متن پیام نوروزی ترامپ به مردم ایران

  • ۱۰:۳۲
فیلم پیام نوروزی 96 دونالد ترامپ برای تبریک عید نوروز 96


پیام نوروزی ۹۶ دونالد ترامپ برای تبریک عید نوروز ۹۶ به ایرانی ها که همچون سال های گذشته و به تقلید از باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا پیش بینی آن می رود.

امروز فرصتی خوب برای «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا در ایجاد رابطه جدید با ایران است به طوری که روش نادرست قبلی در قبال مردم ایران را اصلاح کند. این بر هه ای مناسب برای نمایش این است که آن ها در کاخ سفید دوستانی دارند.

روزنامه آمریکایی نوشت: باید آمریکا به مخالفان ایران بگوید که هدف یکسانی با ‌آن‌ها دارد و برخلاف بهار عربی، بهار ایرانی می‌تواند یک دشمن قسم خورده را با دولتی لیبرال‌تر و حامی غرب جایگزین کند.

روزنامه آمریکایی «نیویورک پست» نوشت: ۲۱ مارس (اول فروردین) نوروز و آغاز بهار در ایران است و اهالی این کشور به دید و بازدید هم می‌روند.

بر این اساس، نوروز فرصتی خوب برای «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا در ایجاد رابطه جدید با ایران است به طوری‌که روش نادرست قبلی در قبال مردم ایران را اصلاح کند. این بر‌هه‌ای مناسب برای نمایش این است که آن‌ها در کاخ سفید دوستانی دارند.

به گزارش فارس، این روزنامه در اقدامی برای به رخ کشیدن بی‌ هنجاری‌ های قبل انقلاب در ایران نوشت: آیا عکس‌های قبل از انقلاب در ایران را تاکنون دیده‌اید؟ در آن موقع زنان ایران با لباس‌های مد روز در شهر بودند یا کنار ساحل حمام آفتاب می‌گرفتند و دختران و پسران با هم در خیابان‌ها بودند.

این روزنامه در بخشی دیگر در حالی که سعی دارد «حسن روحانی» رییس جمهور ایران را مخالف وجود گشت ارشاد نشان دهد مدعی گردید که وی نسبت به حضور آن‌ها انتقاد کرده اما با وجود ناراحتی او از این مسئله، سال گذشته ۷ هزار نفر پلیس مخفی به مجموعه کنونی اضافه شد.

در ادامه این گزارش ادعا شده است: باید آمریکا به مردم ایران بگوید که در هدف سرنگونی نظام ایران سهیم است. برخلاف بهار عربی در مصر و لیبی یک بهار ایرانی دشمن قسم خورده آمریکا را با دولتی لیبرال‌تر و حامی غرب جایگزین کند.

این روزنامه نو محافظه کار آمریکایی در خاتمه با ادعای عدم تلاش «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون» رییس جمهور و وزیر خارجه سابق آمریکا در حمایت از فتنه گران و در عوض عقد قرار داد اتمی با ایران و تهدیدهای موشکی سپاه ایران علیه اسرائیل نوشت: ترامپ باید پیام نوروزی را در این راستا برای مردم ایران ارسال کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan