نقدی بررسی فیلم آشوب کاظم راست گفتار با بازی کوروش تهامی و لیلا اوتادی

  • ۱۴:۱۴


آشوب


* کارگردان:
کاظم راست گفتار

* ژانر فیلم:
ملودرام

* قصه فیلم: قصه در دهه 20 روایت می شود. حال و هوای آن سال ها با یک قصه عاشقانه. داستان درباره یک خواننده لاله زاری است که برای خودش نام مستعاری به نام «آشوب» را انتخاب کرده و شهرتی به هم زده است.
 
 کدام فیلم رقیب «نهنگ عنبر 2» می شود؟

* ستاره ها:
کلی بازیگر تلویزیونی در این فیلم بازی دارند و در مجموع می توان گفت فیلم ستاره خاصی ندارد. بازیگر اصلی مردش کورش تهامی است. او مدت هاست که در عرصه خوانندگی فعالیت دارد و در این فیلم هم ترانه های قدیمی زیادی را بازخوانی کرده است. در کنار او یکتا ناصر و لیلا اوتادی هم در این فیلم بازی دارند که رأس های این مثلث عشقی را تشکیل می دهند. فرهاد آئیش، محمدرضا شریفی نیا، آشا محرابی، محمدرضا هدایتی، رامین ناصر نصیر و ... هم دیگر بازیگران فیلم هستند.

* کارنامه کارگردان:
کاظم راست گفتار کارنامه متوسط رو به پایینی دارد. قطعا بهترین فیلم کارنامه اش فیلم «نقاب» است که البته اگر توسط کارگردان دیگری غیر از او ساخته می شد، فیلم به مراتب تاثیرگذارتری از کار در می آمد. به غیر از نقاب، تعدادی فیلم کمدی گیشه ای مثل پسر تهرونی، عروس خوشقدم و مردان مریخی و زنان ونوسی کارنامه کاری این کارگردان را پر کرده است. البته فیلم ماقبل آخر او یعنی «چک» نسبت به این چند فیلم که نام برده شد کار بهتر و آبرومندتری است.

* سابقه فیلم:
«آشوب» را هنوز کسی ندیده است. فیلم را راست گفتار دو سال قبل ساخته و حتی به هیات انتخاب جشنواره سی و چهارم هم آن را ارائه داد اما پذیرفته نشد، تا بعد از آن شانسش را برای اکران عمومی امتحان کند. البته برای رفتن روی پرده یک سالی منتظر ماند. آنچه که از آنونس ها و تیزرهای فیلم منتشر شده نشان می دهد که فیلم سرخوشی است که کلی آوازخوانی و دایره و تنبک دارد. کلا برآیند فیلم نشان می دهد که با یک فیلمفارسی دهه نودی مواجه خواهیم بود.

* پیش بینی فروش: ترکیب بازیگران مخاطب را برای کشاندن به سالن سینما ترغیب نمی کند. کارگردان هم کارنامه درخشانی ندارد که بگوییم عاملی است برای جلب مخاطبان. پس همه چیز به خود فیلم و قصه اش معطوف می شود. اگر قصه گیرایی داشته باشد، قطعا تماشاگر برای دیدنش به سینما می رود. اما در شرایط کنونی و با در نظر گرفتن یک قصه معمولی برای فیلم، باید گفت که آشوب فروش خارق العاده ای نخواهد داشت.
  • ۸۶۴
سید حسین سعادتمند
تبلیغ در مجله دانش 360
تبلیغات اگر باصرفه باشد خوبه و حالا اگر هم ارزان قیمت باشد که عالیه دیگه.
مجله دانش 360 روزانه بیش از 1000 بازدید کننده دارد. بازدید کنندگان آن از هر قشر و سنی هستند. مجله دانش 360 تمام افراد چه پیر و جوان و چه زن و مرد را در کنار هم جمع کرده برای خواندن مطالب گوناگون آن. پس بدون دلیل نیست که تبلیغات بنری و متنی در مجله دانش 360 می تونه با صرفه باشه. فقط یک بار شما، نویسنده سایت/وبلاگ امتحان کنید.
تعرفه تبلیغات بنری:
ماهانه 10000 تومان - سفارش سالانه با 20000 تومان تخفیف 100000تومان.
تعرفه تبلیغات متنی:
ماهانه 5000 تومان – سفارش سالانه با 10000 تخفیف 50000 تومان.

برای تماس و آگاهی بیشتر می توانید از راه زیر با ما در ارتباط باشید:
ایمیل: shs13saadatmand@gmail.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan