دانلود اولین تیزر فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (گیم اف تروز) + اطلاعات کامل و پوستر

  • ۲۰:۲۶

کافه سینما-سرویس تلویزیون جهان: با انتشار نخستین اخبار و پوستر فصل جدید و بالاخره اعلام تاریخ آغاز پخش فصل هفتم، اطلاعات درباره مشهورترین سریال حال حاضر شبکه های تلویزیونی دنیا، وارد فاز تازه ای شد. بر اساس این اخبار، نخستین اپیسود از فصل تازه، یکشنبه 26 تیر ماه 1396، مطابق با 16 جولای 2017، از شبکه معظم HBO پخش خواهد شد. این تاریخ نسبت به هر فصل دیگر مجموعه در سال های گذشته، دیرتر است، که اعلام آن، حواشی خاص خود را داشته است.

نخستین پوستر رسمی فصل هفتم را ببینید:


همچنین به گزارش زومجی، در جریان کنفرانس شبکه HBO در فستیوال SXSW، این شبکه اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. در این پوستر که توسط مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شده، تنها آتش و یخ مشاهده می‌شود و شاهد هیچ شخصیت یا اطلاعات جدیدی از فصل هفتم این سریال نیستیم. با این حال، این پوستر نشان می‌دهد که جنگ بین یخ و آتش در این فصل و فصل آینده، اجتناب ناپذیر است و این احتمال وجود دارد که شاهد نبرد وایت واکرها با ارتش انسان‌ها به رهبری جان اسنو، باشیم.

[از سوی دیگر]

سال گذشته بود که شبکه HBO اعلام کرد جیم برودبنت (Jim Broadbent)، بازیگر برنده جایزه اسکار، در فصل هفتم Game Of Thrones که قرار است سال آینده پخش شود، نقش مهمی خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امروز اطلاعات بیشتری در رابطه با نقش برودبنت در سریال منتشر شد.

برودبنت در مصاحبه اخیر خود با وب‌سایت ScreenCrush گفت که او در فصل هفتم نقش «پرفسور پیر» داستان را ایفا خواهد کرد. او در مورد نقش خود توضیح می‌دهد:

من یک استاد خواهم بود، یک archmaester [بالاترین مقام استادها در سریال]. من نقش پرفسور پیر را خواهم داشت.

برودبنت در ادامه اظهار داشت که در پنچ قسمت فصل هفتم حضور دارد:

به نوعی در هر قسمت یک سکانس مهم انجام دادم.

وی افزود که در این سکانس‌ها به همراه جان بردلی (John Bradley)، بازیگر شخصیت سم تارلی ایفای نقش کرده است.

برودبنت یکی از بازیگران کارکشته انگلیسی محسوب می‌شود که نقش هوریس اسلاگهورن را در مجموعه فیلم‌ های هری پاتر بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم Iris از آن خود کرد.

[همچنین]

ماه گذشته، امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال Game Of Thrones، گفت که فصل هفتم این سریال شما را شگفت زده خواهد کرد. در اواخر تابستان امسال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کرد. با این حال، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan