سیمرغ شهر : اخبار جدید داعش در فلوجه +تهدید کل مردم جهان توسط داعش

  • ۱۴:۵۷

 

 
 

صد دلار جریمه داعش برای تراشیدن ریش




خبرگزاری ایسنا: گروه تروریستی داعش در فایلی ویدئویی کشورهای جهان به ویژه کشورهای عضو ائتلاف تحت امر آمریکا را به آغاز جنگی گسترده تهدید کرد.

روزنامه مصری الیوم السابع نوشت: گروه تروریستی داعش در این فایل کشورهای عضو ائتلاف تحت امر آمریکا و تمام کشورهای جهان و همه گروه‌هایی که در سوریه، عراق و لیبی با داعش می‌جنگند به جنگ تهدید کرد.

این گروه تروریستی در ویدئوی مذکور مخالفان سوریه را به ائتلاف با دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و نیز دولت آنکارا را به ائتلاف با نیروهای پیشمرگ در شهر موصل عراق و شهر کوبانی سوریه متهم کرد.

داعش در ادامه این ویدئو به شرایط کنونی در لیبی و حمایت بین المللی از دولت توافق ملی این کشور به ریاست فائز السراج و نیز مذاکرات جنبش طالبان افغانستان با مشارکت پاکستان و دولت افغانستان در دوحه قطر نیز پرداخت.
 

صد دلار جریمه داعش برای تراشیدن ریش

صد دلار جریمه داعش برای تراشیدن ریش

اخبار داعش :همانطور که میدانید گروه تروریستی تکفیری داعش قوانین سخت گیرانه ای در مناطق تحت کنترل خود دارد. اکنون خبرهایی از صد دلار جریمه داعش برای تراشیدن ریش منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام و به نقل از وبسایت «ان دی تی وی،» با کاهش مناطق تحت اشغال داعش، این گروه تروریستی که با بحران مالی مواجه است، مالیات ها و جریمه های جدیدی را وضع کرده است. بر این اساس، داعش افرادی را که ریش های خود را بتراشند به پرداخت ۱۰۰ دلار جریمه محکوم کرده است. همچنین زنان درصورت پوشیدن عبا یا بالاپوش های تنگ باید ۲۵ دلار جریمه بپردازند.

با وخیم شدن اوضاع مالی داعش، این گروه تروریستی همچنان به روند افزایش مالیات ها و جرایم در سرتاسر مناطق تحت اشغال خود ادامه می دهد و در برخی موارد جرایم جدیدی را نیز وضع می کند.

از جمله جریمه های تازه وضع شده، میتوان به جریمه ۱۰۰ دلاری برای تراشیدن ریش و جریمه ۵۰ دلاری برای  کوتاه کردن آن اشاره کرد.

هر زنی که جوراب یا دستکش نپوشد،به پرداخت جریمه ۳۰ دلاری محکوم می شود. اگر مردی یک بسته سیگار داشته باشد، باید ۶۴ دلار جریمه بپردازد. این جریمه برای زنان نیز ۲۳ دلار است.

گروه تروریستی داعش همچنین شهروندان مسلمان غیر سنی را ملزم کرده است تا با پرداخت پول، گواهی ابراز ندامت یا توبه نامه بخرند. این توبه نامه پیشتر می‌بایست بطور سالانه با پرداخت پول تمدید میشد؛ اما اکنون تمدید آن ماهانه شده است.

از دسامبر ۲۰۱۵ (۳۱ روز منتهی به ۱۱ دی ۹۴) تا مارس ۲۰۱۶ (۳۱ روز منتهی به ۱۳ فروردین ۹۵)، قلمرو مناطق تحت اشغال داعش ۲۲ درصد کاهش یافته است.


 

به گزارش “داعش نیوز” , “عادل الجبیر” –وزیرخارجه عربستان سعودی- در گفتگوی اختصاصی با “روسیا الیوم” در اظهاراتی بی اساس و فراتر از حد و اندازه خود مدعی شد: “قاسم سلیمانی، سپاه انقلاب و سپاه قدس، در لیست تروریستی قرار دارند. ریاض، به حضور قاسم سلیمانی در بغداد، با دیدی بسیار منفی می نگرد.”

 

جبیر در ادامه یاوه گویی های خود گفت: “سپاه ایران با مردم سوریه و در عراق می جنگند و در سراسر جهان، عملیات خرابکارانه انجام می دهد. اقدامات سلیمانی و سپاه در عراق، در نزد عربستان غیر قابل قبول است!”

این وزیر سعودی با تکرار ادعاهای ساختگی و دروغین، گفت: “آنجه عربستان را ناراحت می کند، این است که ایران به اصل حسن همجواری احترام قائل نیست! ایران حق ندارد در امور کشورهای عربی دخالت کند. دخالت های این کشور، فتنه های طائفه ای را تشدید می کند و به امنیت و ثبات منطقه هیچ کمکی نمی کند.”

جبیر افزود: “موضع ما در قبال سرنوشت بشار اسد تغییر نکرده است و به طور قطع، او باید از قدرت برکنار شود. “بشار اسد” باید همزمان با آغاز مرحله گذار سیاسی از قدرت برکنار شود.”

وی در اظهاراتی در زمینه اقتصادی نیز مدعی شد: “عربستان موضوع نفت را سیاسی نمی کند و از آن به عنوان عاملی اقتصادی استفاده می کند؛ این بازار است که بهای نفت را مشخص می کند. ما سهم خود از تولید را حفظ خواهیم کرد.”

این اظهارات گستاخانه در حالی مطرح می شود که رژیم وهابی آل سعود خود حامی همه جانبه و تامین کننده مالی تروریست ها یی است که در عراق و سوریه مردم بی گناه را هدف حملات خونین خود قرار داده اند.

 

 

حمله دوباره داعش به هواداران رئال مادرید +واکنش پرز

حمله دوباره داعش به هواداران رئال مادرید +واکنش پرز

اخبار داعش :بار دیگر گروه تروریستی داعش دست به جنایت زد و کام هواداران رئال را در عراق تلخ کرد. گروه تروریستی تکفیری داعش قبلا نیز یه بار دیگر به هواداران رئال مادرید حمله کرده بود.

به گزارش میهن گرام :هواداران رئال مادرید در سراسر دنیا از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا غرق در شادی هستند و شب باشکوه و فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتند، اما قضیه در عراق متفاوت است و هواداران عراقی رئال روزهای تلخ و سختی را پشت سر می گذارند.

داعش این بار هم هواداران رئال را نشانه گرفت و ۱۲ نفر آنها را به شهادت رساند.

هواداران رئال که برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا در کانون هواداران این باشگاه در شهر بعقوبه عراق جمع شده بودند مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفتند که در نتیجه آن ۱۲ نفر به شهادت رسیدند.

در دقایق پایانی بازی زمانی که دو تیم مشغول زدن ضربات پنالتی بودند چهار تروریست وارد ساختمان شدند و شروع به تیراندازی کردند که در نتیجه آن تماشاگران دیدار رئال و اتلتیکو به شهادت رسیدند.

«فلورنتینو پرس» مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در واکنش به این جنایت آن را تلخ، غیرانسانی و شرم آور توصیف کرد.

وی در گفت‌و‌گو با شبکه رسمی اسپانیا TVe تصریح کرد: قهرمانی ما به این هواداران تعلق دارد، در شبی که ما غرق شادی بودیم، آنها غرق خون بودند، شرم آور است، انسانیت له شده و چیزی از آن باقی نمانده است، این حیوانات چگونه فکر می‌کنند و چگونه می اندیشند؟ متاسفم و با خانواده قربانیان حادثه بعقوبه همدردی می‌کنم.

پرس ادامه داد: جام قهرمانی را به آنها تقدیم می‌کنیم که تلاش می‌کردند شاهد قهرمانی عشق و علاقه خود باشند، آنها یک تیم فوتبال را انتخاب کرده و دوستش داشتند، این همه گناه آن ۱۲ جوان بود و عقوبت گناهشان مرگ!

چند روز پیش هم داعش این بار در شهر سامرا به کانون هواداران رئال حمله کرد که در نتیجه آن نزدیک به ۳۵ نفر شهید شدند و افراد زیادی هم زخمی شدند.

رئیس باشگاه رئال مادرید، قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را به روح قربانیان اقدام تروریستی داعش علیه هواداران عراقی رئال تقدیم کرد.

واکنش پرز:
رئیس باشگاه رئال مادرید، قهرمانی این تیم را به روح هواداران عراقی رئال تقدیم کرد

پرز

داعش



 
شما اینجا هستید: خانه » داعش » اخبار و جنایات هولناک داعش به همراه عکس » نیروهای عراقی وارد فلوجه شدند به همراه آخرین اخبار
 

نیروهای عراقی وارد فلوجه شدند به همراه آخرین اخبار

نیروهای عراقی وارد فلوجه شدند به همراه آخرین اخبار

نیروهای عراقی وارد فلوجه شدند به همراه آخرین اخبار

اخبار داعش :شکست های داعش همچنان ادامه دارد و نیروهای عراقی توانسته اند به پیروزی های خوبی در برابر این گروه تروریستی دست یابند. اکنون خبرهایی از ورود نیروهای عراقی به فلوجه منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :منابع نظامی عراق اعلام کردند: نیروهای عراقی وارد شهر فلوجه شده اند که در کنترل گروه تروریستی داعش قرار دارد.

بر پایه این گزارش، نیروهای ویژه عراق در لشکر طلایی ارتش این کشور بامداد امروز(دوشنبه) حمله نهایی به شهر فلوجه را آغاز کرده‌ و پس از چند روز محاصره شهر، وارد آن شده‌اند.

پیشتر توافق شده بود که نیروهای مردمی شیعه موسوم به حشد الشعبی و دیگر یگان‌های مشارکت کننده در عملیات فلوجه تنها تا محاصره شهر پیش بروند و حمله نهایی برای آزادی شهر توسط هنگ تاکتیکی”متشکل از نیروهای ویژه ارتش (مبارزه با تروریسم)، پلیس فدرال و برخی نیروهای محلی آموزش‌دیده انجام شود.

حیدر العبادی، نخست ‌وزیر عراق با آغاز عملیات تاکید کرد که آزادی شهر بیش از ۴۸ ساعت به طول نخواهد انجامید. با وجود این سخنان نخست وزیر اما به دلیل محاصره کامل شهر و عدم توانایی داعشی‌ها برای عقب‌نشینی یا فرار، جنگ در فلوجه برای آنها جنگ مرگ و زندگی خواهد بود احتمالا پاکسازی شهر به طول بینجامد.

این عملیات با مشارکت ۲۲ هزار نیروی ارتش، پلیس فدرال، یگان مبارزه با تروریسم، بسیج مردمی و عشایر عراق آغاز شده است.

گفته می‌شود تعداد نیروهای داعش در شهر فلوجه حدود هزار نفر است.

شهر فلوجه به دلیل بافت فرهنگی و مذهبی خود از مهمترین پایگاه‌های داعش و گروه‌های افراط‌گرای عراقی محسوب می‌شود و یکی از اولین شهرهایی بود که دولت بغداد کنترل آن را از دست داد.

اخبار لحظه به لحظه از عملیات گسترده ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آزادسازی فلوجه از لوث تروریست های داعش در ادامه می‌آید:

۱۲:۳۰ ــ پرچم عراق بر فراز ساختمان پلیس الصقلاویه در نزدیکی شهر فلوجه واقع در استان الانبار به اهتزار درآمد و نیروهای بسیج مردمی ۵۰۰ شهروند غیرنظامی را از این شهر  انتقال داده اند.

۱۱:۵۰ ــ نیروهای عراقی در عملیات آزاد سازی شهر فلوجه توانسته اند ۸۰ درصد از اراضی اطراف این شهر را که در کنترل گروه تکفیری صهیونیستی داعش بود به کنترل خود در آوردند

۱۱:۴۰ ــ داعش چند خودروی بمبگذاری شده در مسیر نیروهای عراقی که در حال پیشروی به طرف شهر فلوجه در استان الانبار هستند، منفجر کرد.

۱۱:۳۰ ــ نیروهای بسیج مردمی و تیپ ۱۴ ارتش عراق روستای الشیحه را در شمال فلوجه واقع در استان الانبار آزاد کردند.

۱۰:۲۵ ــ فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرد پل ارتباطی بین منطقه الصقلاویه و شمال شهر فلوجه در استان الانبار به کنترل نیروهای مشترک عراقی [ نیروهای ارتش و پلیس] در آمد.

۱۰:۱۰ ــ شبکه تلویزیونی العالم نیز به نقل از مقامات نظامی اعلام کرد نیروهای عراقی بامداد امروز از سه محور وارد شهر فلوجه شده‌اند.

۰۹:۴۵ ــ شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری از ورود نیروهای عراقی به شهر فلوجه در استان الانبار عراق خبر داد. منابع نظامی عراق اعلام کردند نیروهای عراقی وارد شهر فلوجه شده اند که در کنترل گروه تکفیری-صهیونیستی داعش قرار دارد.

 

 

شما اینجا هستید: خانه » داعش » اخبار و جنایات هولناک داعش به همراه عکس » زن کردی که فرمانده جنگ با داعش است +عکس

زن کردی که فرمانده جنگ با داعش است +عکس

زن کردی که فرمانده جنگ با داعش است +عکس

زن کردی که فرمانده جنگ با داعش است +عکس

اخبار داعش :تاکنون زنان زیادی به مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش پرداخته اند. این زنان مبارز تاکنون تعداد زیادی از اعضا داعش را به هلاکت رسانده اند.

به گزارش میهن گرام :تام کوگان، خبرنگار روزنامۀ تایمز دربیروت،  دربارۀ روژدا ویلات، زن کُردی که از ۳ سال قبل علیه داعش می جنگد، از اندیشه های بیسمارک صدر اعظم آلمان در جنگ جهانی اول، ناپلئون بناپارت امپراطور فرانسه و صلاح الدین ایوبی فرماندۀ آزاد کنندۀ قدس تاثیر پذیرفته است.

شمار جنگجویان کرد و عرب تحت فرماندهی این زن شجاع کرد، به ۱۵ هزار نفر می رسد.

روژدا، که گفته است هدفش آزادسازی سوریه از تروریسم است، زنانی را فرماندهی می کند که تا پای جان می جنگند، مانند ارین مارکین برای آنکه به دست تروریست های داعش نیفتد و بردۀ آنان نشود، خود را منفجر کرد.

یگان هایی از نیروهای کرد سوریه از چند سال قبل در حال جنگ با گروه تروریستی داعش هستند و تاکنون موفقیت های زیادی را در این نبرد کسب نموده اند.
منبع:خبرگزاری میزان

 

روش عجیب داعش برای تشخیص زنان مجرد +عکس

روش عجیب داعش برای تشخیص زنان مجرد +عکس

روش عجیب داعش برای تشخیص زنان مجرد +عکس

اخبار داعش :گروه تروریستی تکفیری داعش تاکنون جنایات زیادی را علیه زنان و دختران انجام داده است و قوانین سخت گیرانه ای نیز برای آنان در مناطق تحت کنترل خود دارد.

به گزارش میهن گرام :شاهدان عینی در شهر موصل عراق از شدت یافتن افراطی گری های گروهک تروریستی داعش خبر می دهند. این بار رهبران فکری داعش برای تشخیص زنان مجرد از زنان شوهردار، دستور دادند تا پوشش ویژه ای در این خصوص برای زنان در نظر گرفته شود.

زنان داعشی به دستور رهبران فکری این گروهک تروریستی به کلیه دختران و زنان مناطق تحت سیطره خود در شمال غرب عراق اعلام کردند تا از این به بعد زنان مجرد از نقاب سفید در کنار پوشش اسلامی خود استفاده کنند و زنان شوهردار نیز با همان پوشش سابق خود با نقاب مشکی در انظار عموی ظاهر شوند.

بر پایه این گزارش، مردم شهر موصل به دنبال اعلام این قانون، برای جلوگیری از سوء استفاده های داعش از بیرون آمدن زنان و دختران خود به جزء برای مسائل ضروری خودداری کرده اند. چندی پیش داعشی ها دو دختر جوان را در موصل ربوده بودند.

رهبران داعش از طریق این گونه اقدامات سعی دارند تا مردم را در تنگنا قرار دهند و واکنش آنها را در مورد پذیرش قوانین داعشی و میزان اطاعت پذیری آنها مشاهده کنند. شایان ذکر است که موصل حدود ۶ ماه است که به  سیطره تروریست های داعش درآمده است.

 

درمان شدن جراحت شدید ابوبکر بغدادی

درمان شدن جراحت شدید ابوبکر بغدادی

اخبار داعش :کشورها و گروه های مختلفی به دنبال سرکرده داعش می باشند و بارها خبرهایی از زخمی شدن سرکرده این گروه تروریستی منتشر شده است. اکنون خبرهایی از درمان شدن جراحت شدید ابوبکر بغدادی منتشر شده است.

به گزارش میهن گرام :روزنامه گاردین نوشت: ابوبکر بغدادی سال گذشته میلادی به شدت مجروح شده به نحوی که تنها گروهی از نزدیکان او به همراه چند پزشک و پرستار از این موضوع اطلاع داشته اند.

این روزنامه به نقل از منابع امنیتی عراقی و غربی می نویسد: سرکرده داعش روز هجدهم مارس سال گذشته میلادی در منطقه الشرقاط عراق هدف قرار گرفته که بر اثر آن به شدت مجروح شده است.

منطقه شرقاط در ۱۹۰ کیلومتری بغداد پایتخت عراق قرار دارد.

منابع آگاه ضمن اعلام این مطلب افزودند: طول درمان ابوبکر بغدادی بسیار زیاد بوده به طوری که او به مدت شش ماه در منطقه باعج در شمال عراق بستری بوده است.

گاردین با اشاره به اینکه سرکرده داعش بار دیگر پس از درمان به فعالیت بازگشته است می افزاید: ابوبکر بغدادی این روزها در مناطق بین شمال غرب عراق و شمال شرق سوریه در رفت و آمد است.

در همین حال خالد حمزه یکی از مقام های امنیتی عراق گفت: ابوبکر بغدادی همواره در حال جابجایی است و در شهر موصل رفت و آمد می کند.

وی افزود که سرکرده داعش در مناطق “بیلیج، باعج و تلعفر” در رفت و آمد بوده و دو ماه گذشته در منطقه باعج رصد شده است.
منبع:خبرگزاری میزان

 

ذبح کردن یک خبرنگار عراقی به وسیله داعش

ذبح کردن یک خبرنگار عراقی به وسیله داعش

اخبار داعش :بار دیگر گروه تروریستی داعش دست به جنایات هولناکی زد و این بار یک خبرنگار عراقی را ذبح کرد. داعش بیشتر این جنایات را برای ترساندن مردم در مناطق مختلف انجام میدهد.

به گزارش میهن گرام :این گروه تروریستی “طلال ابو ایمان” از خبرنگاران شهر موصل را بعد از ماه ها بازداشت، به شیوه ذبح کردن اعدام کرد.

این خبرنگار در یکی از شبکه های استان “نینوی” عراق فعالیت می کرد و بعد از بازداشتش خبری از او در دسترس نبود تا اینکه داعش جنازه طلال ابو ایمان را برای دفن به خانواده اش تحویل داد.

طلال ابو ایمان اولین خبرنگار عراقی است که امسال در این کشور توسط گروه تروریستی داعش اعدام می شود.

داعش در یک سال اخیر شانزده خبرنگار را در شهر موصل به جرم اطلاع رسانی به شیوه های مختلف اعدام کرد.

شهر موصل در استان نینوی از نزدیک به دو سال پیش تاکنون در اشغال داعش قرار دارد و قوانین این گروه تروریستی در این شهر بزرگ عراق اجرا می شود.

 

 

شما اینجا هستید: خانه » داعش » اخبار و جنایات هولناک داعش به همراه عکس » اشغال شدن شهرک الدیرخبیه سوریه توسط تکفیری ها
 

اشغال شدن شهرک الدیرخبیه سوریه توسط تکفیری ها

اشغال شدن شهرک الدیرخبیه سوریه توسط تکفیری ها

اشغال شدن شهرک الدیرخبیه سوریه توسط تکفیری ها

اخبار داعش :همچنان جنایات گروه های تروریستی همچون داعش و النصره در سوریه ادامه دارد و این بار تروریست های تکفیری توانستند شهرک الدیرخبیه سوریه را اشغال کنند.

به گزارش میهن گرام :گروه های تکفیری طی روزهای اخیر در استان دمشق سوریه پیشروی کردند.

تروریست های تکفیری توانستند که شهرک “الدیرخبیه” در حومه غربی استان دمشق را به اشغال خود دربیاورند.

نیروهای ارتش سوریه هم با حمله به مواضع تروریست ها در این شهرک، به دنبال بازپس گیری شهرک الدیرخبیه هستند.

در اشغال این شهرک، تروریست های دو گروه تکفیری جبهه النصره و احرار الشام، نقش زیادی را ایفا کردند.

بخش زیادی از استان دمشق در کنترل نیروهای ارتش سوریه است، اما تروریست ها در مناطقی در حومه غربی و شرقی شهر دمشق حضور دارند که اکثر این مناطق در محاصره ارتش سوریه قرار دارد.

 

اقدام هولناک و غیر انسانی داعش در فلوجه

اقدام هولناک و غیر انسانی داعش در فلوجه

اخبار داعش :گروه تروریستی تکفیری داعش که در میدان نبرد در حاال شکست خوردن می باشد و توان مقابله با نیروهای عراقی را ندارد روی به اقدامی هولناک و غیر انسانی در فلوجه آورده است.

به گزارش میهن گرام :تروریست های داعش در اقدامی وحشیانه از شهروندان فلوجه به عنوان سپر دفاعی استفاده می کنند.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه راشاتودی (RT) با اعلام این خبر نوشت: داعش از شهروندان غیرنظامی به عنوان سپر دفاعی استفاده کرد تا مانع پیشروی نیروهای عراق در فلوجه شود.

در ادامه این گزارش آمده است: تروریست های داعش از مردم به عنوان سپر دفاعی استفاده کرده و کسانی را که قصد فرار یا تسلیم به ارتش عراق را داشته اند، اعدام می کنند.

براساس این گزارش، هدف داعشی ها از این جنایات، کند ساختن عملیات ارتش عراق می باشد که با هدف بازپسگیری فلوجه آغاز شده است.

راشاتودی افزود: نیروهای امنیتی این کشور درحالی پیگیری و اجرای طرح ویژه ای هستند که تا حد امکان از قربانی شدن غیرنظامیان جلوگیری کنند.

“احمد جمال” سخنگوی وزارت خارجه عراق به روزنامه ایزوستا دیلی (Izvestiya daily) گفت: گرچه، نبرد برای آزادسازی فلوجه از روز دوشنبه این هفته آغاز شده، نیروهای ارتش عراق این شهر و نواحی اطراف آن را از چند ماه پیش محاصره کرده بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروهای امنیتی با دقت طرحی را برنامه ریزی کرده اند تا بتوانند در حد امکان از شهروندان به دام افتاده در این مناطق محافظت کنند و این طرح از ژانویه ۲۰۱۴ آغاز شده است.

 

 

شما اینجا هستید: خانه » داعش » اخبار و جنایات هولناک داعش به همراه عکس » آخرین خبرها از نبردها در خان طومان سوریه

 

 

آخرین خبرها از نبردها در خان طومان سوریه

آخرین خبرها از نبردها در خان طومان سوریه

آخرین خبرها از نبردها در خان طومان سوریه

اخبار داعش :گروه های تروریستی مختلفی از جمله داعش و النصره در سوریه میباشند که تاکنون جنایات زیادی در این کشور انجام داده اند که یکی از آنها حمله گروه های تروریستی به خان طومان سوریه می باشد.

به گزارش میهن گرام و به نقل از ابنا :شهرک «خان طومان» واقع در ریف جنوبی حلب از ۱۷ اردیبهشت ماه که به سیطره تروریستهای “جبهة النصرة”، “جیش الفتح” و سایر متحدانشان درآمد؛ زیر بمباران و موشکباران پراکنده ارتش سوریه و گروه های مقاومت قرار گرفته است.

بر خلاف اخبار غیرموثق رسانه ها مبنی بر آغاز عملیات آزادسازی خان طومان، تمامی حملات پراکنده زمینی و توپخانه ای صرفاً جهت پاکسازی محورهای منتهی به این شهرک صورت گرفته است.

در جدیدترینِ این تحولات، یگان موشکی مقاومت اسلامی نُجَباء روز گذشته چهارشنبه پنجم خرداد یک نفربر متعلق به عناصر گروه تروریستی “جبهة النصرة” را منهدم کرد که در پی آن، تمام سرنشینانش نیز به هلاکت رسیدند.

دو تانک و یک خودروی حامل تیربار نوع ۲۳ نیز هدف موشکهای نُجَباء قرار گرفت و با سرنشینانش در آتش سوخت.

همچنین در حملات زمینی پراکنده این رزمندگان به خان طومان، ۲۳ تروریست به هلاکت رسیدند و ۱۸ تن دیگر مجروح شدند.

بر اساس گزارشات واصله، تمامی هلاک شدگان و مجروحان از عناصر جبهة النصرة بوده اند.

مقاومت اسلامی نُجَباء شب گذشته نیز یک خودروی زرهی از نوع bmb متعلق به گروه تروریستی “جیش الفتح” را با موشکهای “کورنت” منهدم ساخت.

 

 


 

  


 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan