عکس لو رفته مربی فوتبال ایرانی در کلوپ شبانه ترکیه + عکس

  • ۱۶:۱۳

عکس مربی ایرانی در کلاب دیسکو شبانه دبی لو رفت + فیلم

عکس مربی ایرانی در کلاب دیسکو شبانه دبی لو رفت + فیلم

عکس مربی ایرانی در کلاب دیسکو شبانه دبی لو رفت + فیلم

عکس لو رفته مربی ایرانی

عکس مربی سرشناس ایرانی در کلاب دیسکو شبانه در دبی لو رفت که فتوشاپ نیست این ادعای کسی است که می گوید عکس را خودم گرفتم! عکس یک مربی ایرانی که به نایت کلابی در دبی رفته است.

وقتی اولین بار یک کانال طرفداری پرسپولیس عکس غیرمتعارف مربی ایرانی یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد که او را وسط جمعیت در نایت کلاب نشان می داد، خیلی ها مدعی شدند فتوشاپ است و عکس این مربی در دیسکو و لا به لای بانوان بد لباس و … مونتاژ شده است.

اما ساعتی بعد وقتی این عکس در فضای مجازی چرخید، یکی از ایرانیان دبی ادعا کرد این تصویر نه فتوشاپ است و نه مونتاژ و خودش این تصویر را در یک دیسکو ثبت کرده است.

این شخص مدعی شد: «جمعه شب در یک نایت کلاب بودم که کمتر ایرانی ها به آن می آیند و بیشتر روس ها و اروپایی ها به خصوص شرق اروپا به آن جا رفت و آمد دارند و گوشه ای نشسته بودم که وسط جمعیت یک قیافه آشنا دیدم. دقت که کردم دیدم یکی از مربیان ایرانی است که همراه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دبی آمده و خیلی مخفیانه بدون این که جلب توجه نشود، گوشی تلفن همراهم که خاموش بود و داخل جیبم قرار داشت را درآوردم و روشن کردم و یک عکس از او گرفتم.»

وی افزود: «این عکس را برای یکی از دوستانم در تهران فرستادم و پرسیدم این شخص را می شناسی و طرف هم گفت این که فلانی است. فکر نمی کردم این دوستم عکس را منتشر کند اما او این کار را انجام داد و حالا مطرح کردن این بحث که فتوشاپ است و مونتاژ است و … فقط برای سرپوش گذاشتن روی کار غیرمتعارفی است که این سرمربی انجام داد!»

توضیح: عکس این خبر تزیینی است و از انتشار عکس اصلی به دو دلیل خودداری می کنیم؛ اول این که قابل انتشار نیست و پوشش بانوان به شدت غبا موازین ما فاصله دارد و دوم این که هدف ما از انتشار این خبر ریختن آبروی این مربی نیست که اگر بود حتما نامش را حداقل به صورت مخفف منتشر می کردیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan