بیوگرافی کامل و زنگینامه و تصاویر عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم مذاکره کننده هسته ای

  • ۱۷:۳۷

عبدالرسول دری اصفهانی کیست

عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم مذاکره کننده هسته ای

عبدالرسول دری اصفهانی فرد دو تابعیتی بازداشت شده، علاوه بر فعالیت های اقتصادی دولتی و خصوصی، “مسئول یکی از کمیته‌های مهم هیئت مذاکره کننده” و “نماینده بانک مرکزی” در این تیم بوده است یعنی همان کسی که قرار بود با مشورت خودش درباره مفاد برجام در لغو تحریمها به تیم مذاکره کننده جهت دهی کند.

عبدالرسول دری اصفهانی کیست؟+خبر بازداشت به اتهام جاسوسی

عبدالرسول دری اصفهانی کیست؟+خبر بازداشت به اتهام جاسوسی

یکی از عناوین اتهامی عبدالرسول دری اصفهانی، دریافت حقوق از موسسات امریکایی و انگلیسی (ماهانه ۷۰۰۰ پوند معادل ۳۵ میلیون تومان) در ازای تلاش های وی است. علاوه بر همه این مبالغ دریافتی، وی از نگاه سخنگوی دولت، از ذخایر نظام هم بوده است (یعنی حقوق نجومی می گرفته).

عبدالرسول دری اصفهانی، فردی غیر بانکی با سابقه حسابداری در نهادهای انگلیسی و کانادایی! وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه نفت است.

دری، البته سابقه عضویت در جامعه و انجمن حسابداران خبره ایران، عضویت پیوسته در انجمن حسابداران خبره انگلستان و ولز (ICAEW) و عضویت در انجمن حسابداران خبره اُنتاریو در کانادا (CICA) را در رزومه دارد و اکنون مدتی است که عضو هیات مدیره بانک سامان است!

عبدالرسول دری اصفهانی کیست؟+خبر بازداشت به اتهام جاسوسی

عبدالرسول دری اصفهانی کیست؟+خبر بازداشت به اتهام جاسوسی

وی در دوره تحریمها بانک سامان در حوزه پرداختهای کالاهای اساسی و دارو نقش اساسی پیدا کرد. این البته به لطف ارتباطات ویژه خارجی هیات مدیره بانک سامان است.

دری اصفهانی دارای پاسپورت کاناداست و در حال حاضر مدیر شرکت دارویی UNIVERSAL HEALTH AND PHARMA PRIVATE LIMITED در تورنتو است.

عبدالر


سو

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس نفوذی آمریکا در تیم مذاکره کننده هسته ایران شناخته شده است و به همین دلیل امروز ۳ شهریور ۹۵ دستگیر شد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار رمز عبور با اشاره به دستگیری عبدالرسول دری اصفهانی، جزئیاتی از نحوه فعالیت و دستگیری این نفوذی و جاسوس را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه اخیرا یکی از نفوذیها در تیم مذاکرات توانسته بود با نفوذ و دور زدن تیم مذاکره، اطلاعات ذی قیمتی به آمریکا بدهد، گفت: وی هم اکنون بازداشت شده و در زندان بسر می برد.

وی گفت: عبدالرسول دری اصفهانی قبل از انقلاب با کمیته خزانه داری آمریکا کار می کرد و مسئولیت کمیته بخش مربوط به انگلیس را بر عهده داشته است.

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: این فرد بعد از انقلاب با نفوذ در ایران، در وزارت دفاع ایران استخدام می شود و مسئولیت بخش مطالبات ایران از آمریکا را بر عهده می گیرد.

کریمی قدوسی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران مطالباتی از دولت آمریکا داشت که بخشی از این مطالبات به قبل از انقلاب باز می گردد.

وی اضافه کرد: بعد از مدتی وزارت دفاع متوجه می شود که در محاکم و دعاوی بین ایران و آمریکا، به رغم مستندات و مدارک قوی، آرایی که صادر می شود به نفع آمریکا است و مشخص شد که این فرد دفاعیات لازم را ارائه نمی کند.

نتیجه تصویری برای عبدالرسول دری اصفهانی

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جاسوس از وزارت دفاع اخراج شد، تصریح کرد: وی به کانادا می رود که مدتی در این کشور بود. قدوسی گفت: در دولت یازدهم این جاسوس به ایران برمی گردد و بدون استعلام بعنوان مشاور سیف بکار گرفته می شود.

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی جاسوس تیم هسته ای + عکس

وی افزود: این جاسوس علاوه بر اینکه از بانک مرکزی، از بانک سامان هم حقوق می گرفت چون بعنوان عضو هیئت مدیره این بانک هم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وی در جریان مذاکرات و برجام، در تیم مذاکرات نفوذ کرده و بعنوان زیر مجموعه تیم بعیدی نژاد رئیس تیم ایرانی در مذاکرات کارشناسی ، فعالیت می کرد.

قدوسی با بیان اینکه آمریکا به این جاسوس به دلیل فعالیت در کمیته برجام، ماهانه هفت هزار ۵۰۰ پوند حقوق می داد، افزود: این جاسوس علاوه بر حقوق از جاهای مختلف ایران، از آمریکا و انگلیس هم حقوق می گرفت.

نتیجه تصویری برای عبدالرسول دری اصفهانی

وی گفت: اخیر این جاسوس پی می برد که نهادهای اطلاعاتی و امنیتی متوجه جاسوسی وی شده و به همین دلیل درصدد خروج از کشور بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جاسوس ۱۰ روز پیش در سفر محمد جواد ظریف به ترکیه جزو تیم سفر بوده اما از همان داخل هواپیما دستور بازداشت وی صادر می شود و وی از داخل هواپیما در ترکیه پیاده نمی شود و به ایران بازگردانده می شود.

قدوسی گفت: جزئیات دیگری در خصوص این جاسوس وجود دارد که بعدا منتشر می شود.




ل دری اصفهانی,بیوگرافی عبدالرسول دری اصفهانی,زندگینامه عبدالرسول دری اصفهانی,مسئولیت های عبدالرسول دری اصفهانی,عبدالرسول دری اصفهانی مدیر دو تابعیتی,ماجرای بازداشت دری اصفهانی به اتهام جاسوسی,علت و دلیل بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی,خبر بازداشت عبدالرسول دری اصفهانی به دلیل جاسوسی

سهیلا
شهاب الدین منظوری کرمانی مدیر بی نام و نشان بانک سامان در انگلستان با این مشخصات شناسایی میشود:
Full Name Shahab Nico Manzouri
Date Of Birth March 1965
Nationality British
Country of residence England
Director ID 914865730
Company
1.Deutsce Forfait Germany 2014
2.HI-TEX Limited UK 2015-10-20
3.Mehmandar Tour Travel Limited UK 2011-01-19
4.Primorse Energy Panama
5.Sbc Trade and Finance UK 2011-06-16

Address 13 Fairway Drive, Fairway Industrial Estate, Greenford, Middlesex UB6 8PW

شخصی به نام علی اکبر حساس 62 ساله دارای تابعیت دوگانه انگلیسی کارهای نقل و انتقال پول و صرافی را در انگلیس انجام میدهد شهاب منظوری تا سال 2011 مدیرعامل شرکت بوده و بعد از آن از سال 2012 مجید کوچکی مدیرعامل شده است.
فریب خورده بانک مرکزی
بی خودنیست که این شخص کثیف در پهن کردن دام مهندسی شده برای موسسه فرشتگان و سپس کاسپین نیز نقش ایفا نموده و سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بدترین وجه ممکن هدف گیری نمود است
سپرده‌گذاران کاسپین
"فساد در بانک مرکزی بیداد می کند "بقض در گلویشان در هیاهوی شهر ها گم می شود"متاسفانه رسانه ها پرشده است از متن تهیه شده از تراوش قلم زهر آلود مشاورین جناب رییس بانک مرکزی حال انکه واقعیت تلخ آنست که مردم به اعتماد مجوز بانک مرکزی در اسفند 94 در موسسه کاسپین سرمایه گذاری نمودند ولی حالا با فرمول ظالمانه و تحمیلی کسر سودها ار شهریور 94 و بایکوت ده درصد از سپرده سپرده گذاران به همراه خانواده شان را به فلاکت و اضمحلال کشانده اند و چه مستاجرینی که به دلیل عدم پذیرش رهن از سوی صاحبخانه دراین موسسه پولشان را گذاشته و باز نشسته گانی که سنوان اخر خدمت را در این موسسه سپرده گذاشته بودندو... آه از ظلم وخنجر بانک مرکزی بر بدن نحیف سپرده گذاران
منصور
حالا وقتی رهبر از نفوذ و عنصر نفوذی صحبت میکنه آقای روحانی که حیف از لقب آقا که بهش بگن که باید گفت خائن و جاسوس در میاد به کنایه میگه بعضی ها که هی میگن نفوذ دچار توهم شدن.خدا لعنتش کنه . این 4 سال دیگه کشور نابود میکنه. مگه خدا رحم کنه و دستش برا همه رو بشه و برکنار بشه یا مثل بنی صدر خائن فرار کنه با چادر
محمد
روحانی باید سریعتر ریشه کن بشه وگرنه مملکت رو ریشه کن میکنه
علی
یه روز ، کا گ ب سرویس اطلاعاتی#شوروی به بوریس تیتو رهبر کمونیست انقلاب#یوگوسلاوی،کد میده،که ببین آقای تیتو،سازمان سیا تو کابینه ات جاسوس داره!

این خیلی سنگین بود براشون که یه سرویس امنیتی خارجی از تو کابینه شون جاسوس پیدا کنه!
اول تکذیب کردن و خودشون تمام مکاتبات و ارتباطات اعضا کابینه رو تحت نظر گرفتن ولی چیزی پیدا نکردن!
عاجزانه تماس گرفتن با کا گ ب که بگید جاسوس کیه!
کا گ ب به تیتو گفت#معاون اولت عامل#سیا است!
بعد از یکی از جلسات کابینه،همه که رفتن بوریس تیتو به معاونش گفت تو بمون!
بعد اسلحه رو گذاشت رو مخ معاون اولش گفت بگو از چه زمانی داری جاسوسی میکنی؟
طرف هم وقتی دید لو رفته،گفت از همون اول!
از زمان دانشجویی!

❌تیتو گفت ما سالهاست تمام کنترل های امنیتی رو انجام دادیم ولی هیچ کانالی بین تو و سیا پیدا نکردیم،ماموریت تو چی بود؟
گفت:سیا همون اول دوتا ماموریت به من داد دیگه هم ارتباط نگرفت!
❌فکر میکنید ماموریتش چی بود؟

1_تغییر اولویت های کشور!
2_قرار دادن افراد در پست های غیر تخصصی!
همین!

❌تیتو میگه چشم باز کردم دیدم وزیر نیرو دکتری کشاورزی داره وزیر مسکن برق خونده و الی آخر!
خدا کنه معاون اول رییس جمهور ما یا خودش مامور سیا نباشه
کارمند با سابقه بانک سامان
دو نفر از دست نشانده های آقای منظوری کرمانی : مهرداد سلمان نوری و حمیدرضا علوی زاده نوری بودن. سلمان نوری مدیر فن آوری شد و بعد از سه سال بی کفایتی و بخور بخور بدون تجربه مدیریتی بارش را بست و به امریکا رفت و ضربه سنگینی به زیرساخت سامان زد. بعد از ایشان اقای علوی زاده نوری که از بانک انصار اخراج و به دلیل اختلاص از بانک پاسارگاد هم خودشان و هم همسرشان اخراج شده بودند و در زمان آقای نوری ایشان مدیر امنیت اطلاعات بودن مدیر فناوری شد. ایشان در زمان مسئولیت امنیت اطلاعات چون در این خصوص هیچ دانشی نداشت کلیه سیاستهای امنیتی که از قبل وجود داشت را حذف کرد تا مجبور به انجام کاری نشه. ایشان اغلب در حال انجام کارهای شخصی و بیزنس با منابع بانک بودن و در زمان حضور هم میخوابیدن و درب اتاق هم قفل میکردن و در حال تماشای فیلم بودن که تذکراتی هم به ایشان داده شد اما آقای منظوری مانع شدن!! ایشان در حال حاضر مدیر فناوری شدن که در حال لابی بازی و زد و بند و نابودی بانک هستن و احتمال قوی تا چند وقت دیگه سر از آمریکا و استرالیا در میارن. امیدوارم اطلاعات و بانک مرکزی ورود کنن
حمیدی
واقعا در عجبم این همه فساد در بانکها چرا رصد نمیشه. در خصوص بانک سامان که دوستمون گفتن متاسفانه بنده هم در جریان هستم. بی کفایتی و گماردن مدیران فاسد و پاچه خوار به خصوص در فناوری این بانک باعث شده تا همه بی انگیزه بشن و نیروهای متعهد و سالم به شدت تحت فشار و در حال قطع همکاری هستن. اگر این اتفاقات ادامه پیدا کنه واقعا کی میخواد در سطح کشور خدمت کنه؟؟؟ افراد بی کفایت و فاسد؟؟؟ چرا درس نمیگیریم؟؟؟ مدیریت این بانک باید فکری بکنه واقعا حیفه که این بانک بدنام بشه
علی
متاسفانه این اقای علوی زاده نوری با رانتی که داره در فناوری حکومتی به راه انداخته و در حال جذب تمام رفقای فاسد و دادن پست به این دوستان با حقوقهای نجومی هستند. منابع انسانی بانک هم چشمش را بسته و به ایشان اختیار تام داده اما به زودی متوجه میشن که چه اشتباه بزرگی کردن که البته اون موقع دیگه خیلی دیره چون تمام نیروهای خوب و شایستشون نابود شدن. در واقع بعد از سونامی کرمانی منظوری این سونامی بعدیه که بانک را به شدت متضرر خواهد کرد.
ناشناس
من 5 سال پیش زمانی که دیدم این ادمهای فاسد و بی سواد اومدن داخل فناوری از اونجا فرار کردم و واقعا بهترین کار زندگیم را انجام دادم.پیش بینی یک همچین روزهایی را میکردم. مطمئن بودم بعد از سلمان نوری که با مدرک فوق دیپلم مدیر فناوری شد و بارش را بست نوبت به علوی زاده نوریه و تازه شرایط بدتر هم میشه. حالا که این کامنتها را می بینم معلومه که پیش بینیم درست بوده.واقعا متاسفم
متعجب
چرا اینا همشون نورین؟؟؟ داستان چیه؟؟ حتما پای یک مازندرانی هم اینجا در میونه که این دو تا نوری را اوردن!! فقط میدونم یکی از این نوریها از توسن اخراج شد و دیگری هم از بانک پاسارگارد. اولی یک مدت بیکار بود و بعد در یک شرکت کارت خوان نصب میکردد.دومی هم یک مدت بیکار بود و برای یک پیمانکار شخصی کار میکرد و ماهی یکی دو تومن هم حقوق میگرفت. جالبه که یک دفعه سر از مدیریت در میارن. همینه کشورمون هیچوقت هیچی نمیشه!!
رضایی
در پاسخ به شما دوست عزیز باید بگم آقای سلمان نوری در حال حاضر امریکا تشریف دارند و یک پول میلیاردی هم از بانک سامان به جیب زدن. آقای علوی زاده نوری هم در حال بستن بارشه و یک مشت آدم بیسواد و بچه را دور خودش جمع کرده و به همه حال داده که هواش رو داشته باشن چون میدونه خودش هیچی نیست. واقعا ادم تاسف میخوره بانک سامان که اولین بانک الکترونیک بود الان به این روز افتاده. شاید مدیران ارشدش نمیدونن واقعا باید اگاه بشن.
جوانمرد
مگه علوی زاده مدیر فناوری بانک سامان شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو رو خدا شوخی نکنین. واقعا بانک سامان قحط الرجال بوده!!!!؟؟؟؟ یعنی نمیدونن این آقا چه آدم حقه باز و تعطیلیه؟؟؟؟؟
علیرضا
به نظر من وقتی منظوری صلاحیت لازم را نداشته و خودش هم کنار گذاشتن باید آدمهاش هم کنار بذارن. ظاهرا آقای مومنی گل و بلبل را هم خود منظوری اورده بوده و الان هر دو با هم دارن آب خنک میخورن پس امثال نوری و علوی زاده هم در نهایت مشکل دارن و از همون قماش هستن. البته نوری الان اقامت امریکاش رو گرفته و حالا نوبت علوی زادس که از این بلبشو استفاده کنه. باید دید ایشون کجا را برای ادامه زندگی با رانت انتخاب میکنه!!
مصطفی
آقا یه دفه بگین فناوری سامان شده سالن ترانزیت دیگه. چه خبره مگه میشه!!!
امید
آقا مصطفی متاسفانه شده. از تو خیابون آدم میارن و اونم بعد از کلی زد و بند میره. همه وقتی شنیدن علوی زاده شده مدیر فناوری شاخ دراوردن و مطمئن شدن که اینجا سالن ترانزیته!!
امید
در پاسخ به آقای رضایی عزیز باید بگم مگه میشه مدیرانش خبر نداشته باشن؟ جالبه که دست این آقا رو هم برای جذب رفیقای بیسوادش با حقوقای بالا باز گذاشتن. هر کی اونجا معترضه دارن با پول دهنش را میبندن در حالیکه جوونای مستعد ما در به در دنبال کار هستن. خدا میدونه چه خبره
علی باصفا
این فرد بیسواد و بچه مسلک به زودی بانک سامان را نابود میکنه. ایشان به هیچ عنوان حتی در حد کارشناس هم نیست چه برسه به مدیر. واقعا در گذشته چه افراد توانمند و مدیری در فناوری این بانک بودن و الان به چه روزی افتاده. مطمئن باشید با خرابکاریهایی که میکنه به زودی اخراج میشه و کسانی هم که از دکلش بالا میرن ضرر میکنن
مرتضی
به نظرم این قبیل افراد جایی در سیستم بانکی که نیازمند افراد خدمتگزار و صالح می باشد را ندارند و باید هر چه سریعتر کنار گذاشته شوند
محمد علی
واقعا متاسفم. به امید خدا این افراد بی لیاقت بزودی شناسایی و بابت پولهای کلانی که از پیمانکاران گرفتن دستگیر و محاکمه میشن.
یاسر
تا اونجا که خبر دارم علوی زاده نوری با بی کفایتی داره فناوری بانک سامان را نابود میکنه. به امید حق ایشان بزودی اخراج میشن و شرایط درست میشه. اندکی صبر سحر نزدیک است
محمد علی
امیدوارم این اتفاق هر چه سریعتر بیفته. واقعا علوی زاده نوری در شان بانک سامان نبود و نیست.
جواد
به مدد مولا علی دست این فرد بی لیاقت برای مدیران بانک رو شده و بزودی همه از شرش خلاص میشن انشاالله
جواد
به حول و قوه الهی همانطور که گفتم این فرد برکنار شد. امید است نفرات بعدی افراد صالحی باشند تا این بانک مجدد به قهقرا نرود
یحیی
اخراج علوی زاده کافی نبود. این فرد فاسد باید محاکمه بشه و از تمام مشاغل بانکی محروم بشه
جواد
بسیار خوشحالم که این جرثومه فساد دستش رو شد و اخراج شد. شنیدم الان هم هیچ جا بهش کار نمیدن
قره خانلو
متاسفانه شرکت اندیشه نگار پارس در هرم تمامی این زد و بندها و تعیین مدیران فناوری در بانکها به خصوص بانک سامان قرار دارد. انشاالله حاج آقا رییسی رسیدگی کنند و به کمک حاج آقا اژه ای دانا و عادل این بساط برچیده بشه
مرتضی
شنیدم منظوری جان هم از مملکت فرار کرده. این آقا با بی کفایتی و نادانی بانک سامان را نابود کرد و باعض شد همه پرسنل خدوم انجا سرخورده بشن و خیلی ها هم برن جای دیگه. خدا لعنتش کنه. تهش هم دیدیم علوی زاده و نوری و آدمهایی که آورده بود چطور پولهای قلنبه هاپولی کردن و رفتن خارج از کشور. ایشالا همشون تقاص پس بدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan