سیل شدید و طوفان ویرانگر در شمال ایران جان چهار نفر را گرفت+عکس | اخبار حوادث ایران و جهان

  • ۱۹:۱۸

بارندگی و توفان شدید در استان‌های شمالی ایران جان چهار نفر از جمله سه عضو یک خانواده را گرفت. سقف بسیاری از خانه‌ها در آمل در مازندران آسیب دیده و برق خانه‌ها قطع شده است.

بارندگی و توفان شدید در استان‌های شمالی ایران جان چهار نفر از جمله سه عضو یک خانواده را گرفت.

گزارش ویترینو به نقل ازایرنا،مقام‌های استان گلستانگفته‌اند که یک نفر از شهروندان آزادشهر در شرق این استان بر اثر آذرخش جان خود را از دست داده است.

سه نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و فرزند آنان هم در سیلاب شهر مرزی مراوه تپه در شرق استان گلستان غرق شدند.

استان گلستان با حدود دو میلیون جمعیت از استان‌های سیل‌خیز ایران است.

توفان از سمت گلستان به غرب این استان در مازندران کشیده شد و در نقاطی سرعت باد به ۹۰ تا ۱۳۰ کیلومتر در ساعت رسید.

در مازندران مقام‌های محلی تخمین زده‌اند که سقف بیش از "هزار" خانه شهری و روستایی و کارگاه تولیدی بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده است.

در ساعات اول بامداد روز جمعه، دوازدهم شهریور، برق بیشتر خانه‌های شهرهای آمل و قائم‌شهر در استان مازندران قطع شد.


اخبار دیگر در مورد سیل


حسین عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیل به برخی از محصولات کشاورزی منطقه دشت، بیدک، جرگلان و روستای نوار مرز دچار خسارت‌ زد.

وی افزود: بارش شدید باران شب گذشته در منطقه دشت مانه و سلمقان به برخی از محصولات کشاورزان ازجمله محصولات کشت دوم و صیفی جات، خسارت‌هایی وارد کرد.

عظیمی به جاری شدن سیل در رودخانه چندیر جرگلان نیز اشاره و گفت: در منطقه جرگلان و روستای نوار مرزی این شهرستان نیز وقوع سیلاب گزارش‌شده که به‌جز خسارت جزئی به تأسیسات، خسارات دیگری ازجمله مشکل تردد و رفت‌وآمد وجود نداشته است.

وی بابیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از وقوع سامانه بارشی در این استان مطلع بودیم، بیان داشت: در این خصوص هشدارهایی به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و نیز بخشداران و دهیاران داده‌شده که همگی آن‌ها در آماده‌باش کامل هستند.

عظیمی از حضور خود در اقامتگاه بین‌راهی منطقه دشت خبر داد و گفت: در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب به سمت جاده گلستان در شب گذشته، هم‌اکنون این سیلاب فروکش کرده است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط بین جاده‌ای در تمام مناطق سیل‌زده برقرار است، گفت: نیروهای امدادی راه و شهرسازی، هلال‌احمر و... همواره آماده خدمت در مسیرها مستقر هستند؛ اما خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر انسداد جاده‌ای در مسیر تردد مسافران و نیز جاده‌های روستایی اعلام‌نشده است.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan