همه چیز درباره بازی کالاف دیوتی جنگ جهانی 2 (نداوظیفه جنگ جهانی 2)

  • ۰۹:۲۰

آخرین اخبار از بازی ندای وظیفه WWII

روز گذشته کمپانی اکتیویژن رسما اعلام کرد «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» عنوان نسخه ی بعدی از این سری بازی ها خواهد بود و به شایعاتی که قبلا منتشر بودند اعتبار بخشید.

امروز خبرهای داغی از این بازی پیش رو (ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم) که سازنده آن مجموعه اسلدج هامر می باشد منتشر شده است. خبرهایی نظیر تنظیمات بازی، دسترسی ها به حالت چند نفره بازی در طول خط داستانی مستقل و این واقعیت که سفارش های زود هنگام منجر به اعطای دسترسی به نسخه بتای شخصی برای بازی خواهد شد.

 

در ادامه بررسی اجمالی از آینده بازی را مشاهده می کنید که از یک بنر تبلیغاتی در یکی از خرده فروشی های سطح شهر تهیه شده است:

ندای وظیفه : جنگ جهانی دوم

سوم نوامبر 2017

بازی ندای وظیفه با نسخه ی جنگ جهانی دوم به ریشه های خود باز می گردد. این بازی یک تجربه ی نفس گیر است که وقایع جنگ جهانی دوم را برای نسل جدید گیمر ها بازسازی می کند. این بازی با پیاده شدن در ساحل نورماندی در روز «دی» (اولین روز تهاجم نیروهای متفقین به شمال فرانسه که از ساحل نورماندی آغاز شد) آغاز می شود و با مبارزه در سراسر اروپا و فتح مکان های مهم و حماسی در طول بزرگ ترین جنگ تاریخ ادامه پیدا می کند. با انجام این بازی می توانید تجربه ای از مبارزه های کلاسیک بازی ندای وظیفه و رفاقت ها و برادری های آن دوره را برای خود ثبت کنید و طبیعت غیر قابل بخشش جنگ علیه یک قدرت جهانی که با ظلم و ستم خود جهان را به ورطه ی نابودی می کشاند را با تمام وجود احساس نمایید.

عملیات های جنگی تک نفره و قاطعانه در جنگ جهانی دوم

بازی ندای وظیفه : جنگ جهانی دوم روایت گر داستان یک پیوند برادری ناگسستنی بین مردان معمولی است که برای حفظ و حراست از آزادی در جهانی که در آستانه ظلم و استبداد قرار دارد، به مبارزه می پردازند. بازیکنان برای یک ماجراجویی پر مشقت در میدان های جنگ داوطلب شده و ثبت نام می کنند. این عملیات های تک نفره داخل بازی یا به اصطلاح کمپین ها ویژگی های جسورانه ای دارند که از میان آن ها می توان به گرافیک فوق العاده واقعی و صحنه های سینمایی محشر اشاره کرد که فقط بازی ندای وظیفه می تواند آن ها را برای شما فراهم کند.

حالت چند نفره بازی (آماده به خدمت)

حالت چند نفره بازی «ندای وظیفه : جنگ جهانی دوم» بازیکنان را درگیر اصول اولیه می کند و تجربه ی نبرد های سریع در حماسی ترین مکان های جنگ جهانی دوم را برای آن ها فراهم می سازد. همچنین بازیکنان از راه های جدیدی که برای تعامل و ارتباط برقرار کردن بین آن ها، دوستانشان و اجتماع بازیکنان بازی ندای وظیفه فراهم شده است، لذت خواهند برد.

 عملیات های مشترک بسیار تاثیرگذار

حالت عملیات مشترک بازی ندای وظیفه : جنگ جهانی دوم (که معمولا جدال بین تیمی متشکل از تعدادی گیمر ها و مراحل و عملیات های گوناگون است) این بار حاوی یک داستان جدید و اصیل می باشد. این حالت از بازی را به همراه دوستان خود انجام دهید تا تجربه ای جدید از نسل بعدی بازی های مستقل را برای خود ثبت کرده و شاهد لحظاتی غیر منتظره و سرشار از آدرنالین بالا باشید.

سایت رسمی بازی ندای وظیفه سهوا سه تصویر از داخل بازی جنگ جهانی دوم را روی صفحه ی مربوط به این نسخه قرار داده است.

 

سر انجام بنیان گذار و رئیس استودیو اسلدج هامر آقای مایکل کاندری یک پیام مخصوص با طرفداران این بازی ساکن در اتاق های جنگ چرچیل در لندن به اشتراک گذاشت و در آن پیام اعلام کرد این استودیو طی دو و نیم سال گذشته تحقیقات گسترده ای انجام داده است تا این بازی را تا جایی که امکان دارد دقیق و واقعی طراحی نماید.

بازی ندای وظیفه : جنگ جهانی دوم روز 26 آپریل رسما پرده برداری می شود و سپس در تاریخ 3 نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan