با قابلیت جدید ذخیره کردن پست ها در اینستاگرام آشنا شوید

  • ۱۲:۵۲

ویژگی جدید اینستاگرام؛ پست ها را ذخیره کنید


مجله دیجی کالا: امروز به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن اینستاگرام دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شد که یک ویژگی بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این به‌روزرسان کاربران می‌توانند یک پست را ذخیره کنند تا بتوانند بعدا آن را ببینید. با این ویژگی می‌توانید پست‌های دلخواه خودتان را علامت‌گذاری کنید و سپس آن‌ها را در یک صفحه مخصوص بعدا ببینید. برای این کار کافی است آیکونی که به همین منظور زیر پست‌ها قرار گرفته را لمس کنید.
 
یک ویژگی کاربردی به اینستاگرام اضافه شد

این ویژگی جدید در به‌روزرسان ۱۰٫۲ برنامه‌ی اینستاگرام قرار گرفته و به نوعی بخشی از همان به‌روزرسانی به حساب می‌آید که مدتی پیش قابلیت پخش‌زنده را به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کرده بود.
 
یک ویژگی کاربردی به اینستاگرام اضافه شد 
 
 
یک ویژگی کاربردی به اینستاگرام اضافه شد 

اینستاگرام در چند وقت گذشته کلی ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار داده است. این شبکه‌ی اجتماعی دیگر فقط برای به اشتراک‌گذاری تصاویر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و اکنون می‌توان روی آن فیلم آپلود کرد و پخش‌زنده داشت.

اگر در طول روز نمی‌توانید پست‌های اینستاگرام را کامل مشاهده کنید، می‌توانید پست‌ها را علامت‌گذاری کنید و بعدا آن‌ها را ببینید.







مطالب مرتبط با موضوع


مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مسئولان اینستاگرام  که قبلا اعلام کرده بودند ویژگی پخش زنده را در اختیار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌دهند، شب گذشته این امکان را در اختیار کاربران قرار دادند. ویژگی پخش زنده به همان قسمت ارسال Stories اضافه شده و کاربران با مراجعه به این قسمت دکمه‌ی Live را مشاهده خواهند کرد. در زمان پخش زنده هم دوستان و اعضای خانواده می‌توانند برای شما نظر و ایموجی‌های مختلف ارسال کنند.
 
 امکان پخش زنده‌ی اینستاگرام در اختیار کاربران قرار گرفت

امکان ذخیره کردن ویدیوهای پخش زنده وجود ندارد و به همین دلیل پس از به پایان رسیدن مدت زمان پخش زنده دیگر نمی‌توانید آن را مشاهده کنید. این امکان وجود دارد که بتوان امکان دیدن پخش زنده را به نفرات مختلف محدود کرد.

زمانی که ویدیویی به صورت زنده روی اینستاگرام اضافه می‌شود، آیکون Top Live بالای اسم کاربر نشان داده می‌شود و با لمس آن می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید. این ویژگی در حال حاضر فعلا در آمریکا عرضه شده و گفته شده که در هفته‌‌های آینده همه‌ی کاربران این شبکه‌ی اجتماعی می‌توانند از آن استفاده کنند.



علیرضا
دوست عزیز سلام.
تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.
موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.
از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)
تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan