- شنبه ۸ خرداد ۹۵
- ۱۴:۴۲
جسد خواننده راک که در خانهاش دست به خودکشی زده بود، پس از 24 ساعت
پیدا شد. مرد 34 ساله روی دیوار خانهاش وصیت نامهای نوشته بود و از
کلیپهایی گفته بود که داخل گوشی تلفن همراهش درخصوص خودکشی او وجود دارد.
ساعت 6:50 دقیقه عصر روز گذشته بازپرس سید جواد حسینی و تیم بررسی صحنه جرم در جریان خودکشی مرد جوانی در خانهاش واقع در خیابان هاشمی شهر مشهد قرار گرفتند.
با حضور در محل آنها با جسد خونین مرد 34 ساله درحالی مواجه شدند که بررسیهای اولیه کارشناسان پزشکی قانونی حکایت از مصرف قرص برای مرگ خودخواسته را داشت. از سویی زمان مرگ حدود 24 ساعت قبل اعلام شد.
مرد جوان که یکی از خوانندههای راک ایران است، روی دیوار خانهاش با خودکار از انگیزه خودکشیاش نوشته بود و اینکه چندین کلیپ از خودش گرفته که در این رابطه توضیحاتی داده است. کلیپهای گرفته شده داخل گوشی تلفن همراهش است و از خانوادهاش خواسته بود تا آنها را ببینند.
در ادامه تحقیقات برادر خواننده راک به بازپرس جنایی گفت: برادرم به تنهایی زندگی میکرد و از آنجایی که از او بی خبر بودم امروز برای دیدنش به خانهاش آمدم.
هر چه زنگ زدم کسی در را باز نکرد و من به ناچار به همراه چند نفر از دوستانم در را شکستیم و وارد خانه شدیم. با حضور در خانه با جسد برادرم مواجه شدم.
بازپرس سید جواد حسینی دستور تحقیقات بیشتر درخصوص انگیزه مرد جوان از این خودکشی و بازبینی کلیپهایی که او درباره آن نوشته بود و همچنین علت اصلی مرگ را صادر کرد
چند ماه پس از انتشار آلبوم «تاریکی»
هادی پاکزاد درگذشت
موسیقیما – خواننده و موزیسین جوان راک شامگاه دیروز درگذشت.
به گزارش «موسیقی ما»، هادی پاکزاد که دی ماه سال 94 نخستین آلبوم رسمی خود را پس از حدود 13 سال فعالیت در این حوزه، تحت عنوان «تاریکی» روانه بازار موسیقی کشور کرد، شامگاه دیروز (جمعه 7 خرداد) در مشهد درگذشت.
رضا کریمیتبار (تهیه کننده آلبوم تاریکی) ضمن تائید این خبر، از انتشار دلایل اصلی فوت این خواننده در روزهای آینده خبر داد.
آخرین «توئیت»ها و دستنوشتههای این خواننده در کانال شخصیاش در تلگرام، ازشب گذشته به شدت در حال بازنشر هستند و بسیاری از اهالی موسیقی و دوستداران این خواننده مشهدی، در فضای مجازی صحبتهای مختلفی را درباره این اتفاق مطرح نمودهاند.
هادی پاکزاد در آخرین گفتگوی خود با سایت «موسیقی ما» گفته بود: « وقتی در جشن رونمایی آلبومم برای اولین بار بعد از سالها با عدهای از شنوندگان آثارم روبرو میشدم، خانمی جلو آمدند و گفتند مدتیست که من را روی شبکههای اجتماعی دنبال میکردند و به تازگی متوجه شدند که من اصلا خوانندهام. گفتند فقط نوشتههای من را در فضای مجازی دنبال میکردند و مشابه این اتفاق در طول فعالیتهای من بسیار بوده که آدمها میگفتند که «شعر»های کارهایم را دوست دارند. گاهی حس میکنم منظورشان این است که احتمالا مشکلی با بافت موسیقی دارند و محتملتر این است که منظورشان این است که: صدایم را دوست ندارند. بله کارهای من مضمون محور (شعر محور)اند. دقیقا مفهومی که در متن سوال شما هست یعنی تکیه زیاد آثار روی کلام، روی آثار من صدق میکند. اما به این معنی که موسیقی پیرامون یک شعر و کانسپت ساخته میشود، مثل موزیک فیلم! یا اینکه صدای خواننده رل آن شعر و یا مضمون را بازی میکند، مثل یک مونولوگ. البته اینکه مسعود چه آهنگی برای شعرم مینویسد و چقدر خوب و منطبق بر آن است و یا اینکه من چقدر وقت خواندن نقش نوشتههایم را خوب بازی میکنم، میتواند مثل همه آثار هنری دیگر دنیا که منتقدان کیفی و تکنیکی و هم سلیقهای و لمسی خودش را داشته باشد و من میپذیرم. اما اگر منظور کسی این باشد که آقا موسیقی مهمتر است و یا اصلا تو خواندن را کنار بگذار کارهایت را بنویس بده دیگری بخواند، بطور واضح رویکرد منتقدانه خوبی نیست و من سخت با هر دو مخالفم.»
آثار هادی پاکزاد که تماما از سرودههای خودش بود، عموما سوژه محور و اصطلاحا کانسپچوال بودند و در این روند بافت موسیقی ویژهای را دنبال نمیکرد.
هرچند عموم آثار او در چارچوب موسیقی الکترونیک و آلترناتیو گنجانده شده بود.
او از 13 سال پیش فعالیتهای خود را در حوزه موسیقی آغاز کرده بود و نخستین آلبوم رسمیاش دی ماه سال 94 روانه بازار موسیقی کشور شد.
سایت «موسیقی ما» درگذشت این خواننده و هنرمند را به خانواده او و جامعه موسیقی تسلیت عرض کرده و برای بازماندگانش آرزوی صبر دارد.
به گزارش «موسیقی ما»، هادی پاکزاد که دی ماه سال 94 نخستین آلبوم رسمی خود را پس از حدود 13 سال فعالیت در این حوزه، تحت عنوان «تاریکی» روانه بازار موسیقی کشور کرد، شامگاه دیروز (جمعه 7 خرداد) در مشهد درگذشت.
رضا کریمیتبار (تهیه کننده آلبوم تاریکی) ضمن تائید این خبر، از انتشار دلایل اصلی فوت این خواننده در روزهای آینده خبر داد.
آخرین «توئیت»ها و دستنوشتههای این خواننده در کانال شخصیاش در تلگرام، ازشب گذشته به شدت در حال بازنشر هستند و بسیاری از اهالی موسیقی و دوستداران این خواننده مشهدی، در فضای مجازی صحبتهای مختلفی را درباره این اتفاق مطرح نمودهاند.
هادی پاکزاد در آخرین گفتگوی خود با سایت «موسیقی ما» گفته بود: « وقتی در جشن رونمایی آلبومم برای اولین بار بعد از سالها با عدهای از شنوندگان آثارم روبرو میشدم، خانمی جلو آمدند و گفتند مدتیست که من را روی شبکههای اجتماعی دنبال میکردند و به تازگی متوجه شدند که من اصلا خوانندهام. گفتند فقط نوشتههای من را در فضای مجازی دنبال میکردند و مشابه این اتفاق در طول فعالیتهای من بسیار بوده که آدمها میگفتند که «شعر»های کارهایم را دوست دارند. گاهی حس میکنم منظورشان این است که احتمالا مشکلی با بافت موسیقی دارند و محتملتر این است که منظورشان این است که: صدایم را دوست ندارند. بله کارهای من مضمون محور (شعر محور)اند. دقیقا مفهومی که در متن سوال شما هست یعنی تکیه زیاد آثار روی کلام، روی آثار من صدق میکند. اما به این معنی که موسیقی پیرامون یک شعر و کانسپت ساخته میشود، مثل موزیک فیلم! یا اینکه صدای خواننده رل آن شعر و یا مضمون را بازی میکند، مثل یک مونولوگ. البته اینکه مسعود چه آهنگی برای شعرم مینویسد و چقدر خوب و منطبق بر آن است و یا اینکه من چقدر وقت خواندن نقش نوشتههایم را خوب بازی میکنم، میتواند مثل همه آثار هنری دیگر دنیا که منتقدان کیفی و تکنیکی و هم سلیقهای و لمسی خودش را داشته باشد و من میپذیرم. اما اگر منظور کسی این باشد که آقا موسیقی مهمتر است و یا اصلا تو خواندن را کنار بگذار کارهایت را بنویس بده دیگری بخواند، بطور واضح رویکرد منتقدانه خوبی نیست و من سخت با هر دو مخالفم.»
آثار هادی پاکزاد که تماما از سرودههای خودش بود، عموما سوژه محور و اصطلاحا کانسپچوال بودند و در این روند بافت موسیقی ویژهای را دنبال نمیکرد.
هرچند عموم آثار او در چارچوب موسیقی الکترونیک و آلترناتیو گنجانده شده بود.
او از 13 سال پیش فعالیتهای خود را در حوزه موسیقی آغاز کرده بود و نخستین آلبوم رسمیاش دی ماه سال 94 روانه بازار موسیقی کشور شد.
سایت «موسیقی ما» درگذشت این خواننده و هنرمند را به خانواده او و جامعه موسیقی تسلیت عرض کرده و برای بازماندگانش آرزوی صبر دارد.