افشای پشت پرده کثیف شبکه من و تو توسط پدر رها اعتمادی (حسن اعتمادی)

  • ۱۱:۵۵
فیلم افشاگری حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی از شبکه من و تو


سیمرغ شهر || افشاگری بی‌ سابقه حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی از پشت پرده شبکه من و تو پدر رها اعتمادی نیز بعد از سال ها خوش خدمتی علیه این شبکه قد علم کرد.

حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی مجری و تهیه کننده برنامه شبکه من و تو مدعی شد بودجه من و تو بودجه دولتی و از طرف پنتاگون است، حسن اعتمادی سردبیر اتاق خبر شبکه من و تو بوده است.

فیلم افشاگری حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی از شبکه من و تو


اسپانسر یا نمایندگان این اسپانسر نخستین بار در آمریکا رها و کیوان عباسی را ملاقات کردند این گفتگو در آمریکا صورت گرفته و کسانی هم که پای این گفتگو بودند آمریکایی بودند.

حسن اعتمادی از ارتباط نزدیک خود با کیوان عباسی و پدر وی فریبرز عباسی سخن می گوید که اون موقع در تلویزیونی بنام تلویزیون آزادی با آنها و پسر محمدرضا پهلوی همکاری کرده است.

  • ۵۵۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan