عکسهای منشوری اسکی باز ایرانی با زنان اسکی باز در فنلاند + عکس

  • ۱۳:۴۸

عکس‌های دردساز اسکی باز ایرانی و ناپدید شدنش در فنلاند !

عکس‌های علیرضا مقدید  اسکی باز ایرانی !

مجله مراحم :  با وجود پایان یافتن رقابت‌های مقدماتی اسکی قهرمانی جهان در فنلاند، هنوز در بازگشت یکی از ملی پوشان اسکی صحرانوردی ابهام وجود دارد.

به گزارش مهر، تیم اسکی صحرانوردی با درخشش ستار صید تنها تیم موفق اسکی ایران در رقابتهای اخیر (قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی زمستانی) بود.

او موفق شد به مرحله دوم رقابتهای جهانی راه پیدا کند و هنوز در فنلاند محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان صحرانوردی باقی مانده تا  به همراه میرهاشمی سرمربی این تیم به ایران بازگردد.

تیم اسکی صحرانوردی در فنلاند

 

عکس‌های دردساز برای اسکی باز ایرانی در فنلاند , عکس‌های علیرضا مقدید در فنلاند
عکس‌های دردساز برای اسکی باز ایرانی در فنلاند , عکس‌های علیرضا مقدید در فنلاند

 

علیرضا مقدید یکی از اعضای تیم ملی صحرانوردی ایران در این رقابتها بود. وی که ظاهرا در اعزام های پیشین فدراسیون جایی نداشت این بار به مسابقات قهرمانی جهان فنلاند اعزام شده است.

عکس‌های دردساز برای اسکی باز ایرانی در فنلاند , عکس‌های علیرضا مقدید در فنلاند
عکس‌های دردساز برای اسکی باز ایرانی در فنلاند , عکس‌های علیرضا مقدید در فنلاند

 

مدتی از حضور این اسکی بازی در فنلاند نگذشته بود که تصاویری از او در صفحه شخصی‌اش منتشر شد که واکنش فدراسیون اسکی را در پی داشت. مقدید با انتشار پیام هایی که آن را منتسب به رئیس فدراسیون اسکی می کرد موجی از ابهامات را به نسبت به بازگشت خود به ایران به راه انداخت.

 

تیم ملی اسکی کشورمان برای حضور در رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی جهان راهی کشور فنلاند شد و در حال حاضر از ترکیب تیم اعزامی فقط «سید ستار صید» در مسابقات باقی مانده و باید در فینال شرکت کند.

این رقابتها اما برای اسکی ایران یک حاشیه بزرگ به همراه داشته است. طبق آخرین اخبار به دست آمده و با اعلام یک منبع مطلع در فدراسیون اسکی یکی از اسکی‌بازان به نام علیرضا مقدید که در مسابقه روز ۴ اسفند ماه در رده ۳۶ قرار گرفت، به یکباره غیب شده و خبری از او نیست.

پس از آنکه فقط سید ستار صید موفق به صعود به فینال شد، او به همراه مصطفی میرهاشمی سرمربی تیم ملی در فنلاند ماندند تا در فینال حضور داشته باشند.

سایر اسکی‌بازان نیز به فرودگاه رفتند تا به کشورمان بازگردند. این منبع آگاه در فدراسیون اسکی گفت که در فرودگاه مبدأ و در حالی که همه در حال حرکت به سمت هواپیما بودند، علیرضا مقدید از ملی‌پوشان جدا شده و پس از آن دیگر خبری از او نشده است.

در واقع اسکی‌بازان بدون او به ایران بازگشته‌اند و فدراسیون هم مقدید بی‌خبر هستند. در این باره البته گفته شده گذرنامه این ورزشکار دست خودش نبوده و با این شرایط باید دید چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

در شرایط کنونی که فقط دو نفر از تیم اعزامی ایران (صید و میرهاشمی) در فنلاند باقی مانده‌اند، هیچ خبری از مقدید نیست. در هر حال باید منتظر ماند و دید سرانجام چه اتفاقی رخ خواهد داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan