سیمرغ شهر :واکنش امیر تتلو به مقبولیت رسانه های بیگانه

  • ۱۲:۰۴

دیشب امیرتتلو خواننده زیر زمینی باانتشار مطلبی به رفتار مردم در باور نکردن اخبار رسانه های داخلی و باور کردن اخبار رسانه های معاند خارجی واکنش نشان داد که زیر میبینید



به هم بى اعتماد شدیم و با هم لج کردیم و فکر میکنیم خارجیا هرچى میگن راست میگن !!! دِ اونا اگه نگران ما بودن که نمیرفتن پى عشقو حالوشونو کنار گود بشینن بگن لنگش کن 😳 به خدا کارى نداره !! برى پناهنده شى !! مرد اونه که یه کار مثبتى انجام بده براى پیشرفت !! من فقط سعیم اینه که صلح رو تو کشورمون جارى کنم و هممون با هم خوب باشیم !! من نه معلم هندسه و ریاضیم و نه قاطیه بازیه سیاسیم !! باور کنید !! من یکى هستم مثل شما تازه با محدودیتهاى خیلى بیشتر !! اما باید باهم خوب باشیم و به هم اعتماد کنیم !! دیگه نباید گول بیگانه و دشمناى کشورمون رو بخوریم و نباید باهم بد شیم و باید همدیگرو ببخشیم و پشت هم باشیم ! همین ! کوچکترین کارى که میتونیم بکنیم براى بهتر شدن 🙏 امیدوارم که ذهن و فکرمون آماده شه تا ٢٠١٨ و بتونیم قهرمان جهان شیم !!! من همه ى سعیم رو میکنم. !! تنهاییى٧

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan