کشف حجاب جنجالی شیوا امینی در خارج حاشیه ساز شد

  • ۱۶:۱۸

گفته می شود شیوا امینی بازیکن تیم ملی فوتسال بخاطر رعایت نکردن حجاب و کشف حجاب از حضور در تیم ملی محروم شده است.

حاشیه های کشف حجاب شیوا امینی

شیوا امینی بازیکن تیم فوتسال که سابقه بازی در تیم ملی را دارد با انتشار عکس و متنی ادعا کرده است که بخاطر رعایت نکردن حجاب در یک سفر شخصی از حضور در تیم ملی فوتسال محروم شده است.

شیوا امینی با انتشار عکس زیر نوشت:

*****

هیچوقت فکر نمیکردم که به خاطرِ یه تکه پارچه که سرم نبود یا پاهام پوشیده نبود اونم درست در یک سفر شخصی و نه در زمان مسابقات رسمی دیگه هیچوقت نتونم توی کشورم بازی کنم.

با محروم کردن و حذف کردن کسایی مثل ما که همیشه به سربلندی ایران فکر می کردیم چی رو می خواهید ثابت کنید،

مگه خارج کشور هم قانون حجاب اجباریه که من باید رعایت می کردم؟

متاسفم که هیچ وقت ورزش زنان براتون مهم نبود

صفحه اینستاگرام من همیشه پرایوت بود و فقط برای دوستان خودم ولی حالا که عکس ها بهشون می رسه باز می کنم که ببینند زندگی خیلی از ماها توی فضای مجازی همینه، ما اینجا خودمونیم بی سانسور


عکس منتشر شده  توسط شیوا امینی

عکس منتشر شده  توسط شیوا امینی



379
اللهم عجل لولیک الفرج
ظهور نزدیک است...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan