آتش سوزی وحشتناک شرکت قطعه سازی کروز بزرگترین شرکت قطعه سازی کشور و تعطیلی شرکت سایپا

  • ۰۰:۱۴

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 19:26 امروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار کالا در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 8 ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی تنفسی، بالابر و امکانات لازم دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: اطلاعات اولیه نشان می‌دهد محل آتش‌سوزی انباری به وسعت 5 هزار متر مربع، مسقف و مربوط به انبار کالا است.  در حال حاضر این انبار کاملاً شعله‌ور و دود بسیار غلیظی از آن متصاعد می‌شود.

 
انبار 5 هزار متری در غرب تهران در آتش سوخت

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه چند نفر را از انبار کالا خارج کردند و هم اکنون در حال تراش برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر قسمت‌ها هستند.
 
انبار 5 هزار متری در غرب تهران در آتش سوخت 
 

آتش سوزی در بزرگترین قطعه سازی کشور
 
خبرگزاری میزان: شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین قطعه سازی های کشور دقایقی پیش دچار حریق گسترده ای شد.

علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده اما این آتش سوزی در انبار این شرکت رخ داده و هنوز مهار نشده است.

گفتنی است، خودروهای آتش نشانی زیادی به محل آتش سوزی اعزام شده اند و از خیابانها و بزرگراه های اطراف هم ترافیک سنگینی را در پی این آتش سوزی دارند.
 
بر این اساس، در پی آتش سوزی بزرگترین قطعه سازی کشور، اضافه کار روز جمعه سایپا کنسل شد. 
 
احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه حریق انبار در جاده مخصوص کرج/ دپوی آمبولانس در مسیر منتهی به حادثه
 
سخنگوی اورژانس کشور گفت: با توجه به شدت حریق در انبار قطعات یدکی واقع در جاده مخصوص کرج، پیش بینی می شود تعداد مصدومان حادثه از ٢ تن افزایش یابد.

 مجتبی خالدی گفت: پس از سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی گسترده در یک انبار واقع در جاده مخصوص کرج، نیروهای اورژانس نیز در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند.

وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ٤ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان در محل حادثه حضور دارند.

سخنگوی اورژانس کشور از دپوی آمبولانس ها در مسیر منتهی به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر چند دستگاه آمبولانس در مسیر منتهی به این انبار دپو شده تا در صورت نیاز آمبولانس های جدید در محل حاضر شوند.

خالدی در خصوص وضعیت مصدومان حادثه اظهارکرد: تاکنون ٢ زن از سوی نیروهای سازمان آتش نشانی تحویل اورژانس شده و این افراد تنها دچار دود زدگی شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط، پیش بینی می شود تعداد مصدومان حادثه افزایش یابد.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ترافیک سنگین در محدوده انبار ٥ هزار متری که در جاده مخصوص کرج دچار حریق شده است گفت: درخواست ما این است افرادی که از تهران به سمت کرج و بلعکس در تردد هستند، مسیر خود را تغییر داده و از مسیر جایگزین استفاده کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan