سیمرغ شهر : ابراز عشق نیما فلاح و همسرش سحر ولدبیگی + عکس

  • ۲۲:۲۲
عشق بازی نیما فلاح و همسرش سحر ولدبیگی + عکس

عاشقانه های نیما فلاح و همسرش سحر ولدبیگی در فضای مجازی, سوژه جالبی شده است که در ادامه خواهید خواند.

عکس جدید نیما فلاح و سحر ولدبیگی

نیما فلاح و سحر ولدبیگی زوج موفق و دوست داشتنی کشورمان عکس و متن های عاشقانه ای را برای یکدیگر نوشته اند.

سحر ولدبیگی با انتشار شعری از فریدون مشیری و انتشار عکس زیر نوشت:

****

تو هم ، ای خوب من ! این نکته به تکرار بگو !
این دلاویزترین شعر جهان را ، همه وقت
نه به یک بار و به ده بار ، که صد بار بگو !
« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !
« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !

فریدون مشیری


سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح

سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح

 

نیما فلاح نیز نوشت:

** گل در آغوش من و من در آغوش گل

 

نیما فلاح در کنار سحر ولدبیگی

نیما فلاح در کنار سحر ولدبیگی

 


 

  


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan