کنایه شدید دکتر قالیباف به روحانی و دولت 4 درصدی در مناظره اول

  • ۲۰:۰۱


بالاخره از استودیوی مناظره‌ها رونمایی شد
سرویس سیاسی فردا: اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری با موضوع اجتماعی از ساعت ۱۶.۳۰ آغاز شد.
 
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۲
قالیباف اسناد دروغ های روحانی را از سایت روحانی تحویل رئیس جمهور داد
تحویل اسناد دروغ گویی روحانی به رئیس جمهور
 قالیباف اسکرین شات سایت روحانی درباره وعده چهار میلیونی را روی آنتن زنده به خود روحانی تحویل داد. 
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۳۷
روحانی در برابر روحانی مقایسه گفته های حسن روحانی در سال ۹۲ و سال ۹۶
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۲
۵ دقیقه طوفانی قالیباف علیه دولت ۴ درصدی ها

شما دولت 4 درصدی هستید چون در داخل مردم نیستید. امروز افتخار شهرداری تهران این است که از زباله برق تولید می‌کند شما یک بار از اتاق‌تان بیرون بیایید و بیبنید مابقی کمپوست می‌شود و در کشاورزی استفاد می‌شود. اگر برای شما آقای مهندس اشاره کردند آلودگی هوا مهم بود قانون را اجرا نکردید پول حمل و نقل نه به تهران به هیچ شهری ندادید امروز مترو را با 300 کیلومتر ساختید با 70 کیلومتر تحویل گرفتید.

ما در این دوره بیش از 20 هزار هکتار جنگل کاری در اطراف تهران کردیم و امروز رسیدیم به 39 هزار هکتار با 11 هزار هکتار کل تهران کمربرندی آن اجرا می‌شود اگر بحث بلندمرتبه سازی را شما می‌گیید این قانون دولت 4 درصدی است. وزارت راه شما و وزارت راه شما شورای عالی شهرسازی است ما کار اداری آن را انجام می‌دهیم. اینها را شما اگر می‌گویید بحث مربوط به مهاجرت این دشت تهران حداکثر امروز 24 درصد جمعیت کشور آمده اینجا. کی این کار را کرد؟ به خاطر مهاجرت به خاطر مشکلات اقتصادی به خاطر همین رو داشتن که از جای دیگر امکانات بیاید.

بحث از صداقت و اخلاق می‌گویید همه دیدید و شنیدید که جنابعالی گفتید من تحول 100 روزه اقتصادی انجام می‌دهم. بعد شما گفتید نه کسی این را گفته عقل ندارد من می‌گویم که صداقت ندارید و به اضافه آن.

شما در این بخش بدانید که مردم ما واقعا امروز کشور را من با جدیت این را می‌گویم این 4 درصد همین دلالان زالو صفت هستند که امروز می‌ایند شما می‌گویید بله با آن فرد برخورد کنند و گرفتند ولی شما می‌گویید در زندان است چه کسی از او تقدیر کرد؟ به عنوان کسی که نمونه کار اقتصادی انجام داده است متاسفم که این کار را انجام می‌دهید دولت گذشته به بنده چه ربطی دارد شما می‌دانید که منتقد دولت گذشته من بودم.

دولت گذشته کارهای خوبی هم کرده است مهمترین کارش این بود که طرفدار محرومین بود. می‌رفت روستاها شما از تهران تکان نمی‌خورید. شما می‌روید مرکز استان یک ساعت و دو جلسه بر می‌گردید کدام کار مردم را حل کردید؟ مردم می‌دانند که این کشور ظرفیت و اعتبارات دارد واقعا می‌شود ارز کشور را جناب آقا یجهانگیری که شما بیشتر اینجا هستید.

شما امروز آمدید کمک حال روحانی؛ آقای جهانگیری این از پدیده‌هاست شما به این توجه کنید که این مسائل و این مشکلات هست ارز کشور می‌تواند به دو برابر تبدیل بشود نه با یان سیستمی که شما رانتیش کنید و بدهید که 10 هزار یملیارد تومان منفعت ببرند.

در تهران مشکل آن مرتبه ‌سازی است؛ اراک،کرج، خوزستان و ... مشکل آن چیست مدیریت شما مدیریت سنتی است اعتقاد همه جوانان است حتی اعتقاد به واگذاری کردن به مردم را ندارید؟ شورایاری را چه کسی گفت منحل کنید؟ یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار من است کار من این است که اختیارات و تصدی‌گری را به مردم واگذار کنیم.

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۱
اسحاق جهانگیری در نقد سخنان قالیباف:

بحث‌های زیست محیطی جزو مهمترین مباحثی است که هم مردم ایران در مورد آن حساس هستند هم دولتها وظیفه دارند که کارها یجدی انجام بدهند. ما فکر می‌کنیم در تهران در همین دوره دولت یازدهم علیرغم اینکه ما با مشکلات عدیده روبرو بودیم به تعابیری که رئیس جمهور داشتند دولت میحط زیست یک یاز اقدامات اسیاسی انجام شده در حوزه محیط زیست است هم در موضوع دریاچه ارومیه جزو اولین مسئله ما بود.

هم در زمینه خودروها و خارج کردن بنزین پتروشیمی‌ها که بنزن آن بسیار بالا بود در دولت گذشته در همین تهران اجازه داده می‌شد که بنزین پتروشیمی مصرف بشود و متاسفانه به دلیل استفاده از آن سرطان زا بود و به طور کامل حذف شد. در در کلانشهرها و شهرهای بزرگ در بیش زا 40 شهر الان بنزین یورو 4 استفاده می‌شود.

خودروسازان مکلف شدند رعایت کند. ریزگردها طبق مطالعات بین‌المللی هم تایید کرده است 70 درصد آن منشاء آن خارجی است مرز عراق و سوریه یا مرز اردن یا عربستان است. ما در گفتگوهای بین‌المللی به صورت جدی دنبال این هستیم باید حل شود. در زمینه خوزستان کار ویژه‌ای انجام گرفته هم بحث کارون بحث 550 هزار هکتار، بحث هورالعظیم من فکر می‌کنم کارهای مهمی انجام شده است آقای قالیباف 12 سال شهردار تهران است.

بگوید همین زباله‌های جلوی خانه مردم چطور نتوانسته تفکیک بکند؟ کدام شهری مثل تهران اینطوری زباله جمع می‌کنند؟  ایشون شهردار سازه است. همین 102 طبقه چه کمکی کرد به ترافیک تهران؟ شما مسئول این شهر هستید در حد شهرداری تهران نه بیشتر آب،‌ فاضلاب و ... در حد وظایف شهردرای بیاید یک گزارش به مردم بدهد بگوید من این کار را انجام داده‌ام.

ما در بهترین دانشگاه‌های داخل کشور درس خواندیم دانشگاه شریف صنعتی، ما مدیریت قبل داریم، شما مدیریت مدرن دارید؛ با برخوردهای تند نظامی نمی‌شود شهری مثل تهران را مدیریت کرد با روش‌های علمی باید انجام داد.

** سید ابراهیم رئیسی در نقد سخنان قالیباف:

مسئله محیط زیست مسئله بسیار مهمی است به نحوی که در قانون اساسی جزو اصول و قوانین آمره است. یعنی هر توصیه اقتصادی فرع بر محیط زیست است. در هر جا کارخانه بزنیم باید ببینیم مسئله میحط زیست آن حل شده است یا خیر؟ واقعا این حساسیت خاص می‌خواهد نسبت به این امور. من وقتی رفتم آستان قدس دیدم که 10 درصد سهام را دارد در جنگل‌های شمال دارد فعالیت می‌کند. من به رئیس سازمان میحط زیست گفتم که شما تمام فعالیتهای اینها را قطع کنید.

در مسائلی که امروز در کشور وجود دارد من فک رمی‌نم که مسئله خزوستان سوال اینکه ایا قابل پیش بینی بود دو سقابل پیشگیری بود سه قابل برخورد متناسب بود یا خیر؟ من اینها می‌گویم بحث این دولت و آن دولت نیست بحث این است که در خصوص مسئله تهدید محیط زیست به آن گرفتاریم.

محیط زیست را نه به عنوان یک محدودیت بلکه به عنوان یک اشتغال می‌توان قرار داد. بسیاری از کارهای کشاورزی و باغداری را می‌توانه در این حوزه حل کرد. نمی‌گویم در کشرو کمبود آب نیست نمی‌گویم نزولات آسمانی کافی است اما حتما مدیریت آب مسئله ماست نه کمبود ما اگر همین آبی که در کشور وجود دارد مدیریت بشود می‌تواند مشکلات را کاهش بدهد.

** سید مصطفی میرسلیم در نقد سخنان قالیباف:

از نظر زمانی چطور می‌شود که مشکلات بیابانزایی را حل کرد؟ آیا تمرکز این جمعیت در محدوده تهران ایجاد مزاحمت برای ساکنان آن می‌کند؟ به نظر شما چه موانعی برای توسعه حمل و نقل عمومی بویژه با استفاده از مترو وجود دارد که می‌تواند جوابگوی نیازهای مردم باشد؟ یک مشکل دیگر که داشتیم مسئله استفاده بی‌رویه از آبهای سطحی و زیر زمینی بود که این هم برای ما مشکلات بغرنجی آفریده است به صورتی که بازگشت ناپذیر خواهد بود متاسفانه بسیاری از سفرهای زیرزمینی ما دیگر به حالت گذشته خود بازنخواهند گشت. فکر نمی‌کنید خود این احیای جنگل‌ها راهی برای اشتغال جوانان نیست؟

** سید مصطفی هاشمی‌طبا در نقد سخنان قالیباف:

من حقیقتا متاسف هستم که برنامه ششم توسعه ما فقط مجموعه‌ای از آمال و آرزوهاست شاید توصیه شده که وقتی خداوند می‌فرماید کنف یکون ما هم یک چنین تصوراتی از خودمان داریم که همه کارها را باید انجام بدهیم و باید همه اولویت‌ها را در داخل کشور انجام بدهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan