با ارز گرام تلگرام آشنا شوید

  • ۱۳:۴۲


تلگرام را باید یکی از سرویس‌های پیام‌رسانی خواند که به دلیل داشتن ویژگی رمزنگاری قوی، به رقبایی نظیر واتساپ تاخته و محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در کشورمان است. بر اساس شنیده‌ها، تلگرام در نظر دارد فناوری بلاک‌چین اختصاصی خود را راه‌اندازی کند و ارز رمزنگاری اختصاصی خود را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. اطلاعات موجود نشان از این دارد که پلتفرم بلاک‌چین تلگرام با عنوان The Open Network یا به‌اختصار TON شناخته خواهد شد و فناوری آن برگرفته از بلاک‌چین مورد استفاده در بیت‌کوین با بهبود‌هایی است که مهندسان تلگرام روی آن اعمال خواهند کرد. 

آنتون روزنبرگ، یکی از مهندسین پیشین تلگرام است که اطلاعاتی در این رابطه ارائه کرده است. روزنبرگ با انتشار پستی در فیسبوک یک ویدیو را نیز به انتشار گذاشته که در کنار ارائه‌ی آماری در رابطه با میزان کاربران تلگرام و گستردگی استفاده از این پیام‌رسان، اطلاعاتی نیز در رابطه با راه‌اندازی این پلتفرم اختصاصی ارائه کرده است. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب ارز رمزنگاری تلگرام ایجاد امکانی برای ارسال از طریق این پیام‌رسان بین کاربران خواهد بود. همانطور که می‌دانید، این روزها بسیاری از کمپانی‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری امکان ارسال پول از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان خود را فراهم آورده‌اند؛ حال این موضوع توسط تلگرام با استفاده از پول رمزنگاری شده ممکن خواهد شد.

بنابر گزارش‌های موجود، نام پول رمزنگاری شده‌ی تلگرام، گرام (Gram) خواهد بود و پلتفرم توسعه‌یافته امکان استفاده از آن را حتی در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان فراهم خواهد کرد. همچنین یک کیف پول الکترونیکی بسیار کم حجم در کنار آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تاکسانی که در پی استفاده از این پول رمزنگاری شده هستند نیازی به دانلود کل بلاک‌چین نداشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan