سیمرغ شهر: کاپیتان مارول وارد میشود

  • ۲۲:۱۲





کافه سینما-سرویس سینمای جهان: در روزهای آینده بیشتر به نسخه تازه کاپیتان آمریکا خواهیم پرداخت. فیلمی که در بعضی از ریویوهای ابتدای اکران، از آن به عنوان بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ یاد می‌شود. هزاران نفر از طرفداران مارول کامیکس و فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی پنجشنبه شب هفته گذشته در یکی از مجتمع های چهار طبقه ای جمع شدند تا بازیگران این فیلم را از نزدیک ببینند.


1
به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، کریس ایوانز ، آنتونی مکی ، سباستین استن و جو روسو در این دیدار حضور داشتند.
روز 28 ماه آوریل کاپیتان آمریکا در سنگاپور به نمایش در می آید.
کریس ایوانز در کنفرانس مطبوعاتی فیلم به خبرنگاران گفت: «اگر به صفحه من در سایت ای .ام .دی .بی نگاه کنید، خواهید دید که یک دهه فیلم مزخرف بازی کردم.»
این بازیگر34 ساله مدت ها نامش با کمدی های نوجوانانه گره خورده بود.
ایوانز به شدت خوشحال است که به نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا در این فیلم رسیده است. او نمی توانست بدون کمک و حمایت همکاران بازیگرش به این موفقیت دست پیدا کند.

2
علاقه مندان و منتقدان قربان صدقه ی بی ثباتی فالکون(آنتونی مکی)،شوخ طبعی تونی استارک(رابرت داونی جونیر) و طعنه زنی مرد مورچه ای(پل راد)می روند که ویژگی های جذابی هستند. سوالی درباره کاپیتان آمریکا و آن مدل پختگی و خودآگاهی اش مطرح نیست، کاراکتری که مظهر ارزش های دورانی است که مردان قوی و ساکت بودند.
ایوانز می گوید که شخصیت واقعی او بیشتر به شخصیت جانی استورم/هیومن تورچ در چهار شگفت انگیز(2995) شباهت دارد که ایفایش کرده بود: «کاپیتان آمریکا مردی فداکار است و هر کشمکشی که دارد در درون خود دفن می کند. در فیلم شما می خواهید شک و کشمکش را ببیند. او این چیزها را ندارد چون اولویتش بقیه هستند. »

4
خالق مارول، استن لی به ایوانز یادآوری کرد که پوشیدن لباسی به رنگ های قرمز، آبی و سفید یعنی که او باید خود در زندگی واقعی یک نمونه باشد.
ایوانز می گوید: «استن لی بهم خاطرنشان کرد که ایفای این نقش روی مردم تاثیر دارد. بخشی از غم و شادی است.»
هواداران کاپیتان آمریکا می خواهند که ایوانز در زندگی واقعی نیز ویژگی های شخصیت ابرقهرمانی خود را داشته باشد.
«یک کم درگیر کننده و ذهنی است. من هرگز نمی توانستم مانند کاپیتان آمریکا باشم. اما می توانم تا حدودی مسولیت بپذیرم. این شخصیت در ذهنم طنین انداز می شود که می خواهم چگونه زندگی کنم.»
«من این همه همکار داشتم-مکی، داونی ،راد- که شوخی می کردند و بی نظیر بودند. اما همه نمی توانند جوک بگویند. بعضی ها باید مانند صخره باشند.»
از سوی دیگر آنتونی مکی نسبت به شخصیت سام ویلسن/فالکون نارضایتی ندارد. یک سرباز قدیمی که به یاری دوستش راجرز می شتابد.
«من از رشد شخصیت لذت می برم.... رابطه کاپیتان آمریکا با فالکون گویای خیلی چیزها برای مردم است چون آنها به هم وفادار وصادق هستند.»
اما این رابطه در فیلم دچار خدشه می شود زمانی که کاپیتان کنار دوست دوران قدیمی اش باکی می ایستد.حتی پس از آنکه باکی را شست و شوی مغزی می دهد (توسط سازمان شیطانی هایدرا) و آدم کش(Winter Soldier) می شود.
مکی می گوید: «باکی دوستی است که هیچ کس نمی خواهدش. این جوان باید تحت نظر باشد. والدینش باید به او اجازه بازی ایکس باکس بدهند و نگذارند خانه را ترک کند.»

6
سباستین استن 33 ساله نقش Winter Soldier را بازی می کند. اما او عقیده ندارد که این شخصیت باید تنبیه و مورد تنفر قرار بگیرد.
کارگردان فیلم جو روسو فکر می کند که فرمول فیلم های ابرقهرمانانه کهنه شده است.
«ما در پرده اول تبهکاری را معرفی می کنیم. در پرده دوم قهرمان و تبهکار باهم کشمکش پیدا می کنند. در پرده سوم قهرمان تبهکار را شکست می‌دهد. اما می خواستیم تلنگری به این فرمول بزنیم.»
جو همراه برادرش آنتونی کاپیتان آمریکا :جنگ داخلی را کارگردانی کرده است.
آنها به جای تبهکاری با نیروی فوق بشری به ضدقهرمانی روی آوردند که در جست وجوی گرفتن انتقام است.
روسو می گوید: « تبهکار همدلی برانگیز است. او از فقدان عزیزانش رنج می برد و می خواهد کسی تاوان آن را پس بدهد.»
روسو هم چنین اگاه است که ایده ی قهرمانی مانند کاپیتان آمریکا که مظهر ارزش های قدیمی است می تواند در زمانه ای به نماد تبدیل بشود که نامزد ریاست جمهوری دونالد ترامپ در شعار تبلیغاتی انتخاباتی خود چنین می خواهد: « آمریکا را دوباره بزرگ می سازیم.»
روسو می گوید: «پدرم چهره ای سیاسی است. برادرم و من نظریات سیاسی قوی داریم. ما به رویدادهای جاری و موضوعات روز علاقه مند هستیم. بنابراین این علاقه راه خود را به داستانگویی ما پیدا می‌کند.»
او می گوید که در فیلم جدید بر سر مساله «پاسخ گویی» میان انتقام جویان تفرقه ایجاد می شود.
کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی ادامه ای بر کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو و کاپیتان آمریکا: Winter Soldier است و سیزدهمین فیلم براساس دنیای کتاب های مصور مارول است که در پیش نمایش ها نظر موافق منتقدان را جلب کرده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan