معرفی کامل برنامه ماه عسل 96 با اجرای احسان علیخانی

  • ۲۲:۳۸

ماه عسل 96

برنامه پرطرفدار ماه عسل که چندین سال است در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود امسال نیز و در ایام رمضان ۹۶ نیز هر شب در این ماه پخش میگردد.

تهیه کنندگی و اجرای این برنامه طبق همیشه بر عهده احسان علیخانی می باشد.

سازندگان ماه عسل که برنامه سال تحویل امسال را نیز روی آنتن بردند در همان برنامه اعلام کردند که مردم می توانند سوژه های خود را جهت حضور در برنامه ماه عسل امسال برایشان ارسال کنند.

خبر جدید

«ماه عسل 96 » امسال وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود می شود و این در حالی است که پیش تولید این برنامه از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز شده است. آنطور که احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه پیش از این نیز اعلام کرده بود اتاق فکرش با برگزاری جلسات متعدد در زمینه های مختلف کار خودشان را تقریبا یکسال پیش از آغاز پخش برنامه شروع کرده اند. یکی از تفاوت های پروسه پیش تولید این برنامه در سال ۹۶ با سال های گذشته اش ارتباط بیشتر با مراکز تحقیقاتی – پژوهشی، آسیب شناشی های متعدد درباره موضوعات مختلف، برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنظران در زمینه های گوناگون است.

همچنین از آنجا که رسالت خاص این برنامه روایت قصه‌های مردم است و مردمی بودن یکی از ویژگی های اصلی “ماه عسل” است گروه تولید و اتاق فکر این برنامه در فضای مجازی با راه اندازی ربات تلگرامی انتقادات و پیشنهادات مخاطبان خود را پیش از آغاز برنامه مورد ارزیابی و تامل روی آن را در دستور کار قرار داده است .

بنا بر اعلام روابط عمومی برنامه، “ماه عسل ۹۶” یکی از موضوعات اصلی خود را در دوره تحقیق و پژوهش به سبک زندگی اختصاص داده و پیش بینی می شود که یکی از محورهای اصلی امسال نیز همین موضوع باشد.

 مهمان‌ های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بودند و یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است.

اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شدند. این برنامه سعی دارد با تلنگرهایی که از طریق مهمانان مختلف به مخاطب می‌زند، وجدان بیننده را بیدار کند. از آنجا که این برنامه در ماه رمضان پخش می‌شود، این موضوع بیشتر بر مردم تأثیر می‌گذارد چراکه این ماه را به روزه داری می‌پردازند و بیش از پیش به خدا و نماز و دیگر عبادات می‌پردازند.

 این برنامه همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ( از تاریخ 5 اردیبهشت 96)  هرشب حدود ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تا دقایقی پیش از اذان مغرب ادامه دارد. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت هشت صبح از شبکه سه سیما است.

جزپیات جدید از برنامه ماه عسل 96

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: «ماه عسل» ۹۶ از نظر فرم و ساختار با سال‌های پیش متفاوت خواهد بود.
ناصر کریمان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: عوامل این برنامه یک سالی است که روی سوژه‌های آن کار می‌کنند و سعی کردیم ماه عسل ۹۶ به لحاظ فرم و ساختار با سال‌های پ‍یش متفاوت باشد.

وی ادامه داد: نوع روایت قصه‌های ماه عسل امسال متفاوت است و یک موضوع را از زوایای مختلف روایت می‌کنند؛ برای مثال با افرادی که اعتیاد را ترک کرده اند، اعتیاد دارند و در آستانه اعتیاد هستند به گفتگو می‌پردازند و از سوژه محوری به موضوع محوری روی آورده‌اند.
او درباره زمان پخش این برنامه ادامه داد: ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از یک روز قبل از ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود و تا عید فطر ادامه دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan