توهین بیشرمانه روزنامه همشهری به سیل زدگان ترک زبان با تیتر سیل آمد تماشرگران را برد

  • ۱۶:۵۰

وب سایت ایران آنلاین در خبری نوشت: تیتر روزنامه همشهری، ارگان شهرداری تهران با اعتراض و رنجش هموطنان در استان های آذری نشین روبرو شد. روزنامه همشهری در تیتر اول خود با ابعاد بزرگ و رنگ قرمز نوشت«سیل آمد تماشاگران را برد».

 
مردم معترض می گویند: در این تیتر، شهروندان آذری متهم به ناآگاهی و بی مبالاتی شده ند و مدیران روزنامه انگشت اتهام در ماجرای کشته شدن افراد را به سمت خود مردم نشانه رفته اند.
 
اعتراض آذری ها به تیتر روزنامه همشهری
 
سایت ها و کانال های تلگرامی منسوب به سه شهر تبریز، ارومیه و اردبیل از دیروز مطالبی از قول شماری از شهروندان منتشر کرده اند که از ناراحتی و دلخوری شدید آنها حکایت دارد. آنها گفته اند قضاوت  روزنامه شهرداری در باره دلیل قربانیان سیل، ناجوانمردانه، خلاف واقع و اهانت آمیز است. آن گونه که سایت ها و کانال های آذری زبان نوشته اند این اعتراض ها در مجالس تشییع قربانیان سیل به صورت بارزتر از سوی بستگان افراد داغدیده اعلام شده است.

یکی از سایت های خبری تبریز نوشته است: «در حالی که بسیاری از جانباختگان سیل روز جمعه شهرستان های آذرشهر و عجب شیر جزو اهالی روستا (ساکنان داخل منزل)  و خودروهای عبوری در این منطقه بودند» روزنامه همشهری با نگاهی ناآگاهانه و غیر منصفانه تمامی جانباختگان را جزو تماشاگران این سیل خوانده است.
 
این سایت می افزاید: بی تردید انتخاب چنین تیتر عجولانه و غیر منصفانه هیچ گاه از یاد مردم داغدار آذربایجان فراموش نخواهد شد.

در شماره امروز روزنامه همشهری نشانه ای از اصلاح و توضیح در این باره دیده نمی شود. تنها تیتر مربوط به سیل مطلبی است که در آن نویسنده از منظر دعوای همیشگی شهردار تهران با دولت به سیل نگاه کرده و در پایان هم نتیجه گیری کرده است که این اتفاق بر اثر غفلت مسئولان دولت و پیش بینی نکردن آنها را رخ داده است!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan