامپ و ملانیا

 

رابطه سرد ترامپ با همسرش بعد از رئس جمهور شدن

این پایگاه در مقاله ای با عنوان “آیا ازدواج ملانیا و دونالد ترامپ در برابر چشمانمان در حال نابودی است؟” به نقل از جودی جیمز، تحلیلگری که چندین اثر در ارتباط با “زبان بدن” دارد، می نویسد: این مواضع از زمان مراسم تحلیف ترامپ در واشنگتن در بیستم ماه گذشته میلادی آشکار شد. این رفتارها به خلاف مواضعی است که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا با همسرش داشت و در آن جوی صمیمانه حاکم بود.
 
 
طلاق ترامپ و ملانیا,طلاق ترامپ از همسرش,عکس ترامپ و ملانیا

 

وی در ادامه می گوید: برخی مواضعی که ترامپ و ملانیا به تازگی بروز داده اند، نشان می دهد آنها کلا از یکدیگر دور هستند و روابط خوبی ندارند. تنش در روابط آنها به خصوص در مراسم تحلیف ترامپ و زمان دیدار ترامپ و ملانیا با اوباما و همسرش آشکار بود؛ بطوری که ترامپ با تنها رها کردن ملانیا برای تبریک به اوباما و همسرش می شتابد.

دیلی میروز در پایان می نویسد: هر زمان که ترامپ بسوی نفوذ و قدرت به پیش می رود؛ می بینیم دور شدن وی از ملانیا افزایش می یابد؛ این در حالی است که ما انتظار همگرایی بیشتر و حمایت های متقابل را از آنها داریم.

 
طلاق ترامپ و ملانیا,طلاق ترامپ از همسرش,عکس ترامپ و ملانیا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan