معرفی کامل قابلیت جدید پخش زنده اینستاگرام

  • ۱۱:۴۲

امکان پخش زنده‌ در اینستاگرام  


مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مسئولان اینستاگرام  که قبلا اعلام کرده بودند ویژگی پخش زنده را در اختیار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌دهند، شب گذشته این امکان را در اختیار کاربران قرار دادند. ویژگی پخش زنده به همان قسمت ارسال Stories اضافه شده و کاربران با مراجعه به این قسمت دکمه‌ی Live را مشاهده خواهند کرد. در زمان پخش زنده هم دوستان و اعضای خانواده می‌توانند برای شما نظر و ایموجی‌های مختلف ارسال کنند.
 
 امکان پخش زنده‌ی اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت


امکان ذخیره کردن ویدیوهای پخش زنده وجود ندارد و به همین دلیل پس از به پایان رسیدن مدت زمان پخش زنده دیگر نمی‌توانید آن را مشاهده کنید. این امکان وجود دارد که بتوان امکان دیدن پخش زنده را به نفرات مختلف محدود کرد.

زمانی که ویدیویی به صورت زنده روی اینستاگرام اضافه می‌شود، آیکون Top Live بالای اسم کاربر نشان داده می‌شود و با لمس آن می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید. این ویژگی در حال حاضر فعلا در آمریکا عرضه شده و گفته شده که در هفته‌‌های آینده همه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانند از آن استفاده کنند.






مطالب مرتبط با موضوع



وب سایت کلیک: رییس اینستاگرام از جزییات آپدیت بعدی این اپلیکیشن معروف پرده برداشت که بر اساس صحبت های وی، آن ها می خواهند سیستم کامنت های برنامه خود را مشابه فیسبوک کنند.
 
 امکان لایک کردن نظرات در به روز رسانی جدید اینستاگرام

با توجه به صحبت های کوین سیستروم، قابلیت لایک کامنت ها برای پست ها ایجاد شده و همان گونه که او اشاره داشت، از این پس می توانید «پشتیبانی و اشتیاق خود برای حرف های بقیه» را نشان دهید.

با فیسبوک کامنت هایی که معمولا لایک بیشتری دریافت می کنند بالاتر از بقیه قرار گرفته و اگر پست را باز کنید می توانید آن ها را ابتدا ببینید. اما در اینستاگرام و آپدیت بعدی آن روال کار این گونه نیست و بازخورد مخاطبین نسبت به کامنت ها تاثیری روی جایگاه نظرات نخواهد گذاشت. البته کوین سیستروم اذعان داشته که ممکن است با بروزرسانی های آتی، این ویژگی را با اینستاگرام ببینیم.

برای لایک کامنت باید روی قلب رو به رویی آن ها کلیک کنید. تعداد لایک ها هم زیر پست ها نشان داده می شود.
توانایی لایک تنها قابلیت آپدیت بعدی این اپلیکیشن نیست و همچنین شاهد افزایش کنترل کامنت ها هستیم. به راحتی می توانید برای یک پست، نظرات را غیر فعال نموده و از دست کامنت های اضافی خلاص شوید. برای این کار کافیست که پیش از ارسال عکس یا ویدیو به «Advanced Settings» رفته و دکمه «Turn Off Commenting» را لمس کنید. ورژن پیشین اینستاگرام هم چنین قابلیتی برای تعداد کمی اکانت داشت، اما با به روز رسانی آتی این ویژگی عمومی خواهد بود.

سومین و آخرین قابلیت اینستاگرام توانایی حذف فالوورها است. با ورژن های قبلی، اگر می خواستید کاری کنید تا بعضی از فالوورها نتوانند پست های شما را ببینند، تنها راه این بود که آن ها را بلاک نمایید. اکنون با این قابلیت و بدون استفاده از «بلاک»، نوتیفیکیشن برای این دنبال کنندگان ارسال نخواهد شد. شاید جالب باشد بدانید آپدیت بعدی این اپلیکیشن، به خاطر جدایی بعضی از چهره های محبوب این شبکه از آن بود.

کوین سیستروم حرف های خود را این گونه به پایان رساند که همکاران او سعی می کنند با بروزرسانی آتی، اینستاگرام را به «مکانی امن» تبدیل نمایند. این تغییرات از امروز اجرا می شوند ولی گفته های ریاست این کمپانی نشان می دهد که برای ارائه آن ها به تمام اعضای اینستاگرام، نیازمند چندین هفته زمان هستیم. باید صبر کنیم و ببینیم با این بروزرسانی اینستاگرام چگونه خواهد شد.





علیرضا
دوست عزیز سلام.
تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.
موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.
از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)
تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan