ماجرای پرونده بیمارستان دکتر سمیعی زهرا مشیر زن قالیباف شهردار تهران

  • ۲۰:۳۶

توییت رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، که قصد داشت پرده از راز یک واگذاری بزرگ به همسر محمدباقر قالیباف، زهرا سادات مشیر بردارد، با بیانیه رسمی دفتر شهردار تهران مواجه شد.

دفتر شهردار تهران در پی انتشار مطلبی از سوی «رحمت اله حافظی مبنی بر واگذاری ۶۹۴۰۸ متر زمین در منطقه ۲۲ در غرب پایتخت به یک خیریه»، با صدور بیانیه ای اعلام کرد که زمین خیریه امام رضا(ع) به نرخ کارشناسی واگذار شده است. این زمین در طرح تفصیلی جدید از ابتدا برای فعالیت های خدماتی – درمانی (امور عام المنفعه) در نظر گرفته شده است.

براساس بیانیه شهرداری تهران، خیریه امام رضا(ع)، با پیشنهاد پروفسور سمیعی، به منظور استفاده از دانش و تجربه ایشان برای احداث بزرگترین مرکز تحقیقاتی و درمانی مغز و اعصاب جهان، این زمین با کاربری خدماتی و درمانی را به نرخ کارشناسی روز از شهرداری خریداری کرده و فرآیند ساخت این مرکز تحت نظارت پروفسور سمیعی هم اینک در مراحل انتهایی قرار دارد.

در این بیانیه تصریح شده، خانم زهرا مشیر، یکی از اعضای نه گانه هیات امنا هستند و امتیاز مالکیت این بیمارستان و اموال این مؤسسه متعلق به هیچ شخص حقیقی و حقوقی نیست و کاملا وقف عام است.

در بیانیه شهرداری تهران عنوان شده که اعضای شورای شهر تهران، به دلیل منحصر به فرد بودن این پروژه و ابعاد فرامنطقه ای آن، از ابتدا در جریان اتفاقات و روند پیشرفت آن بوده اند؛ و مصوبات متعددی جهت پیشرفت این پروژه ممتاز درمانی کشور داشته اند.

در این بیانیه یکی از دلایل اصلی تاسیس این مرکز مجهز و روزآمد، ارائه خدمت به بیماران اعصاب و روان و قطع نخاعی کشور عنوان شده که در شرایط فعلی ناگزیر از صرف هزینه های کلان درمانی و در موارد بسیاری، سفر به خارج از کشور برای درمان هستند.

دفتر شهردار تهران در این بیانیه تاکید کرده است که روشن و بدیهی است که این حرکت، که با همت مردم خیر ایران اسلامی صورت می پذیرد، از مصادیق خدمت به آرمانهای شهداست.

سام نجفی نیا
++
شیرین صفوی
پروفسور سمیعی طرفدار قالیباف است و حتما به ایشان رای میدهد در دورهمی هم وقتی تشریف فرماشدن اشارات و تعاریفی داشتند همانطور که نسبت به یارانه ها افاضات مبذول فرمودند !!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan