همه چیز درباره فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» عبدالرضا کاهانی با بازی رضا عطاران امین حیایی و حمید فرخ نژاد

  • ۰۱:۱۹
فیلمبرداری جدیدترین ساخته عبدالرضا کاهانی با عنوان «ما شما را دوست داریم خانم یایا» در کشور تایلند به پایان رسید.
کاهانی در این فیلم که همه صحنه‌های آن در تایلند فیلمبرداری شده، برای چهارمین بار با رضا عطاران همکاری کرده است.

به گزارش عصرایران به نقل از ایسنا، حمید فرخ نژاد و امین حیایی در کنار رضا عطاران سه بازیگر ایرانی این فیلم هستند. Nitaya chaisri هم بازیگر زن اصلی تایلندی فیلم است.

«ما شما را دوست داریم خانم یایا» محصول مشترک کمپانی هسته زردآلوی طلایی ایران و پاز استودیو تایلند است و با حضور عوامل ایرانی و تایلندی تولید شده است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:

نوییسنده و کارگردان: عبدالرضا کاهانی
مجری طرح: سمیه محمودی درویشانی
مدیر پروژه: تهاناتپون سینپونکوئد
مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی
تدوین: شیما منفرد
صدابردار: ناصر انتظاری
مدیر تولید: پاریسا آنودیت
طراح چهره پردازی: ساریسا سارنسیرکون
طراح صحنه: پیمن لامسارمان
طراح لباس: سوچاوادیسینقاکلاگپول
انتخاب لوکیشن: پیسیت رومنگسیرریوات
دستیار و برنامه‌ریز: تهانادت پرادیت
عکاس: ناتاساک ورانوراپانیچ
دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی
گروه فیلمبرداری: سعید کشی پور، محمد بختیاری، حسام سلیمی
دستیار صدا: علی نعمتی
مترجم: علی شاه حسینی




عد از توقیف فیلم آخر عبدالرضا کاهانی «ارادتمند نازنین، بهاره، تینا»، به نظر می‌رسید کاهانی تا روشن شدن تکلیف فیلم ساخت فیلم جدیدی را آغاز نخواهد کرد اما اسفندماه بود که حمید فرخ‌نژاد در پستی اینستاگرامی خبر از فیلم جدید این کارگردان داد. فیلمی که عطاران نیز در آن حضور دارد و در تایلند ساخته می‌شود. امروز روزنامه کیهان در مطلب کوتاهی داشتن پروانه ساخت این اثر را مورد سوال قرار داده و از وزرات ارشاد خواسته دقت بیشتری درباره این فیلمساز به خرج دهد.

روزنامه کیهان امروز در مطلبی با تیتر «محصول مشترک با کدام پروانه ساخت؟» بدون اشاره به نام عبدالرضا کاهانی درباره فیلم جدید او نوشته است: «یکی از فیلمسازان، هم اکنون در تایلند، کاری را جلوی دوربین برده است که داشتن و نداشتن پروانه ساخت آن روشن نیست! به گزارش خبرنگار کیهان، این فیلم که با شرکت دو بازیگر ایرانی به عنوان محصول مشترک ایران و تایلند معرفی می‌شود، در حالی تبلیغ می‌شود که نام آن هم مشخص نیست!»

در ادامه نیز با اشاره به این‌که فیلم قبلی این فیلمساز توقیف شده در این‌ گزارش آمده است: «جا دارد وزارت ارشاد با دقت بیشتری فیلمی که محصول مشترک معرفی می‌شود را هدف نظر قرار دهد!»

اواسط اسفند گذشته بود که حمید فرخ نژاد عکسی از خود، رضا عطاران و عبدالرضا کاهانی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «فیلم جدید عبدالرضا کاهانی، تایلند.»

آن‌طور که در خبرها آمده این فیلم علاوه بر این دو بازیگر بازیگران خارجی نیز خواهد داشت، اما جزئیات داستان و نام فیلم که محصول مشترک ایران و تایلند خواهد بود هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

تنها منبعی که تا کنون ساخت از ساخت این فیلم خبر داده صفحه مجازی بازیگران آن است و خود کاهانی نیز در این‌باره مطلبی را منتشر نکرده. فروردین امسال نیز رضا عطاران دیگر بازیگر این فیلم عکس تازه‌ای را به همراه حمید فرخ‌نژاد منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «با حمید خان فرخ‌نژاد... سر فیلم کاهانی »

به این ترتیب به نظر می‌رسد فیلمبرداری این فیلم که هنوز هیچ خبر رسمی درباره آن منتشر نشده در تایلند ادامه دارد. گفته می‌شد فیلم قبلی این کارگردان با حمایت حجت‌الله ایوبی ساخته شده است، باید دید در نبود ایوبی در سازمان سینمایی سرنوشت فیلم تازه این کارگردان به کجا خواهد رسید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan